Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 20:24
lieve
lieve is offline
Oké,
je moet mijn vorige topic(shit man,verliefd),denk ik, gelezen hebben voor je op dit kan reageren. Maar ik zal het hier toch nog maar eens snel-kort neertypen.

Heb op een fuif een jongen leren, is jonger als ik, is echt een toffe gast,woont een eindje van me, en weet niets meer dan zijn voornaam, en ondertussen ook z'n GSMnr.,...
Ik heb er mee gezoend tegen het eind van de avond, maar hij moest dan naar huis vertrekken... hij heeft me enkel nog een zoen op de wang gegeven en is zonder nog eens om te kijken vertrokken.Hij was naar mijn mening zat, en ik was lucht(anders had ik het volgens mij ook niet gedaan!), maar volgens m'n neven en vrienden was hij ook gewoon lucht! Ik dacht dat het voor beide enkel een flirt was, maar nu heb ik al 3dagen een paar vlinders fladderen in die buik van mij.
Mijn neven en een paar vrienden van me kennen hem(hebben er mee op school gezeten) en hebben ook door dat ik er iets voor voel.
Een vriend van me heeft hem een berichtje gestuurd met m'n GSMnr. en met de informatie waar ik vanmiddag zeker naartoe ging gaan(ben naar een recreatiedomein geweest in de buurt, waar er steeds veel jeugd rondhangt!). Dus ik was zowel in de wolken als een beetje uit het lood geslagen, toen ik vernam dat die vriend dat gedaan had.
Ik hoopte ook Shaun(een schuilnaam, die gast van die fuif dus!)naar daar zou komen of dat hij mij een berichtje zou sturen.Nu heb ik zijn GSMnr ook, maar dat weet hij niet.
Die vriend heeft gisteren dat berichtje naar hem gestuurd, maar waarom reageert hij niet?????
Zowel niet naar mij toe als naar die vriend?
Of waarom was hij niet op dat recreatiedomein?

Ik heb me voorgenomen dat hij niet geïnteresseerd zal zijn in mij!? Maar dan nog, waarom reageert hij dan nog niet naar die vriend toe??
M'n neven zeggen dat waarschijnlijk zijn geld zal op zijn!
Aah, ik zit hier in spanning te wachten!
Please geef jullie mening over waarom hij niet reageert!?
Oud 29-06-2002, 20:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mij lijk ut dat ut all1 un flirt was en dat hij verder nix met je wil. En maybe hebben je vrienden gelijk, is zun geld op, maar dan zou ie las ie jouw ook zag zitten, wel gewoon bellen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat hij ontvoert is door aliens, en daarom gewoon niet Kan reageren...
Oud 29-06-2002, 20:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik denk dat hij ontvoert is door aliens, en daarom gewoon niet Kan reageren...
oei, vandaar dat ik zo'n mooie rose-achtige (NOT, lelijk duzzzz) ufo langs kwam draven. SCARY!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 20:58
lieve
lieve is offline
ja, thx a lot Gothic! Echt een hulp hoor.
Bwah, ik kan niet meer doen,dan hopen dat hij toch nog een berichtje stuurt, maar toch vooruit gaan! Het was dan ook de bedoeling voor mij, enkel een FLIRT. (maar die domme vlindertjes hé!)
Oud 29-06-2002, 21:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
lieve schreef:
ja, thx a lot Gothic! Echt een hulp hoor.
Bwah, ik kan niet meer doen,dan hopen dat hij toch nog een berichtje stuurt, maar toch vooruit gaan! Het was dan ook de bedoeling voor mij, enkel een FLIRT. (maar die domme vlindertjes hé!)
Dit probleem heb ik zelf ook gehad met die vlindertjes valt weinig tegen te doen, ga gewoon leuke dingen doen en probeer hem te vergeten!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten