Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en dan sta je meteen al op met zo'n rotgevoel... wat droomde jij dan? als ik mag wetn?
||
Citaat:
Ik droomde dat mijn vriend vreemd ging, nouja vreemdgaan is een groot woord, maar dat hij een ander meisje heel leuk vond en dat hij echt zoiets had van 'jammer voor jou'. En dat ik me daarna heel erg verdrietig voelde (in m'n droom) En toen werd ik wakker. Het was niet echt gedetailleerd ofzo. Bij mij komt het gewoon voort uit angst dat het zou gebeuren, hoewel er echt totaal geen reden toe is en ik het verder ook nog niet heb meegemaakt. Maar ik ben gewoon veel te onzeker, dan ga je dat soort dingen denken en er kennelijk over dromen. |
![]() |
||
Citaat:
welcome to my world... Lang leve onzekerheid ![]() mja, helemaal omdat mn vriend best een reputatie heeft... niet zo erg als mn ex.. maar toch.. ik hoop dat dat t is.. omdat ik soms dromen heb die later waar blijken/uit blijken te komen.. maar dat kan ik me bij deze moeilijk voorstellen ![]()
||
Citaat:
wat bedoel je met geestelijk vreemdgaan ?
||
Citaat:
Met geestelijk vreemdgaan bedoel ik dat ik het idee heb dat hij een ander meisje leuker vond dan dat hij mij vond, maar dat gewoon niet tegen me zijn. Dat je liever bij iemand anders bent dan bij je vriend(in). Ik noem geestelijk vreemdgaan als je gevoelens tegenover een ander persoon dan je vriend(in) koestert en dat verborgen houdt... Hij zegt nog steeds dat hij niet is vreemdgegaan (zowel lichamelijk als geestelijk), maar omdat hij mijn vertrouwen al eerder beschaamd heeft door niet te vertellen dat hij al drie maanden niet meer verliefd op me was, terwijl ik hem voor 100% vertrouwde, durf ik hem niet te geloven. Ontopic: dromen hóeft niets te betekenen; meestal is het gewoon angst. Een enkele keer kan het een waarschuwing van je gevoel zijn; in mijn gevoel dus de intuïtie. Mijn vriend was niet helemaal eerlijk tegen me (het is nu dus ook mijn ex ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Mijn zwijgende verklaring. Soapsie | 10 | 07-02-2006 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn dromen bedrog? Verwijderd | 26 | 06-02-2004 20:31 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |