Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 10:57
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Heej mensen !

Ik snap het principe hier niet helemaal van.
Gebruik je dat nou als een normale crème of is het een soort foundation? Het idee spreekt me namelijk wel aan, als het teminste geen verf is die je op je gezicht smeert..
Dus wat houdt het precies in, wat doet het met je huid en moet je het 's avonds van je gezicht afboenen?

Bedankt
Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2002, 19:28
lady_x
lady_x is offline
Dagcrème houdt in principe je huid soepel, voor droge en verouderde huid ed (en houdt vuil tegen). Getinte crème zal dan wel een kleurtje geven, je wast gewoon je gezicht 's avonds voor het slapengaan. Je hebt van die dure crèmes die wel goed kunnen zijn maar van die goedkope is vaak troep. Ik heb het eens gebruikt en zag er nogal nep uit van kleur, mijn huid was dan ook uitgedroogd door die crème nja niet altijd goed dus.
Oud 02-10-2002, 19:37
Roos
Roos is offline
Hey toevallig, dat heb ik juist deze week gekocht. Ik had het bij een vriendin geprobeerd en dat zag er echt mooi uit.

Het isdus gewone dagcreme, met kleurpigmenten erin. Het verschil met foundation is dat foundation je huid niet voedt en je huid minder goed laat ademen. Daarnaast geeft foundation eerder af, en is het moeilijker netjes op te brengen.
Oud 02-10-2002, 19:38
Roos
Roos is offline
Oh 's avonds gewoon ff je hoofd onder de kraan houden, of met een wattenschijfje haal je het er ook zo af (tenminste bij die van Nivea)
Oud 02-10-2002, 20:39
Esmée
Esmée is offline
Ja ik gebruik het soms ook wel, wel mooi spul, kleurt een beetje maar niet zo zichtbaar als bv foundation. En verzorgt ook nog
Reageren

Regels voor berichten