Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is die chipset een IGP geval; misschien dat deze ook een afgeknepen HyperTransport bus heeft. Edit: de bus is in elk geval 800MHz ipv 1000MHz bij moderne chipsets. Waarom neem je een IGP chipset als je toch een losse videokaart erin zet? Test je systeem eens met SiSoftware Sandra en 3DMark03/05 zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 19:16. |
![]() |
|||
Citaat:
Maar wat op valt is dat dus als het spel een lagere framerate krijgt de hdd enorm bezig is. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Het systeem gebruikt overigens idle rond de 140MB ram, tijdens GTA SA rond de 400MB dus dat lijkt het me ook niet. Is er misschien iets verkeerd met de IDE drivers of de chipset drivers? Ik merk overigens wel dat ik ook in Windows soms de HDD erg bezig is om niets. Bijvoorbeeld als ik de prullebak leeg met rond de 10MB aan files. Dan duurt dat soms wel 10 seconden. Dat lijkt me niet normaal. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens zou Avast! misschien een beetje kunnen vertragen maar het HDD gebruik dat ik hier ondervind is nog erger dan bij een "Volledige Systeem Scan" dus dat lijkt het me ook niet. |
![]() |
|
Edit: Alle processes van Avast! killen helpt overigens ook niet.. De hdd draait trouwens niet in PIO maar gewoon in DMA ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is waar ik op uit kom, weet niet precies hoe ik het moet lezen dus ik hoop dat het zo duidelijk is. @Freyk, ik heb nog nooit AVG gebruikt. EDIT: Bij Warcraft 3 merk ik dat de HDD niet in gebruik is verder en dat het een kwestie van framerate is. Ik probeer zo een paar andere games, ligt het dan steeds aan de framerate, dan laat ik het er bij. Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 11:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
spierballen bullitgetit | 46 | 25-02-2003 12:54 |