Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 18:17
windowlicker
windowlicker is offline
Ik heb het idee dat de laatste tijd, alles draait op uiterlijk. En dat je niet meer aan de man komt als je er niet mooi uitziet, qua lichaamsdikte, gezicht etc. Daarom zou ik willen dat iedereen even hier vertelt wat zijn/haar eisen zijn aan een jongen of meisje, of dat die er niet zijn dat je toch naar het binnenste kijkt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
ze moet zeker wel spontaan zijn.
voor de rest maakt t niet zoveel uit. meisjes die er wat anders uit zien dan de rest hebben wel een vrij grote pré.
Oud 22-06-2002, 18:22
the_man32
the_man32 is offline
Mijn mening (of je er nou commentaar op hebt of niet):
Een meisje maakt bij mij qua uiterlijk niet echt heel veel uit; ik heb liever dun dan dik maar echt dik/mollig hoef ik niet (tot een zekere grens dus) De meisjes die zich hier al voor hebben kunnen kwalificeren hoeven niet eens bijzonder knap te zijn ofzo, grote of kleine tieten (uhhh correctie: borsten) maakt niet uit. Bij mij telt na het figuur meer het innerlijk (spontaniteit, ermee kunnen lachen, niet zo'n sufkut) dan het uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:30
Verwijderd
Hij moet aantrekkelijk zijn, wat niet altijd hetzelfde is als mooi. Dat kan liggen aan de manier waarop hij je behandelt, hoe hij je aanraakt, hoe hij kijkt, lacht, praat, etc. Vaak zijn de echt mooie jongens niet mijn type, vind ik ze alleen maar leuk om naar te kijken
Euh, en kwa karakter moeten ze lief kunnen zijn, maar vooral niet te lief. Een eigen mening hebben en een sterke wil, hij moet net zo gepassioneerd zijn als mij (met alles, liefde, vechten, etc). Zo iemand die je tegen de muur drukt en kust, weetjewel Maar hij moet me niet alleen maar willen voor de sex.

Ow jah, zelfde interesses en zo zou wel leuk zijn. *kent vrijwel geen jongens die op haar niveau zitten met denken, interesses, humor, behalve via het internet en daar heeft ze niet echt wat aan*

Mh, liever niet roken en zo, en sowieso geen drugs gebruiken, want ik zou alleen maar constant op hem inpraten er mee te stoppen en dat is voor ons allebei niet leuk Bovendien, wat heb je aan een vriend die constant stoned is?

Ow en ik val niet op dik, hoe hard dat ook klinkt. Tis geen eis, maar ik val er gewoon niet op. De jongens die ik echt leuk vond waren vrijwel allemaal dun (ook smalle schouders en zo hoewel ik brede schouders toch mooier vind). Ik vind een 'hard' lichaam leuker dan een 'zacht' lichaam

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Zo iemand die je tegen de muur drukt en kust, weetjewel
jaaaah

Citaat:

Ow jah, zelfde interesses en zo zou wel leuk zijn. *kent vrijwel geen jongens die op haar niveau zitten met denken, interesses, humor, behalve via het internet en daar heeft ze niet echt wat aan*
same here

Citaat:

Ow en ik val niet op dik, hoe hard dat ook klinkt.
ow geinig, ik val juist niet op mager, hoe hard dat ook klinkt....

Maargoed ik zeg maar ff vantevoren, ik ga nu de ideale man beschrijven geloof ik, en dat was vast niet de bedoeling

Ik heb de "eis" dat ik geen afkeer van z'n uiterlijk moet hebben.
Ook jongens die (totaal) niet knap zijn daar kan ik stapelverliefd op worden, maar ik moet geen afkeer van hun uiterlijk hebben.
Dat hoeft niet automatisch met iets lelijks te maken te hebben, kan gewoon een kwestie van smaak zijn...

Hij moet hetzelfde gevoel voor humor hebben, ik moet met hem kunnen lachen, maar ook met hem kunnen huilen. Jongens die huilen vinnik niet erg, dat ben ik inmiddels gewend. Alleen hoeft ie niet vaker te huilen dan ik, dat vinnik nou ook weer niet nodig

Hij moet erg ruimdenkend zijn (ook op het gebied van sex) en minstens even vaak sex willen als ik *heeft trauma's door rare ex*

En qua uiterlijk, toch nog maar ff, geen strakke kleren, verder vinnik bijna alles kunnen (wat niet wegneemt dat sommige kleren leuker zijn etc)

Ik kijk niet naar iemand die "fotomodel-knap" is (bij jongens dan he ), zijn gezicht of manier van doen heeft meestal iets wat mij aantrekt.

Okeej, zoiets, anders wordt t te lang (is het al )
Maar boodschap is duidelijk lijkt me
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 23:48
marlies
marlies is offline
Wat ik wil zeggen is dat er echt zo'n sfeertje is ontstaan dat je mooi moet zijn om aandacht te krijgen..De mensen die door iedereen mooi gevonden worden, kunnen zich daardoor heel gemakkelijk manoevreren, terwijl de meer "gewone"mens steeds minder zelfvertrouwen heeft en daardoor minder snel op iemand afstapt..
Wat ik ook vind is dat ik geen vriend voor een avondje wil, maar echt een relatie. En bij een relatie vind ik het belangrijker dat ik goed met een jongen op kan schieten etc. dan dat hij bloedmooi is.

Tuurlijk let ik als ik iemand zie eerst op het uiterlijk. Het zou smiechterig zijn omdat te ontkennen. En tuurlijk zie ik vaak hele mooie jongens. Maar ik wacht lekker af tot ik mensen beter ken.. Ik ben zelf zeker niet knap dus ik durf ook niet sneller op mensen af te gaan. Maar dat afwachten vind ik juist positief, want dan leer je mensen goed kennen en dan kan een jongen die je misschien van het eerste gezicht niet heel knap vond..toch een hele leuke jongen zien..en die bloedmooie jongen een irritant arrogant geval, waar je het geen heil in ziet..

Mooi en aantrekkelijk zijn ook nog twee heel verschillende dingen.. Morgan zei dat ook al..
Oud 23-06-2002, 00:00
Verwijderd
Ik weet dat een hoop mensen dit zeggen, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit hoe ze eruit ziet. Als ze zich maar leuk kleedt, spontaan is en goed met mij op kan schieten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 00:27
Mark
Mark is offline
Ik zoek een meid die je zomaar tegen de muur kan drukken en dan eindeloos lang mee kan kussen, weetjewel. Maar dan niet alleen maar voor de sex.

Mark
Oud 23-06-2002, 00:44
An
An is offline
Uiterlijk is wel zo`n beetjuh het laatste wat ik echt belangrijk vind, nah tot op zekere hoogte dan.
Vind het wle belangrijk dat eimand gewoon verzorgd is.
En hij moet iets hebben, iets unieks of aparts. Bepaalde uitstraling, bepaalde blik in zijn ogen kan voor mij al genoeg zijn.

Verder vind ik gewoon belangrijk dat ik me bij die persoon op me gemak kan voelen, dat er een beetjuh (veel) humor in zit.
En een goed gesprek mee te voeren valt. ofzoo
Oud 23-06-2002, 11:46
cestmoi
cestmoi is offline
Hij moet op de eerste plaats leuke kleding hebben. Ik heb liever een 'ok'jongen met hele leuke kleren dan een supermodel in nerd-outfit. Vind nml dat kleren een bepaald typetje uitstralen....

Verder moet ie natuurlijk wel n beetje een leuk koppie hebben. T iz echt niet zo dat ik alleen maar op supermodellen val, maar hij moet wel iets hebben wat mij aantrekt. Haren moet ook wel beetje leuk zijn, iig niet gelloos!

Als ie heel erg pukkels ofzow heeft knap ik wel op af, perzikhuidje is echt geen vereiste, maar helemaal vol vind ik nie echt.

Qua figuur is het natuurlijk mooi als ie n béétje gespierd is, maja, dat zie je toch niet als ie kleren aanheeft, dus dat blijft altijd n gok . Ielig vind ik iig nix, daar val ik gewoon niet op, net zo goed als ik niet op bodybuilders val. Erg dik vind ik niet mooi, maar dat past ook gewoon niet bij mij, aangezien ik zelf ook niet bepaald dik ben. Man-vrouw moet gewoon een beetje in verhouding staan denk ik.

Maargoed, als t uiterlijk dus door de keuring heen is gekomen, heeft ie ook nog kans van 9 op 10 om afgekeurd te worden op zn innerlijk. Een jongen die mooi is kan ik het best mee doen voor n avondje, maar voor langer moet ie toch echt wat meer hebben.

Hij moet iig niet zo'n 'typische man' zijn, zo'n loser die geen tampons durft te kopen , nooit romantisch is, het niet stoer vindt om te huilen, niet kan praten over wat ie voelt, die geen eigen verantwoordelijkheid kent (lees: op vakantie zijn er geen boodschappen en staat de afwas 7 dagen als jij het niet doet) en die alles wat een beetje 'lief' is 'homo' noemt.

Als ie daar al aan voldoet komt ie al n heel eind, maar jammergenoeg zijn er maar weinig van dit soort exemplaren
Daarnaast moet ie dan ook nog wel intelligent zijn of in ieder geval beetje algemene ontwikkeling hebben, geinteresseerd zijn, spontaan zijn, eigen mening hebben, ouder zijn dan ik en t leukste zou nog zijn als ie daarbij ook nog een auto had, maar als ie voor mijn part dan een bakfiets heeft boeit nie, auto is alleen nog beetje meerwaarde .

Nouja... zoiets dus.. Iig speelt uiterlijk zeker wel een rol OP HET EERSTE GEZICHT, maar daarna moet ie toch echt meer hebben dan een leuk uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:53
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef:
Ik zoek een meid die je zomaar tegen de muur kan drukken en dan eindeloos lang mee kan kussen, weetjewel. Maar dan niet alleen maar voor de sex.

Mark

*kutcomputer vandaag opeens teringsloom (niet internet maar computer), dus komt verder niet op forum*
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:27
Verwijderd
mmm

*denkt aan vriendjuh*

ff denken inderdaad uiterlijk maakt nie uit (heb bewijs ben op een jongen na altijd op nerds gevallen! brilletjuh enzo ....) als hij maar verzorgd is (dus niet een keer in de week doesjuh *jak*) euhm liefst een beetjuh mijn stijl richting --> metal muziek skate kleding enzo ... maar dat maakt opzich niet zo uit en hij moet slim zijn. en dat is echt een verplichte eis dat slim zijn...

kwil niet arro overkomen maar kheb toch redelijk hoog iq en dan ist toch wel fijn om met iemand te praten die teminste door heeft waar je het over hebt.

verder moet hij ook gewoon een vriend zijn iemand waar je mee kan praten

maar ja kheb der al een gevonden (nu weet ik teminste dat ik niet teveel eis)

(shit zit nog onder me sus haar naam ingelogd ik = sicilion)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:42
Verwijderd
M'n vriend is niet de knapste vent die ook ooit gezien heb. ik zie dagelijks veel knappere. maar hij is wel de liefste, grappigste, slimste, meest serieuze, beste zoener(dat wilden jullie nou echt altijd al weten ) , mafste en vaagste persoon die ik ken. Ow ja hij heeft ook de mooiste ogen.
(dit is overigens nie een topic om ander meiden de ogen uit te steken ofzo) maar gewoon om aan te tonen dat uiterlijk niet echt superbelangrijk is.
tenslotte als je alleen maar een vriend heb omdat hij zo'n lekker wasbordje heeft of een vriendin omdat ze zulke grote borsten heeft dan zit het bij jou toch ook wel een schroefje los.
Wat heb je liever? iemand waarmee je een goed gesprek kan voeren of iemand die je uit moet leggen dat er ook een wereld is buiten de sportschool?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:54
Kas
Kas is offline
euhm
ik hou het simpel

Spontaan aardig en beetjuh van hetzelfde nivo, dat je wel over dingen kan praten.

euh

kleren maken me dus totaal niet uit.
lichaam/uiterlijk, als je haar ziet dan moet je dus niet het gevoel hebben van bah.
maar van tsjah die is wel aardig/leuk terwijl je er ook niet uit hoeft te zien als zupermodellin
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
windowlicker schreef:
Ik heb het idee dat de laatste tijd, alles draait op uiterlijk. En dat je niet meer aan de man komt als je er niet mooi uitziet, qua lichaamsdikte, gezicht etc. Daarom zou ik willen dat iedereen even hier vertelt wat zijn/haar eisen zijn aan een jongen of meisje, of dat die er niet zijn dat je toch naar het binnenste kijkt.
Dat heb je scherp opgemerkt! Mij is het de laatste maanden ook opgevallen!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 08:47
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik heb niet echt een bepaald typ waar ik op val, helemaal niet tot mijn huidige vriend. Als het ooit uit gaat met mijn vriend moet de volgende jongen wel wat overtreffen voordat ik weer tevreden ben, omdat ik nu zo verwend ben.

Ik val in elk geval niet op donkere jongens qua uiterlijk (dit is geen discriminatie ofzo, maar ik val gewoon meer op nederlands/indish/anders getint) En ik vind het wel fijn als hij wat gespierd is enzo, dan voel ik me veilig ofzo, kweet niet, en het ziet er gewoon goed uit. En in elk geval niet van die verschrikkelijke boeren patser kettingen, die zijn echt lelijk. IK val ook op lang, ik vind het wel sexy als ik zo omhoog moet kijken om het te zoenen. Maar dat hoeft niet perse hoor. ennn... een leuk koppie vind ik ook wel leuk.

Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit, al zou je denken van wel met mijn eisen lijst, maar als ie maar niet zo standaard is, daar kan ik niet tegen.
Dat een stuk of 10 meisjes met ongeveer hetzelfde vriendje rondlopen, maar die heeft toevallig een andere naam ofzo, blech.

Tsja, je krijgt nou eenmaal hoge eisen als je zo'n perfect vriendje hebt als ik, dan kan je niet meer zonder

maar hij ziet er niet alleen goed uit, hij is ook super lief, bezorgd, grappig, leuk, en mijn vriendje... HIj is perfect, ik ben serieus het gelukkigste meisje van de wereld, waar heb ik hem nou aan te danken?

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 20:26
Wasaap
Wasaap is offline
hebben jullie een foto gezien van mijn vriendin??

Ik val niet op uiterlijk.

Hebben julie foto's gezien van mij????

Mijn vriendin valt ook niet op uiterlijk.

we houden gewoon ziels veel van elkaar en daar draait het om.

Ontopic: Ze moet niet TE dik zijn. stevig = lekker.
Oud 24-06-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
hebben jullie een foto gezien van mijn vriendin??

Ik val niet op uiterlijk.

Hebben julie foto's gezien van mij????

Mijn vriendin valt ook niet op uiterlijk.

we houden gewoon ziels veel van elkaar en daar draait het om.

Ontopic: Ze moet niet TE dik zijn. stevig = lekker.
Leuk zal je vriendin die opmerking vinden

Maareh, je vind haar *zelf* toch wel mooi? Ookal is het niet 'algemeen' mooi?

*vat anders niet hoe je verliefd kunt zijn, zonder die persoon dan de mooiste op aarde te vinden stiekem*
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:03
casey
casey is offline
ochja.. voor ik een vriend had, dacht ik wel hij moet er zo uitzien en liefst die interesses hebben en die kleding dragen etc. Mara als je dan een vriend hebt, merk je dat het er nie echt op lijkt! Dat zijn van die idealen.. met m'n huidige vriend ben ik diiik tevreden!!
Waar het verschil zat?
ik wou (dacht): niet te gespierd, iets groter, niet veel ouder, niet-roker (liefst niet veel drinken ook), donker haar (met korte piekjes ofzo), hecht belang aan kledij (kan ik niet goed omschrijven), zelfde interesses, goed danser, lief..

ik heb: gespierd, brosskopje, kledij is nie belangrijk (allé, hij heeft er natuurlijk wel aan hé , 't moet nie van ene merk zijn en draagt nogal veel't zelfde), andere interesses vooral (qua hobbies) en geen goed danser
wel een niet-roker en weinig drinker (zelfs geen bier), groter
en heeel lief (naja, laat ook nie over zich heen lopen hoor, wete je wel)

Ik snap 't nog nie hoe ik toch zo verliefd op hem ben kunnen worden, van 't eerste moment al! Hij is gewoon een schat.
Oud 25-06-2002, 15:55
mR. DJ
mR. DJ is offline
Volgens mij kan je van te voren geen eisen stellen. Ik vin gewoon iemand leuk of niet. En als ik die persoon die ik leuk vind dan ga omschrijven dan kom je helemaal nix bijzonders tegen. En als je dan een 2de persoon tegen komt ie er op lijkt kan ik daar weer een graf hekel aan hebben.

Zoals ik al ergens anders heb vermeldt....... 'It's just the feeling.' Dat is de enige die voor mij telt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 17:47
sunnevot
sunnevot is offline
Hij moet lief zijn en om me geven.....
en dat doet hij......
Oud 25-06-2002, 22:31
aprillia16
aprillia16 is offline
ze hoeft niet al te knap te zijn maar ook niet al te lelijk.

En daarbij een lelijk mens kan toch aardig zijn, en dat is waar veel mensen zich in vergissen.

aprillia
Oud 25-06-2002, 22:58
Verwijderd
ik vind het echt erg soms dat mensen zoveel waarde aan uiterlijk leggen, dan kun je misschien wel denken ik ben lelijk juist ben ik ook. Maar ondertussen weet ik ook hoe mensen omgaan met hoe andere mensen eruit zien mensen gaan gewoon andere mensen pesten om rare redenen die totaal niet kloppen. Als iemand er anders uitziet door iets waar hij niks aan kan doen dan ga je maar daar toch niet op wijs maken? Alsof hij het zelf niet weet dat hij anders is dan anderen.

Uiterlijk is 1 big bullshit!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 22:47
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Mensen zeggen vaak dat uiterlijk niet veel uitmaakt....

SORRY MENSEN, JE MOET JE WEL OP STRAAT DURVEN VERTONEN MET JE VRIEND OF VRIENDIN!

Voorbeeld: Stel, je ziet twee jongens naast elkaar staan in een discotheek. de ene is superknap en de andere jongen is spuuglelijk. Op wie stap je als eerste af ? En ga me nou niet vertellen dat je naar die lelijke gaat, omdate ie misschien WEL LIEF is.

bullshit, uiterlijk telt wel degelijk mee....
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:27
windowlicker
windowlicker is offline
Ja, maar ik vroeg hier om de meningen van wat iedereen zelf vindt, de eisen. Waaraan moeten ze voldoen. Witte tanden, mooi gezicht, slank. Dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 10:58
Stevill
Stevill is offline
ik ga niet liegen en moet zeggen dat ik vaak op uiterlijk let ja. Nou scoort een blondje zonder inhoud natuurlijk niet beter als een iets minder uitziend meisje met een brein zo erg is het ook weer niet.
Oud 27-06-2002, 12:00
Faery
Faery is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Mensen zeggen vaak dat uiterlijk niet veel uitmaakt....

SORRY MENSEN, JE MOET JE WEL OP STRAAT DURVEN VERTONEN MET JE VRIEND OF VRIENDIN!

Voorbeeld: Stel, je ziet twee jongens naast elkaar staan in een discotheek. de ene is superknap en de andere jongen is spuuglelijk. Op wie stap je als eerste af ? En ga me nou niet vertellen dat je naar die lelijke gaat, omdate ie misschien WEL LIEF is.

bullshit, uiterlijk telt wel degelijk mee....
Ik zou me vriendin dus nooit in een discotheek willen ontmoeten.
Oud 27-06-2002, 21:29
Verwijderd
Zolang hij er maar verzorgd uitziet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:17
The_Vampire
The_Vampire is offline
Als je verlieft bent, ziet die persoon er dan in jouw ogen niet altijd aantrekkelijk uit?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*verhaaltje*
*eens* psies wat ik ook wou schrijven
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten