Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik vraag me af wanneer mensen gaan leren dat je ten eerste niet alle personen van hetzelfde geslacht over één kam kan scheren, en ten tweede dat het niet typische 'mannen- of vrouwentrekjes' zijn die ze opnoemen. Kan zat vrouwen opnoemen voor wie dat niet geldt, maar voor een man dan juist weer wel en andersom.
En verder: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT : so tr00 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, was echt erg. Meer dan een week zat ik in onzekerheid, alhoewel ik het al kon ruiken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede zijn dus zoals al gezegd niet alle vrouwen onduidelijk, mannen kunnen ook behoorlijk onduidelijk zijn. En er is maar één oplossing lijkt mij zo, gewoon vragen wat ze nou precies wilt. Het kan enorm frustrerend zijn vooral als je diegene dus echt wilt. Het kan ook zijn dat diegene het op dat moment dus echt niet weet, maar dat betekent wel dat diegene het dan op dat moment ook niet wil. Dan kun je je bedenken of je ermee door wilt gaan of niet.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En uitmaken via msn is al laf, maar dan helemaal via een vriend. Ik vind dat als je iemand dumpt, dat je dan eigenlijk dat ook rechtuit moet durven zeggen, of er op zn minst eerst rustig over moet praten onder vier ogen ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Moet je niet doen, snappen mannen niks van ![]() Citaat:
![]() plus het commentaar erbij dat ik tactloos ben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar hij weet dat ik hem nooit zou bedriegen en ik weet dat hij mij nooit zal bedriegen, dus is er geen enkel probleem ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kun je iemand verliefd maken? amoblaz | 55 | 10-10-2017 10:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoofddoek Brenda_lelie | 35 | 18-02-2003 11:54 | |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |