Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2006, 21:16
gewoonmax
gewoonmax is offline
Uit eigen ervaring en door naar anderen te kijken en te praten weet ik het zeker. Vrouwen moeten echt duidelijker zijn in wat ze willen en als ze het niet weten moeten ze dat goed uitzoeken en ook ff duidelijk maken dat ze het niet weten.

Het is echt vreselijk voor een jongen hij een meisje leuk vind maar het meisje wil nog geen relatie. En dat ze vervolgens dan nog weken vaag zit te doen met wat ze nou vind en wil. Je kunt er niet achter komen of ze al weet wat ze wil of dat ze nog twijfelt tussen een relatie. dus je blijft voor dr gaan. En vaak vecht je dan zolang voor het meisje door tot je er genoeg van hebt. En dan blijft het er zo bij hangen en begrijp je haar totaal niet meer..

Liefde werkt nie van 1 kant, maar maak dan duidelijk dat het zo is. Ik was eerst wel in voor een serieuze relatie maar dingen als dit maken het zo dat ik nu liever een meisje zoek voor de fun en verder niks. Die meisjes zijn teminste ook wel duidelijk!

Mijn vraag dus.. WAAROM doen vrouwen/meisjes zo vaag?

(van ouderen weet ik het niet maar ik zeg toch maar vrouwen omdat er ook dames bij zijn van boven de 18 en tis niet echt passend om die meisjes te noemen vond ik maar.)

Oja nog iets, soms komt het nog wel is voor dat ik toch op een meisje val, maar dan durf ik er niet meer helemaal voor te gaan als ze zo vaag doet. Dat vind ik toch wel jammer. Dus daarom vind ik ook echt dat jullie duidelijker moeten zijn!!

Laatst gewijzigd op 27-05-2006 om 21:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2006, 21:48
Smokin'
Smokin' is offline
Yo.. ze doen niet vaag, jij snapt er alleen niks van. Daarom deze tip die alles in 1x duidelijk maakt. Als meisjes vaag doen betekent dat gewoon dat ze niet willen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 21:54
grandmommy
grandmommy is offline
goh, nuttig topic. ik geloof dat ik in elk geval wel duidelijk genoeg ben.
Oud 27-05-2006, 21:54
Lynn
Lynn is offline
Zozo, gefrustreerd?

Als we zo beginnen kan ik ook wel een hele lijst maken met wat mannen allemaal moeten zijn. Als je vindt dat iemand onduidelijk is, kun je toch gewoon vrágen hoe het zit? Simpel doch efficiënt.
Oud 27-05-2006, 23:35
Verwijderd
Ik vraag me af wanneer mensen gaan leren dat je ten eerste niet alle personen van hetzelfde geslacht over één kam kan scheren, en ten tweede dat het niet typische 'mannen- of vrouwentrekjes' zijn die ze opnoemen. Kan zat vrouwen opnoemen voor wie dat niet geldt, maar voor een man dan juist weer wel en andersom.

En verder:
Citaat:
Lynn schreef op 27-05-2006 @ 22:54 :
Als je vindt dat iemand onduidelijk is, kun je toch gewoon vrágen hoe het zit? Simpel doch efficiënt.
Precies. Je hebt die mond en de mogelijkheid tot communicatie. Maak daar dan gebruik van.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 00:16
Vice
Vice is offline
Volgens vrienden ben ik juist te direct.
Oud 28-05-2006, 07:39
Verwijderd
ja, en ALLE vrouwen zijn kuthoeren
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 08:26
Verwijderd
mannen komen van mars, vrouwen komen van venus, en met zijn allen gaan we naar de maan.....

vrij naar dr Sigmund
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 08:41
gewoonmax
gewoonmax is offline
Als je het vraagt en zegt dat er niks is terwijl je echt niet weet waar ze aan zit te denken. Dan ga je vragen waar denk je nou echt aan. En als je dan nog zown vaag antwoord krijgt van jah het is hier leuk of die auto is geel dan kom je niet zo ver.

Ik heb het ook niet over alle vrouwen, maar veel van ze zijn gwn onduidelijk. Ze hebben het zelf misschien niet door maar ze blijven maar onduidelijk en dan denk ik oke, misschien is het iets ergs maar dan moet je dat ook gewoon zeggen. Wees als een kind, die zeggen ook waar het op staat.

Let gewoon op de ander en als er wat onduidelijk is zeg gwn wat er is. Dat wil ik ff kwijt.
Oud 28-05-2006, 10:11
deurbel
deurbel is offline
en je denkt dat met dit topic opeens alle vrouwen duidelijk worden?
Oud 28-05-2006, 10:19
vosje16
vosje16 is offline
Ik heb nooit (on)duidelijkheidsproblemen gehad met mijn vriend hoor

Anderzijds is er wel een jongen die al meer dan een jaar verliefd is op mij en daar flirt ik soms wat mee, maar die heb ik heel duidelijk gezegd dat het nix meer zal worden tussen ons maar dat ik hem wel heel leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:03
fractuur
fractuur is offline
Ik heb nog wel eens dat ik een jongen gewoon aardig vind als vriend, en dan loop ik er ook mee te klieren en te stoeien. Tsja, als dan blijkt dat de jongen in kwestie mij wél leuker vindt dan een gewone vriendin probeer ik altijd zo duidelijk mogelijk te zijn. (denkende: daar gaat gvd weer een vriendschap) Er zijn jongens die ik op dat moment leuk vind, maar mijn vriend gaat toch altijd voor. Een beetje wat vosje zegt.

Wat iemand míj eens mag uitleggen, is waarom iemand die weet dat ik een vriend heb, met mij "serieus" flirt, probeert te zoenen, en dan beweert dat het voor hem niets voorstelde. Het alg aan de omstandigheden enzo die avond, en ik ben gewoon een goede vriendin. Terwijl hij de avond ervoor nog beweerde dat hij haast nooit met meiden zoent, alleen als hij ze leuk vindt. Naja, het zal wel. Ik denk dat je maar net het meisje of de jongen moet treffen dat/die duidelijk en open is.
Oud 28-05-2006, 11:10
Iduna
Iduna is offline
Tja, als ik iemand niet leuk vind, zeg ik niet: 'Nee, ik moet je niet, eikel' of zou dat wel moeten? Nee, ik zeg het dan wel subtieler.

Ik denk dat je het meer hebt over meiden die nog jong zijn of meiden die jou niet te veel pijn willen doen door je af te wijzen.

Het moet van twee kanten komen. Snap je niet wat zij bedoelt? Vraag het dan, vraag om duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:41
damaetas
damaetas is offline
alsof mannen zo duidelijk zijn
Oud 28-05-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 28-05-2006 @ 00:35 :
Ik vraag me af wanneer mensen gaan leren dat je ten eerste niet alle personen van hetzelfde geslacht over één kam kan scheren, en ten tweede dat het niet typische 'mannen- of vrouwentrekjes' zijn die ze opnoemen.
Daarbij ben ik, als ik weet wat ik wil, altijd duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:09
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 28-05-2006 @ 11:19 :
Ik heb nooit (on)duidelijkheidsproblemen gehad met mijn vriend hoor

Anderzijds is er wel een jongen die al meer dan een jaar verliefd is op mij en daar flirt ik soms wat mee, maar die heb ik heel duidelijk gezegd dat het nix meer zal worden tussen ons maar dat ik hem wel heel leuk vind.
ff tussendoor, vind het niet dat je dat kan maken tegen over je vriend, beetje sjansen met iemand die je zelf ook nog eens heel leuk vind.

OT : so tr00
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:13
Roos
Roos is offline
Dit topic gaat echt over mij.

Ik ben gewoon sloom in bepalen of ik iemand leuk genoeg vind voor een relatie. Ik kan het dan heel gezellig met iemand hebben, maar zodra diegene vraagt: hoe serieus ben jij met mij? Dan weet ik het niet meer.
Ik zeg wel gewoon eerlijk dat dat bij mij wat meer tijd nodig heeft. Maar ondertussen zit de jongen wel te 'wachten' op een antwoord
Oud 28-05-2006, 12:17
Verwijderd
@ dit topic
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:28
Verwijderd
Ik ben juist vaak degene die zegt waar het op staat, maar ook alleen als ik het gevoel heb dat we het over dezelfde situatie hebben. (dus niet als ik niet zeker weet wat hij van me vindt, want het is ook weer zo raar om te zeggen dat het niks kan worden als hij dat niet eens zou willen).

Ik geef toe dat ik bij mijn ex wel twijfelde in die tijd, maar dat was meer omdat het via het internet was en ik net uit een moeilijke periode kwam. Uiteindelijk overheen gezet en toch een leuke tijd gehad. Daarom ben ik nu ook meer van het 'gewoon doen en dan altijd nog zien of het werkt'.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:44
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Twee weken geleden maakte mijn vriendin het uit. Via msn en niet zelf, maar via een vriend van d'r. Die zei simpelweg dat ze mij niet meer wilt spreken. Pas meer dan een week later hoorde ik via een klasgenoot van me waarom ze mij niet meer wilt spreken. Ze heeft me ook geblokt op msn.

Niet zeggen waarom, ook niet bellen om te zeggen waarom ze me niet wilt spreken en niet eens dát ze me niet meer wilt spreken.

Nee, ik discrimineer niet en er zijn zoveel uitzonderingen. Maar deze topic heeft wat mij betreft wel nut, want sommige vrouwen moeten inderdaad duidelijker zijn en geen stilte houden tegenover hun al dan niet ex-vriendje. Stilte, geen contact dus, pas nadat je het hebt uitgelegd. Is dat echt teveel moeite?

Tja, de ware liefde flikt je zoiets niet, dus duidelijker? Duidelijkheid? Wacht maar op die ene ware, dan is alles duidelijk genoeg!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:21
Pluis
Pluis is offline
Jongens zijn net zo vaag als meisjes...
en (de meeste) meisjes doen niet vaag om vaag te doen, maar gewoon omdat ze niet weten wat ze willen, of (waar jongens ook wel eens last van hebben) de waarheid niet durven te zeggen
Oud 28-05-2006, 14:00
Balance
Balance is offline
hehe
Oud 28-05-2006, 14:06
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
978Jaap234 schreef op 28-05-2006 @ 13:44 :
Twee weken geleden maakte mijn vriendin het uit. Via msn en niet zelf, maar via een vriend van d'r. Die zei simpelweg dat ze mij niet meer wilt spreken. Pas meer dan een week later hoorde ik via een klasgenoot van me waarom ze mij niet meer wilt spreken. Ze heeft me ook geblokt op msn.

Niet zeggen waarom, ook niet bellen om te zeggen waarom ze me niet wilt spreken en niet eens dát ze me niet meer wilt spreken.

Nee, ik discrimineer niet en er zijn zoveel uitzonderingen. Maar deze topic heeft wat mij betreft wel nut, want sommige vrouwen moeten inderdaad duidelijker zijn en geen stilte houden tegenover hun al dan niet ex-vriendje. Stilte, geen contact dus, pas nadat je het hebt uitgelegd. Is dat echt teveel moeite?

Tja, de ware liefde flikt je zoiets niet, dus duidelijker? Duidelijkheid? Wacht maar op die ene ware, dan is alles duidelijk genoeg!
Dat er mensen bestaan die dat zo doen...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:18
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 28-05-2006 @ 15:06 :
Ja, die bestaan dus. Ik ben heel wat wijzer geworden sindsdien....denk ik....hoop ik....

Nee, was echt erg. Meer dan een week zat ik in onzekerheid, alhoewel ik het al kon ruiken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 15:06
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 28-05-2006 @ 15:06 :
Dat er mensen zijn die in hun relatie nog zo aan msn hechten.
Oud 28-05-2006, 15:34
I C U
I C U is offline
Ikkeh... ben juist alles behalve subtiel.

Duidelijkheid de gekste

Leer es gewoon communiceren
Oud 28-05-2006, 15:36
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-05-2006 @ 16:06 :
Dat er mensen zijn die in hun relatie nog zo aan msn hechten.
MSN tot daar aan toe, maar dat je het dan ook nog via via moet komen te weten...!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 15:50
Dzjun
Dzjun is offline
Er zijn ook mannen die eens wat duidelijk mogen zijn....

(en ja, ik ken er zo eentje .... helaas....)
Oud 28-05-2006, 16:43
Verwijderd
neuken?

JA of NEE !

erg flauw ja
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 16:44
Experiment
Experiment is offline
Het probleem is gewoon dat jij niet wil begrijpen dat die meisjes jou niet willen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 18:44
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Nou zo sterk wil ik zeker niet aan msn hechten wat een echte relatie betreft hoor. Ik zie heus wel de voordelen van echt contact en weet heus wel dat dat veel meer zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:12
Jojootje
Jojootje is offline
Mijn vriend vindt mij juist een flapuit en vindt het grappig dat ik zeg wat ik denk. Hij is juist gesloten en daardoor soms een beetje vaag.

Als we zo beginnen, kun je ook zeggen dat mannen gesloten zijn en dus niet veel praten over gevoelens, en vrouwen juist wel. Zij praten alleen maar over gevoelens en alles.

Niet dat ik dat nu meteen vind, maar dit is ook zoiets wat vaak wordt beweerd.

Dus je stelling is niet objectief genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:27
Myuki
Myuki is offline
Ik vind vriendinnen van mij vaak wel te vaag. Dat is wel sneu, want dan zit een jongen achter ze aan (waarvan ik weet dat ze nooit een kans maken) en zijn ze niet duidelijk. Tsja, ze willen denk ik graag aanbeden worden

Maar er zijn ook vrouwen die wel duidelijk zijn...
Oud 28-05-2006, 20:22
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:

Dit is gewoon kk hard, dat doe je niet.

Ten tweede zijn dus zoals al gezegd niet alle vrouwen onduidelijk, mannen kunnen ook behoorlijk onduidelijk zijn.

En er is maar één oplossing lijkt mij zo, gewoon vragen wat ze nou precies wilt. Het kan enorm frustrerend zijn vooral als je diegene dus echt wilt. Het kan ook zijn dat diegene het op dat moment dus echt niet weet, maar dat betekent wel dat diegene het dan op dat moment ook niet wil. Dan kun je je bedenken of je ermee door wilt gaan of niet.
Oud 29-05-2006, 00:38
Verwijderd
Er is niets mis met vaagheid zolang diegene maar wel eerlijk vaag is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 13:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 27-05-2006 @ 22:48 :
Yo.. ze doen niet vaag, jij snapt er alleen niks van. Daarom deze tip die alles in 1x duidelijk maakt. Als meisjes vaag doen betekent dat gewoon dat ze niet willen.
Ja, daar ben ik inmiddels wel achter

Citaat:
*knip*
Omg wat is dat dan een bitch.

En uitmaken via msn is al laf, maar dan helemaal via een vriend.
Ik vind dat als je iemand dumpt, dat je dan eigenlijk dat ook rechtuit moet durven zeggen, of er op zn minst eerst rustig over moet praten onder vier ogen

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Woah, dat is idd wel een hele laffe/lullige/kloterige manier om het uit te maken. En er zijn vast wel meer van dat soort 'onduidelijke' meisjes, maar in mijn ogen zijn dat gewoon rotwijven.
Niet alle meisjes zijn zo hoor.
Mijn ervaring is juist dat als je duidelijk bent over je gevoelens en verwachtingen dat je dan te serieus word gevonden en dan krijgen ze ineens last van 'bindingsangst' aka 'willen rondneuken' en word je keihard gedumpt met de standaardzinnen 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.' en 'je zult altijd bijzonder voor me zijn'. Barf.

Dus, jullie manvolk kan er ook wat van hoor.
Oud 29-05-2006, 21:03
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mannen moeten ook eens duidelijk doen.
Oud 29-05-2006, 22:25
gewoonmax
gewoonmax is offline
Zie je, iedereen heeft zijn eigen iets waarom ze vaag doen. Maar ookal weet je het niet, zeg dat dan gewoon, leg uit dat je zo bent. En als je diegene als vriend wilt houden zeg dat dan ook gewoon, ookal komt het misschien hard aan. Beter als dat het pas na een langere tijd doordringt. Ik vind dat je in zulke dingen gewoon simpel de waarheid moet zeggen. Ookal is het hard, leg uit waarom het zo is. Oke, als iemand te lelijk is kan je dat ook zeggen maar dat is misschien niet al te slim. Maargoed je kunt het vast wel goed genoeg brengen op een manier. Dat is mijn mening.
Oud 30-05-2006, 12:27
deurbel
deurbel is offline
Citaat:
maxman schreef op 29-05-2006 @ 23:25 :
Zie je, iedereen heeft zijn eigen iets waarom ze vaag doen. Maar ookal weet je het niet, zeg dat dan gewoon, leg uit dat je zo bent. En als je diegene als vriend wilt houden zeg dat dan ook gewoon, ookal komt het misschien hard aan. Beter als dat het pas na een langere tijd doordringt. Ik vind dat je in zulke dingen gewoon simpel de waarheid moet zeggen. Ookal is het hard, leg uit waarom het zo is. Oke, als iemand te lelijk is kan je dat ook zeggen maar dat is misschien niet al te slim. Maargoed je kunt het vast wel goed genoeg brengen op een manier. Dat is mijn mening.
Ben het helemaal met je eens, maar dat heeft totaal niks met vrouwen te maken. Ik vind het dus niet eerlijk van je dat je beweert dat het probleem bij vrouwen ligt want mannen zijn net zo erg (in mijn ervaring nog erger).
Oud 30-05-2006, 13:48
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Het valt me op dat alle vrouwen en mannen in dit topic elkaar beginnen af te zeiken ^.^
Ik zou zeggen: Het verschilt per relatie en als TS zegt dat er meerdere vrouwen onduidelijk zijn geweest, dan zal dat vast ook aan hem gelegen hebben. Als iets niet duidelijk is vraag je het gewoon aan elkaar
Oud 30-05-2006, 14:04
grandmommy
grandmommy is offline
vrouwen zijn denk ik alleen vaag en onduidelijk als ze het gevoel hebben dat ze iets niet direct kunnen zeggen zonder gejank en heisa, of ze zijn gewoon hoertjes net als dat meisje die het over msn via een vriend uitmaakte. ik ben imo altijd duidelijk, tenzij ik het gevoel heb dat ik het ietwat anders moet brengen zonder dat de ander gekwetst raakt of gaat janken. maar wat lul ik, ik heb helemaal geen problemen. dus.
Oud 31-05-2006, 18:53
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 27-05-2006 @ 22:54 :
goh, nuttig topic. ik geloof dat ik in elk geval wel duidelijk genoeg ben.
Nee, je geeft nu een vrouwelijke hint!
Moet je niet doen, snappen mannen niks van

Citaat:
Vice schreef op 28-05-2006 @ 01:16 :
Volgens vrienden ben ik juist te direct.
Hier nog 1

plus het commentaar erbij dat ik tactloos ben
Oud 31-05-2006, 20:45
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-05-2006 @ 14:48 :
Het valt me op dat alle vrouwen en mannen in dit topic elkaar beginnen af te zeiken ^.^
Oud 01-06-2006, 19:31
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Iveauh schreef op 28-05-2006 @ 13:09 :
ff tussendoor, vind het niet dat je dat kan maken tegen over je vriend, beetje sjansen met iemand die je zelf ook nog eens heel leuk vind.

OT : so tr00
Heb ik met mijn vriend besproken en hij heeft er nix op tegen, zolang hij er maar niet bij is en er niet op moet zitten kijken. Ik weet dat hij het trouwens ook doet hoor...

Maar hij weet dat ik hem nooit zou bedriegen en ik weet dat hij mij nooit zal bedriegen, dus is er geen enkel probleem
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:58
guitarist
guitarist is offline

vrouwen zijn erg rare wezens af en toe :+

ik ben zelf al niet zown versiertype, gaan ze nog onduidelijk doen ook

edit: waar zijn al die leuke smileys

Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 16:59
OwL
OwL is offline
niet zo generaliseren
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 22:14
Optima
Optima is offline
probeer eens wat te daten boven de 20

dan is de vaagheid meestal wel afgenomen
Oud 10-06-2006, 16:54
mrsjones
mrsjones is offline
99 procent van de mannen zijn toch eikels bah
Oud 10-06-2006, 18:36
Verwijderd
Mannen moeten niet zo zeiken dat vrouwen vaag zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten