Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2006, 11:00
thinky
thinky is offline
Ik wil er achter zien te komen of mijn computer msngesprekken opslaat, en zo ja...in welke map. Niet iedereen die gebruik maakt van deze computer hoeft van mij mijn msngesprekken te kunnen lezen.
Hoe kom ik er achter of mijn computer de gesprekken opslaat? en hoe kan ik ze verwijderen/ waar kan ik ze vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
thinky schreef op 02-07-2006 @ 12:00 :
Ik wil er achter zien te komen of mijn computer msngesprekken opslaat, en zo ja...in welke map. Niet iedereen die gebruik maakt van deze computer hoeft van mij mijn msngesprekken te kunnen lezen.
Hoe kom ik er achter of mijn computer de gesprekken opslaat? en hoe kan ik ze verwijderen/ waar kan ik ze vinden?
MSN Messenger slaat ze automatisch op in de map Mijn Documenten.

Je gaat naar-->Deze Computer-->Mijn documenten (of Documenten van xxx)--->Mijn gespreksgeschiedenis.

Deze map kan je verwijderen, maar daarna moet je ook nog de optie gesprekken opslaan uitvinken. Dit vind je bij extra--->opties...

Als je Msn plus hebt kan je ook je gesprekken vergrendelen. Dan kan je er alleen maar in kijken als je het wachtwoord weet. Msn plus kan je downloaden via google. Trefwoord: download msn plus
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 11:07
Raven
Raven is offline
Tools---->Options---> Messages...

Message History

daar kan je aangeven OF je wil dat ie ze opslaat en waar ie ze bewaren moet
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:43
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 02-07-2006 @ 12:05 :
Als je Msn plus hebt kan je ook je gesprekken vergrendelen. Dan kan je er alleen maar in kijken als je het wachtwoord weet. Msn plus kan je downloaden via google. Trefwoord: download msn plus
en dan wel zonder "sponsor" installeren!

anders zit je met spyware
Reageren

Regels voor berichten