Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 09:59
Fides
Fides is offline
Sheva & co versus de Spaanse sterren.
Ik gok op een 1-1.
Advertentie
Oud 14-06-2006, 10:25
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
1-2 met 2 goals van Sheva!
Oekraine gaat veel mensen verrassen, en Spanje gaat gewoon (weer) tegenvallen dit WK...
Oud 14-06-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
mltinus schreef op 14-06-2006 @ 13:11 :
ik denk dat alle drie de wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, heb ik iig wel voor mn toto voorspeld.
Oud 14-06-2006, 15:00
Welgemeend
Welgemeend is offline
Spanje doet het wel redelijk, twee lucky goals. Oekraine lijkt op een of andere manier zo duf, laag tempo, etc. En dan ook nog die grensrechter die iedere keer de spitsen af fluit voor buitenspel, terwijl die spitsen altijd zo spelen, die maken die fouten niet zo snel. . Oekraine gaat nog wel terugkomen!
Oud 14-06-2006, 15:05
Barbera
Barbera is offline
Sjonge jonge...als dat een rode kaart was...dan..dan...naja dat was gewoon geen rood!!
Oud 14-06-2006, 15:44
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een draak van een wedstrijd, ondanks de 4 goals... En die pingel/rode kaart, nouja dat was wel duidelijk dat dat onterecht was. Daarna was het helemaal geen moer meer aan.
Oud 14-06-2006, 15:46
Mitros
Mitros is offline
Leuke wedstrijd was het niet, 2 lucky goals, wel die 4rde van torres was mooi
Oud 14-06-2006, 15:54
Verwijderd
Oh my, dat belooft wat voor deze poule, met nog Tunesië en Saoudi-Arabië waar ik ook niet veel van verwacht...

Als de Oekraïne "gewoon" zijn niveau haalt, maken ze nog kans op tweede plaats. Maar Tunesië maakt nu ook een kans, naar mijn mening. Winnen van SA, licht verliezen tegen Spanje en gelijk tegen Oekraïne zal genoeg zijn.
Oud 14-06-2006, 16:29
Baas-J
Baas-J is offline
Heb wedstrijd niet helemaal gezien... maar die 4e goal was zeker mooi werk van Puyol!
Oud 14-06-2006, 17:08
antigone
antigone is offline
vond het een aardige wedstrijd. had eigenlijk mn hoop op oekraine gevestigd als grootste verrassing voor het wk, vraag me af wat ze die andere twee wedstrijden nu gaan doen.

slechte scheidsrechter
Oud 14-06-2006, 17:37
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik denk dat Oekraine zich wel zal herpakken en de andere twee wedstrijden wint. Spanje had vandaag een dag waar alles goed ging, en Oekraine een dag waar alles mis ging. Kan gebeuren, hoewel Aragones een goed team heeft samengesteld.
Oud 14-06-2006, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
4-0, dat had ik toch niet echt verwacht aangezien ik Oekraïne als verrassing tip en Spanje nooit ver komt als groot land. Jammer dat ik door school er niets van gezien heb...

Scheidsrechter moet ook slecht geweest zijn hoorde ik.
Oud 15-06-2006, 17:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kikkers krijgen de schuld

De pijnlijke nederlaag van Oekraïne (0-4) tegen Spanje was niet de schuld van de matig acterende spelers, maar van kikkers. Die hebben de spelers de nacht voorafgaand aan het duel met Spanje met hun gekwaak uit hun slaap gehouden, zo melden diverse kranten in Oekraïne.

"Ik heb echt geen oog dicht gedaan", zei verdediger Vasjtsjoek. "En ik was zeker niet de enige. Eén speler raakte zelfs zo over zijn toeren,dat hij met geweld een eind aan de herrie wilde maken."

Vajstsjoek kreeg overigens ongewild wat extra rust voorgeschreven.Kort na de pauze hield de Zwitsere arbiter Busacca hem de rode kaart voor.

Regels voor berichten