Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 16:21
Bertje B.
Bertje B. is offline
Heey, ik heb een klein probleempje waar ik me een beetje aan stoor. Het is niet dringend en neemt geen ruimte in beslag, maar zou het toch weg willen hebben. Bij program files heb ik 2 bestandsmappen staan (ik heb de pc's geformatteerd) genaamd microsoft frontpage en xerox. In beide mappen staan alleen nog meer mappen die 0kb in totaal zijn. Normaal verwijderen kan niet en via veilige modus komen ze weer terug. Bij software staat uiteraard ook niks. Iemand ideetje om ze weg te halen? Ps. ik kan de mappen wel weghalen en er dan een bestand voor in de plaats geven met als bestandsnaam "alle bestanden", maar dat is alleen een verplaatsing van het probleem. Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2006, 16:45
freyk
freyk is offline
Bedoel je de map xerox met daarin weer een map nwia?
Zo ja, dan heeft dat te maken met Windows Image Acquisition (WIA).
Programma/service dat het scannen van afbeeldingen verzorgt (Bron).

Wat je kan proberen is de services uit te zetten en dan de map te verwijderen, maar ik durf de oplossing ervan niet te garanderen.
Oud 18-06-2006, 09:36
Bertje B.
Bertje B. is offline
Aha. Zal ff kijken. Heb het ook via dos geprobeerd en dat lukte ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 09:40
freyk
freyk is offline
Maar waarom zou je 0kb mappen gaan verwijderen?
Oud 18-06-2006, 10:15
M@rco
M@rco is offline
Die mappen horen bij Windows, gewoon lekker laten staan.
Oud 18-06-2006, 10:38
Verwijderd
Niet in die map kijken, je er niet aan storen, dat lijkt me de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:17
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
freyk schreef op 18-06-2006 @ 10:40 :
Maar waarom zou je 0kb mappen gaan verwijderen?
Omdat ik ze misschien niet wil hebben?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:52
M@rco
M@rco is offline
Waarom zou je ze niet willen hebben? Ze staan niemand in de weg, ze nemen geen ruimte in beslag en Windows heeft ze blijkbaar nodig.

Oud 18-06-2006, 15:11
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
M@rco schreef op 18-06-2006 @ 14:52 :
Waarom zou je ze niet willen hebben? Ze staan niemand in de weg, ze nemen geen ruimte in beslag en Windows heeft ze blijkbaar nodig.

Omdat ze geen enkel nut hebben. Windows heeft ze niet nodig, want deze mappen kwamen pas nadat ik een scanner en frontpage geinstalleerd had.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 15:18
M@rco
M@rco is offline
Het is niet echt aan jou om te bepalen of die dingen al dan niet nut hebben he, als je ze niet kunt verwijderen dan zal dat wel een reden hebben. Bovendien, ik heb geen scanner en ook geen Frontpage en ik heb die mappen ook. Laat ze toch lekker met rust...
Oud 18-06-2006, 18:18
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
M@rco schreef op 18-06-2006 @ 16:18 :
Het is niet echt aan jou om te bepalen of die dingen al dan niet nut hebben he, als je ze niet kunt verwijderen dan zal dat wel een reden hebben. Bovendien, ik heb geen scanner en ook geen Frontpage en ik heb die mappen ook. Laat ze toch lekker met rust...
Heb jij ook frontpage terwijl je dat nooit geinstalleerd? Gek, want ik kreeg dat pas nadat ik frontpage geinstalleerd had en daarvoor werkte me computer ook perfect dus een functie heeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:58
freyk
freyk is offline
Maar frontpage moet dan toch niet zo'n probleem zijn?
Uitzoeken welke service deze map nodig heeft, service uitzetten en dan verwijderen.
Oud 18-06-2006, 19:45
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ja maar dan loop ik risico met andere programma's...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten