![]() |
|
In het medisch zakwoordenboek staat bij 'Verne' een arts, J. Verner en daarbij hoort het syndroom van Verner-Morrison. Ik citeer:
"waterige diarree, hypokaliëmie en achloorhydrie bij bepaalde pancreastumoren ('vipomen') welke VIP produceren; syn secretorische diarree." Hoewel ik een hoop woorden niet ken, kan ik hier volgens mij wel uit opmaken dat dit het niet is. Verder is er bij Vern* niets te vinden wat erop zou kunnen lijken. Dingen met vener* duiden op geslachtsziektes. Ik neem aan dat het ook niet de ziekte van Perthes is (het lijkt niet eens op Verne ![]() Ook ziekte van Farber is het niet lijkt me, knobbeltjes heb je niet.... Bij fern* staat ook niet echt iets. Nouja, ik weet het ook niet. Meer kan ik niet echt associeren geloof ik. Ff de dokter bellen dan maar... succes ermee!
Laatst gewijzigd op 20-05-2006 om 10:18. |
![]() |
|
Dokter heeft zn besluit ingetrokken, en nou moet ik een afspraak maken bij de reumatoloog en bloed laten prikken voor reuma.
JEUJ nu ben ik dus echt niet meer te genieten ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je kraakbeen en je knieschijf sluit niet goed aan op je gewricht zelf. Daardoor gaat het ontsteken en pijn doen. En het slijt af, wat ook pijn doet.
Maar bij mij is de diagnose wsl alweer veranderd in reuma, omdat ik de laatste paar weken eigenlijk van alle gewrichten last van heb. De uitslag is er alleen nog niet van het bloedprikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.orthopedie.nl/content/rug/rug_perthes1.asp Makkelijk gezegd: De doorbloeding in de heupkop wordt normaal gestimuleerd door het heupgewricht te bewegen. Bij de ziekte van Perthes gaat de doorbloeding mis waardoor de heupkop afslijt. In het begin merk je dit niet, maar na een tijdje voel je een stekende soms beetje zeurderige pijn in je heup(en). Bij mij was dat gevoel het ergste als ik vanuit rust mijn been ging belasten. Juist als ik een tijdje bezig was voelde ik het bijna niet meer... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knakken (van bijv. rug) Verwijderd | 23 | 14-05-2007 14:12 |