Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heey Knijtert!
Wil het al weer een beetje lukken met de vakantieplannen? Mijn ervaring is zo gering dat ik je daarmee niet veel verder zal helpen, maar heb wel een site voor je waar mensen liften aanbieden e.d. Vanwege gezelligheid of benzinekosten delen of aanspraak hebben of weet ik veel. Hoe het zit met de betrouwbaarheid weet ik niet, maar ziet er op zich wel oke uit. En jawel er zitten ook reizen in en naar Zuid-Europa bij ![]() http://www.hitchhikers.org/ Verder goed bedenken waar je gaat staan als je gaat liften, welk teken je gebruiken moet in welk land (de opgestoken duim is niet overal gebruikelijk, aldenk ik dat ze het meestal wel zullen snappen), bedenk bij wie je wel en niet in de auto wilt, etc. Misschien is benzinestation goede plek aangezien auto's al stilstaan en er meer mensen rondlopen en je kans maakt.. ik heb wel heel lijstje met tips van ervaren mensen in boekje staan in verband met die interrail van me, laat maar weten als er interesse is dan zoek ik die op, je weet me te vinden.. fijne vakantie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar toen wij met een groep gingen liten naar berlijn hebben 2 jongens op de terugweg een rechtstreekse lift terug naar nederland gehad! Ze waren veel sneller dan op de heenweg. Ook sneller dan de groep met 2 meiden. Mensen aanspreken werkt ook in het geval van 2 jongens beter, misschien juist.
||
Citaat:
![]() als in: jongens mij enger.. ofzo ![]()
||
Citaat:
Respect als je het doet... maar let wel op je veiligheid ![]()
||
Citaat:
![]() Heeft het toch zn voordelen dat ik niet
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] [PO] liften probleem xxxmexxx | 1 | 29-05-2014 13:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |