Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 13:22
justnaat
justnaat is offline
Vroeger was praten over seks taboe, maar in deze tijd word er steeds opener over gepraat. Hoe zit dat bij jullie? Praten jullie open over seks? Of zeggen jullie alleen tegen je vrienden/vriendinnen dat je seks hebt gehad, maar voor de rest geen verhalen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 13:27
Verwijderd
ik ga ze niet elke keer opbellen als ik seks heb gehad om dat maar even te melden, nee

als ik met vrienden ergens ben gaat het uiteindelijk bijna altijd over seks, maar dan is het gewoon heel algemeen, we vertellen zelden echt iets persoonlijks erover.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 13:29
Flip!
Flip! is offline
Het is soms wel eens een gespreksonderwerp, en we praten er ook wel over, maar van mij hoor je geen intieme details. Die hou ik wel voor mezelf.
Oud 06-06-2006, 14:47
JJ13
JJ13 is offline
ik praat er wel eens met vriendinnen over en als ik dronken ben, dan wordt ik heel erg open en praterig
Oud 06-06-2006, 15:00
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik ben vrij openminded wat betreft seks, maar eigenlijk qua alles wel. Je zult me nooit ergens niet voor open zien eigenlijk. Ik heb de rare gewoonte alle details met mijn beste vriend te bespreken die ik heb qua seksuele ervaringen, hij doet precies hetzelfde bij mij.
Oud 06-06-2006, 15:13
Optima
Optima is offline
ik vertel alles aan iederee, zelfs als ze het niet willen weten

serieus: ik ben erg makkelijk als het op paten over seks neerkomt. Ik bespreek het met mijn vriendinnen, vrienden, mijn eigen vriendje, en soms zelfs mijn ouders.
Oud 06-06-2006, 17:09
DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Ik heb geen seks, maar als ik het had was ik er vast open over.
Oud 06-06-2006, 17:27
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-06-2006 @ 14:27 :
ik ga ze niet elke keer opbellen als ik seks heb gehad om dat maar even te melden, nee

als ik met vrienden ergens ben gaat het uiteindelijk bijna altijd over seks, maar dan is het gewoon heel algemeen, we vertellen zelden echt iets persoonlijks erover.
Dit dus.
Oud 06-06-2006, 17:38
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-06-2006 @ 16:13 :
ik vertel alles aan iederee, zelfs als ze het niet willen weten

serieus: ik ben erg makkelijk als het op paten over seks neerkomt. Ik bespreek het met mijn vriendinnen, vrienden, mijn eigen vriendje, en soms zelfs mijn ouders.
Dat heb ik ook
Oud 06-06-2006, 18:12
Nona
Nona is offline
Is dat even toevallig. Ik had net een gesprek met de moeder en de broer van mijn vriend over met een trechter vloeistoffen door beide ingangen begeleiden.

Maar dat ging uiteraard nergens over.

Ik kan heel open zijn over seksualiteit, maar alleen als de mensen om mij heen daar ook voor in zijn. Ik vertel niet uitgebreid over de details, maar meningen kun je bij mij zeker krijgen, en ervaringen in iets minder detail.
Oud 06-06-2006, 18:31
Estar
Estar is offline
Ik ben heel erg open over seks, maar ik voel niet de behoefte om elke keer dat ik iets van seks heb dat in geuren en kleuren aan andere te melden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:27
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Estar schreef op 06-06-2006 @ 19:31 :
Ik ben heel erg open over seks, maar ik voel niet de behoefte om elke keer dat ik iets van seks heb dat in geuren en kleuren aan andere te melden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 20:14
Uice
Uice is offline
Ik ben een keer opgebeld door een vriend om te vertellen dat ie ontmaagd was.

Ik zeg uit mezelf vrij weinig over over mijn seksleven, als mensen ernaar vragen zeg ik vrijwel alles, maar ik ga niet uitgebreid details bespreken. Maar dat hangt natuurlijk ook af van met wie ik het gesprek voer.
Oud 06-06-2006, 21:18
Mephisto
Mephisto is offline
Mwah, gaat soms wel over seks maar we hoeven van elkaar geen details te horen.
Oud 06-06-2006, 21:18
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik ben ook vrij open over seks, met vrienden en mijn vriend dan. Mijn moeder hoeft het niet te weten. Die weet dan ook niks. Maar als ik met vriendinnen ben schaam ik me er niet voor het een en ander te vertellen. En ja, ik kom vast ook wel met verhalen die eigenlijk niemand hoeft te weten
Ik heb één vriendin met wie ik echt wel alle ins en outs bespreek, de rest van mijn vriendinnen is minder open over seks, dus ik zal hun ook minder snel lastig vallen met verhalen van mijn kant.
Oud 06-06-2006, 22:45
Verwijderd
Dat verschilt per vriendin; bij een of twee weet ik en hoor ik vrij veel tot in detail, en vertel dat ook. Bij de anderen is het vaak algemener, minder toegespitst op mijzelf. Hoe minder goed ik mensen ken, hoe algemener het wordt, dus. En ik post niet in het hoe-voel-je-je-op-seksueel-gebied-topic, dat zegt eigenlijk wel genoeg voor iemand die zich verder nergens stil kan houden
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 22:49
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-06-2006 @ 23:45 :
En ik post niet in het hoe-voel-je-je-op-seksueel-gebied-topic, dat zegt eigenlijk wel genoeg voor iemand die zich verder nergens stil kan houden
dat kan ook andere redenen hebben
Oud 07-06-2006, 07:51
Stefanie
Stefanie is offline
Redelijk, maar ik spreek er weinig over met anderen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 06-06-2006 @ 23:49 :
dat kan ook andere redenen hebben
Ik zou om de twee dagen mee kunnen delen dat ik zin heb in seks Maar ik postte er ook niet toen ik dagelijks seks had (nou ja, op soms een 'goed' na).
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 10:02
Orpheus
Orpheus is offline
Komt een vriend aanlopen met smile van oor tot oor.
Dus vraag ik even hoe het is.
'Ik ben een man'- roept hij. Okay. Zo doe ik het dus niet
Oud 07-06-2006, 10:58
Baas-J
Baas-J is offline
Als ik er over aan het praten ben met een vriendin (met vrienden heb ik het er eigenlijk nooit echt over) dan geef ik gewoon antwoord op vragen... of zeg ik wel wat ik gedaan heb, maar details hou ik toch liever voor me!

Met vrienden blijft het meer bij geouwehoer...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 11:48
Qimm
Qimm is offline
Open, maar niet alles komt aan bod. Gewoon ervaringen delen, flauwe grappen er over maken of te suggestieve opmerkingen plaatsen
Klagen ben ik de laatste tijd ook goed in, helaas.

Maar mensen die ik niet goed ken gaat het maar wening aan wat ik met mijn vriendje uitvoer.
Oud 07-06-2006, 11:49
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2006 @ 10:10 :
Ik zou om de twee dagen mee kunnen delen dat ik zin heb in seks Maar ik postte er ook niet toen ik dagelijks seks had (nou ja, op soms een 'goed' na).
het verneukt je kansen om forummers te doen als je post met wat je allemaal zoal neukt in een week
Oud 07-06-2006, 13:18
Verwijderd
Ik ben vrij open met betrekking tot alles en ook over seks. Waarom niet? Iedereen doet het, heeft het gedaan, deed het, gaat het doen, dus waarom zou je er zo'n taboe over leggen. Met mijn vrienden komen de gesprekken eigenlijk toch altijd wel uit op seks, daar worden ook ervaringen gedeeld, maar het is niet zo dat ik alle ins & outs vertel en te horen krijg. Daar heb ik ook geen behoefte aan dus.
Met mijn ouders praat ik daar trouwens niet over.

Edit: Oh, en ik bel mijn vrienden ook niet elke keer op als ik seks heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 15:05
Verwijderd
Ik vertel niets uit mezelf. Alleen als er naar gevraagd wordt, vertel ik erover. En dan nog niet eens alle details.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 15:28
Magican
Magican is offline
Citaat:
DanseMacabre schreef op 06-06-2006 @ 18:09 :
Ik heb geen seks, maar als ik het had was ik er vast open over.
Als je de huidige situatie wilt veranderen..
Oud 07-06-2006, 16:07
Lente
Lente is offline
tegen mijn vriend ben ik heel open over alles wat met seks te maken heeft maar tegen vrienden ben ik er best gesloten over. We praten wel over seks maar alleen heel algemeen. Over mijn seks hoeven ze niks te weten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-06-2006 @ 16:05 :
Ik vertel niets uit mezelf. Alleen als er naar gevraagd wordt, vertel ik erover. En dan nog niet eens alle details.
Oud 07-06-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 07-06-2006 @ 12:49 :
het verneukt je kansen om forummers te doen als je post met wat je allemaal zoal neukt in een week
Of vergroot ze, al naar gelang wat je vertelt Maar ik ben niet zo van het forummers-doen, dus dat boeit me toch al niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2006 @ 17:11 :
Uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 22:26
Verwijderd
Ik ben daar best wel open in, tegen mijn zus, vrienden en zelfs nog wel tegen mijn moeder. Met 1 vriend heb ik het er zelfs wel vaak over, het begint meestal met stoere, grote praat van hem, wat dan eindigd in een serieus gesprek. Mwah niet dagelijks ofzo hoor... Natuurlijk niet altijd, en niet altijd met alle details. Het is allemaal afhankelijk van de situatie enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 23:20
Verwijderd
Sst, seks.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 11:52
justnaat
justnaat is offline
Ik heb maar 2 personen met wie ik open ben over seks, en dat is mijn vriend en een vriendin van mij. Met haar kan ik echt alles bespreken over seks. Het is juist heel leuk om een persoon te hebben met wie alles kan bepraten over seks, want voor sommige dingen schaam je je en op die manier kan je er ook achter komen dat zij dat misschien ook wel heeft en dat je niet de enige bent enzo.. en het is gewoon leuk om er over te praten
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2006 @ 19:12 :

Ik kan heel open zijn over seksualiteit, maar alleen als de mensen om mij heen daar ook voor in zijn. Ik vertel niet uitgebreid over de details, maar meningen kun je bij mij zeker krijgen, en ervaringen in iets minder detail.
Oud 09-06-2006, 10:04
Vip3r
Vip3r is offline
Het is een schande voor de parochie dat al deze jongelui zo over seks praten!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 10:05
Qimm
Qimm is offline
ja, want seks is vies en dat hoor je alleen tedoen om de voortplanting maar dan mag je het zeker niet leuk vinden
Oud 09-06-2006, 10:07
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2006 @ 11:05 :
ja, want seks is vies en dat hoor je alleen tedoen om de voortplanting maar dan mag je het zeker niet leuk vinden
Precies!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 10:09
Qimm
Qimm is offline
Dan begrijpen wij elkaar
Oud 09-06-2006, 10:17
Vip3r
Vip3r is offline
Ff ontopic: Ik kan m'n bek altijd maar moeilijk houden, dus ik flap er nogal snel wat uit tegen vrienden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 00:57
justnaat
justnaat is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 09-06-2006 @ 11:04 :
Het is een schande voor de parochie dat al deze jongelui zo over seks praten!
Het is helemaal geen schande, en seks is echt niet alleen voor de voortplanting. Het is harstikke lekker.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 01:14
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
justnaat schreef op 14-06-2006 @ 01:57 :
Het is helemaal geen schande, en seks is echt niet alleen voor de voortplanting. Het is harstikke lekker.
Dat is niet meer dan logisch. Als seks voelde alsof iemand je anus met een draaiende kettingzaag penetreerde dan was de mensheid na generatie 1 uitgestorven.
Oud 14-06-2006, 04:28
Type
Type is offline
mannen + sex = lacherige snoeverige gesprekken. Niets echt serieus.

En dan ga ik er ook echt niet serieus op in. Doe ik soms enkel voor het shock-effect. ("Heren, ik ga nog even masturberen, en dan naar mijn bed. Tot morgen")
Oud 14-06-2006, 19:25
Verwijderd
Ik ben vrij open over seks. Vaak kom je er in een gesprek toch op en ik ga niet mijn mond houden erover. Altijd grappig om te zien dat mensen dat niet van mij verwachten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 19:28
lieve
lieve is offline
Ik kan open met m'n vriend praten over seks... daar hebben we totaal geen probleem mee.

En in m'n klas zitten 15meisjes... waarover denk je dat wij het hebben??? Wij zijn soms erger dan mannen onder elkaar, denk ik.

Maar ik kan ook vrij open over seks praten met m'n zus. Soms ook met m'n ma. Maar daar gaat het dan meer over menstruatie, de pil, ... zulke dingen. Maar nie over de belevenis van seks en dergelijke.

Groetjes Lieve,xxx
Oud 14-06-2006, 22:31
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-06-2006 @ 02:14 :
Dat is niet meer dan logisch. Als seks voelde alsof iemand je anus met een draaiende kettingzaag penetreerde dan was de mensheid na generatie 1 uitgestorven.
Hoe kom je erop
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 13:49
Ruby
Ruby is offline
Het is een van de leukere gespreksonderwerpen niet zo preuts doen.

Maar ik treed niet al te erg in detail
Oud 15-06-2006, 14:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-06-2006 @ 16:05 :
Naar vrienden toe dit idd, of ik moet licht aangeschoten zijn, dan vertel ik al meer

En naar mn vriendin toe ben ik er echt open over, is ook heel belangrijk vind ik.
Oud 15-06-2006, 15:31
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 14-06-2006 @ 02:14 :
Oud 17-06-2006, 16:28
teenager
teenager is offline
met vrienden; erg open. leuk om over te praten!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:59
Viporizer
Viporizer is offline
Over het algemeen ben ik er vrij open over. Het hangt er ook vanaf met wie ik aan het praten ben en in welke omstandigheden. Er zijn ook eigenlijk maar weinig personen die mij om de details mogen vragen en daar antwoord op krijgen. De meeste reacties zijn meer algemeen en oppervlakkige persoonlijke ervaringen.

Regels voor berichten