Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 13:07
Nijpjes
Nijpjes is offline
Volgens mij zitten hier wel wat mensen die ervaring hebben met het drukken van demo's en hoesjes en dergelijken.

Ik wil met mijn band erg low budget demo's uit gaan geven (aan cafés e.d.). De cd's branden we zelf, dus het gaat ons vooral om de hoesjes. Is er iemand die een goedkoop adres weet waar je hele eenvoudige cd-hoesjes kan laten drukken tot een oplage van 100 ofzo?
Oud 07-06-2006, 13:29
capibara
capibara is offline
De plaatselijke copyshop? IK zou sowieso een zaak/bedrijf zoeken waar je zelf goed kan uitleggen wat je precies wilt etc. Altijd goed om daar zelf bij aanwezig te zijn i.p.v je covers ergens naar toe te mailen o.i.d. Bij de meeste zaken kun je vaak wel om een proefdruk vragen, dan weet je waar je aan toe bent.
Oud 07-06-2006, 16:46
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
http://www.replifact.nl/index.html

schijnt goedkoop te zijn
Oud 09-06-2006, 10:49
Verwijderd
wij hebben het altijd bij de copyshop gedaan en dan de middag voor een show maximaal snijden en lijmen om nog wat demo's mee te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 13:59
antigone
antigone is offline
met missing coins hebben we gekozen voor een wat andere aanpak, uitklikbare cd-hoesjes gekocht op www.ejector.de en vervolgens de cd's zelf bedrukt met de songtitels etc.

scheelt geld en valt op
Oud 10-06-2006, 10:44
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
antigone schreef op 09-06-2006 @ 14:59 :
met missing coins hebben we gekozen voor een wat andere aanpak, uitklikbare cd-hoesjes gekocht op www.ejector.de en vervolgens de cd's zelf bedrukt met de songtitels etc.

scheelt geld en valt op
Dat is een goed idee
Oud 10-06-2006, 10:55
Verwijderd
als je op wil vallen moet je niet met een jewelcase aan komen zetten, ook geen uitklikbare. wij hebben voor onze laatste demo zelf digipacks gemaakt die weer in een half transparante enveloppe zaten. titels enzo hadden we erop getinnerdrukt, kost je geen kont maar gaat gewoon mega veel werk in zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 19:52
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 10-06-2006 @ 11:55 :
als je op wil vallen moet je niet met een jewelcase aan komen zetten, ook geen uitklikbare. wij hebben voor onze laatste demo zelf digipacks gemaakt die weer in een half transparante enveloppe zaten. titels enzo hadden we erop getinnerdrukt, kost je geen kont maar gaat gewoon mega veel werk in zitten.
Wat zijn digipacks
en wat is tinnerdrukken?

We hadden nu zwarte platte dvdhoesjes op het oog van de V&D, waar je dan een papiertje in kan schuiven. Vergelijkbaar met een videotape-hoes zeg maar...maar dan dus dunner en kleiner. Ook leuk, maar niet echt opvallend ofzo...
Oud 19-06-2006, 15:34
Oxygenium
Oxygenium is offline
Thinnerdrukken is het drukken van een afbeelding of tekst in plastic door het plaatselijk op te lossen met thinner (dacht ik). Daat wordt de case plaatselijk mat van. En onderstaande plaatje is een digipack.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten