Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en gelijk heb je de mensem moeten meer op t innerlijk letten jamaja dat doen ze helaas niet wat je zei: ik heb het ook wel eens van een meisje gehoort, het zijn grapjes maar ze komen hard aan, vooral als je zo onzeker over jezelf bent, over je lichaam vooral.. dan zeggen ze bijvoorbeeld ga eens opzij met je dikke reet dan kan ik hier ook zitten... jah soms neem je het niet zo in je op, maar als zo een slank meisje dat zegt voel je je verschrikkelijk.. daar voel ik me wel bij aangesproken sommige mensen beseffen zoals jij ook al zei inderdaad niet wat ze soms mensen aan doen met hun opmerkingen het kan echt heel veel pijn doen en zelf heb ik dit ook en je voelt je er echt nie happy mee en gaat dingen doen en denken die niet goed zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]NickName23 schreef:
waarom zegd voor heel veel mensen het uiterlijk zo veel? ![]() 'k durf te wedden dat jij (bewust of onbewust) je ook al een vooroordeel vormt over een persoon wanneer je 'm voor t eerst ziet. ik zelf ben echt super onzeker en bla bla daar gaan we t nie over hebben maar waarom kijken zo veel mensen alleen naar uiterlijk? Dat is het eerste wat ze van je zien. waarschijnelijk kennen al die mensen jouw niet echt? Zorg dat ze je ook van een andere kant leren kennen! ![]() 'k weet dat 't moeilijk is, maar toch proberen Als je gelukkig bent met jezelf, zeker bent schijn je dat ook (positief) uit te stralen ![]() ik vind dat zo oneerlijk in zo veel dingen worden lelijke mensen achtergesteld daar kan ik dus echt gewoon niet tegen is het innerlijk niet belangrijkere? is dat niet het gene waar jij op valt bij iemand ook? je hebt gelijk, in beide gevallen. lelijke mensen worden idd achtergesteld (op www.cijfers.net staan feiten daarover en dan moet je een v.d. thema's aanklikeen, 'k weet zo niet welke..) over dat tweede.. 'k ben 't wel met je eens maar val jij gauw op iemand met 't uiterlijk van een zwerver ofzoiets? als iemand opmerkingen naar je maakt of iemand je afkeurt om je te lelijk bent dan doet eht die persoon toch zo veel pijn besefen mensen dat niet ofsow? de één wel, de ander niet denk 'k. ze kunnen 't ook express doen. en 't is nou eenmaal zo dat uiterlijk een grote rol speelt, (vooral) onder jongeren. dat wel niet zeggen dat ik dit goedkeur trouwens. ik kan dr gewoon niet meer tegen ![]() ![]() ![]() sterkte en zet 'm op ![]() sorry als d'r vanalles dubbel staat, toen 'k begon met typen stond er nog geen enkele reply ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
[QUOTE]marianne22 schreef:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahaha grappig aan iemand zn ogen zien hoe die is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
't Is toch ook zo dat als er één of ander vies onverzorgd figuur naast je staat, je eerder geneigd zal zijn om ergens anders te zal gaan staan dan wanneer er een normaal fris gewassen persoon staat? Uiterlijk is IMO gewoon een eerste indruk.
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel ik doe die persoon er wel pijn mee bedenk ik me dan maar goed als jij t zo ziet it's okey |
![]() |
|
Ik zou dat waarschijnlijk ook niet doen hoor... maar ik probeerde alleen maar te zeggen dat er een hoop mensen zijn die dat wél doen.
Ikzelf stoor me echt niet aan iemand's uiterlijk, 't gaat mij ook meer om het innerlijk... aan iemand die er leuk uitziet maar absoluut niet aardig is heb je ook weinig ![]()
|
Verwijderd
|
als ik iemand zie die ik niet ken ga ik er niet meteen vanuit of die persoon aardig isof niet dat kan ik pas zeggen nadat ik die persoon gepsroken ofsow heb
--------------- maar wel een bepaald idee/gevoel... tenminste ik dènk dat iedereen dat heeft ![]() --------------- ikd enk niet dat die mensen mij echt willen leren kennen mn binnekant is net zo lelijk als de buitenkant, ---------- 'k ken jou niet, maar volgens mij ben je wat errug negatief ![]() ---------- dat is toch niet normaal dat die mensen worden achtergesteld?? ja slaat echt nergens op sorry hoor! ik weet niet of ik op iemand zou vallen met een zwerver uiterlijk maar vrienden zijn kan altijd ----------------------- normaal? nee in de zin dat ik dat ook niet vind kunnen. ja omdat het dus wel gebeurt --------------------- dat is dan toch echt niet leuk voor de tegenoverrgetelde meiden? ------- nee. ------- dankjewel ik probeer me nergens wat van aan te trekken maar t gaat niet maar door wat ik ook meegemaakt heb ben ik negatief geworden ook naar mn uiterlijk toe --------- :/ -------- sorry dr ging wat mis maar mn antwoorden staan dr dus tussen sorry...!!!!! ---- maakt niet uit ![]() |
![]() |
|
het eerste wat je van een persoon ziet is zijn/haar uiterlijk, en daarna leer je hem pas beter kennen. Uiterlijk is dus wel belangrijk bij een eerste ontmoeting, omdat je verder nog niets van de persoon weet.
Maar heel vaak fopt iemands uiterlijk je...ik heb zelf heel vaak dat ik iemand niet aardig vind lijken en dat hij/zij het achteraf wel is. En andersom natuurlijk... Voor de liefde maakt uiterlijk voor mij weinig uit. Zo heb ik laatst een jongen leren kennen die niet knap is maar wel ontzettend lief...en daar gaat het mij om. |
![]() |
|
![]() |
het maakt natuurlijk wel uit wanneer je iemand nog niet kent. Wanner je iemand kent maakt uiterlijk niet uit. Mijn vrienden bijvoorbeeld. Ze zullen dat blijven, hoe ze er ook uit zien.
|
Uiterlijk zegt wel veel (in de maatschappij). Maar dan bedoel ik niet 'knap' of 'lelijk', maar verzorgd eruit zien en (een positieve) uitstraling.
Wat is trouwens mooi en wat is lelijk? Wanneer je onzeker bent, zie je jezelf (veel) negatiever. Meestal straal je dat dan (misschien onbewust) uit. Iedereen heeft mooie kanten. (in het uiterlijk: mooie ogen, mond, tanden etc.) Sommige mensen kijken 'gewoon' alleen naar de buitenkant. Als het hen niet bevalt, gaan ze weg. Als ze het wel 'leuk' vinden, trekt het hen aan. Die mensen zijn dr nou eenmaal. Maar gelukkig is niet iedereen zo. ![]() |
![]() |
|
Tja iemand met een goed uiterlijk heeft het vaak makkelijker dan iemand met een minder goe duiterlijk. Zo zit de maatschappij in elkaar en kun je weinig aan doen.
Ik zal niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vindt omdat iets in iemand me wel moet aantrekken, maar het hoeft van mij dus weer niet een heel knap persoon te zijn. Je kunt een goed uiterlijk hebben en een slecht innerlijk, of je ziet er minder goed uit en bent van binnen veel mooier. Geef mij dan het laatste maar! En dan nog iets. Niet iedereen vind hetzelfde mooi. De een aanbid miss Lopez en de ander vindt het ene vreselijke achterbakse hoer..tja...dus zit er niet zo over in. Ook makkelijker gezegd dan gedaan. Maar waardeer je om wie je bent. Als je tevreden bent met jezelf straal je dat uit en trek je ook weer meer mensen aan en mensen die je niet moeten vanwege je uiterlijk zijn je aandacht ook niet waard. Ik weet het het is makkelijk gezegd maar zo vindt ik het gewoon en ik hoop dat je je beter gaat voelen over jezelf.
|
Verwijderd
|
Uiterlijk is belangrijk voor een eerste indruk maar daarna?
ach. als ik weet dat je aardig en te vertrouwen bent kan het geen ene reet schelen of je neus nou van voren of opzij zit. (bij wijze van spreken) Volgens mij zijn het vooral mensen die onzeker zijn en iets te zeiken moeten hebben over anderen die altijd maar doorzagen over haar, kleding en schoenen en blablabla. |
![]() |
|
mensen zeggen altijd wel dat ze uiterlijk belangrijker vinden dan innelijk...als dat zo is waarom heb ik dan nog geen vriendje??
ik vind zelf dat ik lelijk ben heb het daar ook erg moeilijk mee en lig ook vaak met me zelf in de knoop, maak kut opmerkingen over me zelf alleen door een pest verleden om mijn uiterlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Uiterlijk zegt redelijk wat, iedereen die zegt dat uiterlijk geen rol speelt liegt. Tenminste in het begin is dat het geval. Des te langer mensen elkaar kennen, des te meer het innerlijk er toe gaat doen.
Het allerbelangrijkste is je houding. Je kan 'lelijk' zijn, maar als je met de juiste mensen omgaat, voor jezelf kan opkomen etc hoeft dat helemaal geen probleem te zijn. Als je een verlegen/onzekere houding hebt, dan zal het allemaal een stuk moeilijker worden.
|
uiterlijk word erg opgedrongen door de media, kijk maar eens hoe mager al die modellen zijn, mager en blond en dan liefst nog eens helemaal gebruind, waarom wil iedereen voldoen aan het ideaalbeeld? neen beter gezegd waarom MOET iedereen voldoen aan dat ideaalbeeld?
De meeste mensen zijn gewoon niet perfect, komen er zelfs niet echt bij. Uiterlijk is heel belangrijk, en dat is jammer, de mooie mensen krijgen meer kansen,zijn meestal veel populairder... maar zijn daarom zeker niet beter dan minder mooie! ![]()
|
Verwijderd
|
Maarja, aan de andere kant is beoordelen op innerlijk ook niet eerlijk. Immers, hoe je innerlijk eruit ziet is net zo willekeurig als je uiterlijk. Je kunt je eigen karakter niet kiezen. Kunt niet kiezen of je verlegen of assertief bent, noem alles maar op. Je kunt ook pure pech hebben met een 'minder mooi' innerlijk, kijk maar naar het aantal jongeren wat problemen heeft met depressiviteit e.a. Ook zijn ontzettend veel 'mooie' mensen onzeker over hun uiterlijk, vergis je daar niet in. Hoe je eruitziet heeft vrij weinig invloed op je levensgeluk, er zijn net zoveel 'mooie' mensen die weinig vrienden hebben, in een depressie zitten of onzeker zijn...
Volgens mij kun je zelfs op je uiterlijk nog meer invloed uitoefenen dan op je innerlijk, dus je kunt beter een raar uiterlijk hebben en een mooi innerlijk dan vice versa. Ook al ben je geen 24-karaats schoonheid, dan kun je nog wel je best doen om er leuk uit te zien. Verzorg je gezicht en lichaam goed, neem een leuk kapsel, lach, trek leuke, frisgekleurde kleren aan en loop rechtop. Dat klinkt heel cliché, maar de meeste mensen zullen écht wel eerder vallen op een minder knap iemand die een ontzettend positieve houding en uitstraling heeft dan een schoonheid die met hangende schoudertjes en een sigaret op haar lip iets mummelt in het voorbijgaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Daar komen we bij mijn probleem: uitstraling. Op het moment dat je je al rot voelt, dan straal je dat ook uit .. waardoor je onaantrekkelijker wordt, terwijl je juist daarmee zit. Je wil een vriendje, maar daarvoor zul je waarschijnlijk eerst een positievere uitstraling moeten hebben .. maar je weet niet hoe, omdat je je rot voelt. Het is vicieuze cirkel waaraan je maar moeilijk ontsnapt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het kan aan zoveel dingen liggen, heus niet alleen aan uiterlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
nou, hier ben ik weer...............
zit nu te msnen met een jongen die ik een paar dagen geleden heb gezien hij zegt precies wat ik moet veranderen om perfect te zijn een heel raar hoor maar dat is wel mijn uiterlijk...want mijn innerlijk is perfect en toch.................wil hij iemand met een mooi uiterlijk!!!!::@:@:@:@:@
|
Helaas maar waar. Heel veel domme en onwetende mensen, en zelfs slimme mensen kijken eerst naar het uiterlijk voordat ze naar de persoonlijkheid kijken. Bevalt het uiterlijk niet, dan is dat vaak een reden om helemaal niet meer naar de persoonlijkheid te kijken.
PTTP
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik probeer er altijd op te letten niet op uiterlijk te oordelen, maar bij dikke mensen heb ik altijd het idee dat dat toch iets over hun innerlijk zegt, gebrek aan zelfdiscipline. het klinkt misschien grof, en sommige dikke mensen kunner er niet veel aan doen. en in mn keuze (of keuze
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vallen meisjes op gespierde jongens? gangbang | 57 | 20-06-2014 07:56 | |
Lifestyle |