![]() |
|
6 juli gaan wij deze reis maken
![]() Heeft iemand deze reis al gemaakt? Wat zijn de ervaringen? Nog (algemene) tips?
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en tja, het heeft voordelen ja met een reisleider, maar wij zijn mensen die het in ons eigen tempo willen doen en zelf willen kiezen wat we gaan doen en daar hebben we geen reisleider bij nodig. Zo moeilijk is het toch ook niet om de kaartjes te regelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Cool!!
Wij gaan deze reis ook maken, in september van dit jaar... De foto's komen op mijn website te staan... Check it out: http://www.vakantiefotos.eu Groetjes ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn broer van 20 (wordt 7 augustus 21) mocht bij het reisbureau gewoon rijden, werd extra verzekerd enzo , en toen kwamen we bij alamo (autoverhuurbedrijf) en toen werd gezegd dat er geen mogelijkheid is dat hij mag rijden. nouja hij mag wel rijden maar hij is onverzekerd. gezeik hoor. je moet dus 21 zijn (het is nou trouwens 6 uur savonds in bryce canyon waar ik nu zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komen binnenkort ook wel fotos op mijn site, maar ik moet ze eerst nog uitzoeken ![]() Veel plezier nog in Amerika en geniet ervan! ![]()
|
|
|