Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
www.oerol.nl
Ga je? Als vrijwilliger of als bezoeker of misschien wel als artiest? Waar ga je heen, wat zijn de must-sees dit jaar? Waar overnacht je? Hoelang ga je? Met wie? Huur je een fiets of ga je met de auto? Ben je al vaker geweest en wat was toen zo geweldig dat je hoopt dat het nog eens terug komt? Vertel hier al je avonturen, anekdotes etc. ![]() Ik ga dit jaar van vrijdag 16 t/m dinsdag 20 juni, samen met mijn vriendje. Een een stel vrienden van ons gaat ook, maar die vertrekken al de donderdag ervoor, dus die zien we wel ergens verschijnen in die dagen. We hebben én geen camping én geen fietsen geboekt, maar een campingplaats moet goed komen volgens onze ervaring uit eerdere jaren. Een fiets wordt door vrienden de donderdag ervoor afgehaald bij de haven, zodat die voor ons klaar staan die vrijdag. Ik heb nog géén idee waar we heen gaan, mijn opa & oma zijn `vriend van de Oerol´ en hebben een klein programmaboekje thuisgestuurd gekregen, maar ik ben daar nog niet echt iets spetterends in tegengekomen. We zullen wel net als vorig jaar het programmaboekje op de boot doorgrondig doorspitten, alles aankruisen waar we heen willen en zaterdagochtend om 6 uur op Westerkeyn zijn om kaarten te bemachtigen. Ik denk dat we zo´n 2 voorstellingen per avond gaan bekijken, overdag straattheater en ´s avonds Westerkeyn. Vorig jaar was daar Spinvis en dat was erg tof, ben benieuwd wat er dit jaar komt. Ik hoop op mooi weer, want vorig jaar hebben we 3 dagen regen gehad. ![]() Dit is de tweede keer dat ik écht ga, als in ook naar voorstellingen. Ben er vroeger ook een aantal keer met mijn ouders geweest, maar toen heb ik voornamelijk de zee en het straattheater gezien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Jouw mooiste foto Stockholm | 76 | 18-06-2007 15:50 | |
ARTistiek |
[FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment! Leeuwtje | 500 | 27-09-2006 18:03 |