Linux heeft niets te maken met de C:\ F:\ etc aanduidingen.
het werkt heel anders, de eerste HD heet hda de eerste partitie daar op heet hda1.
Om linux op dat deel van je HD te zetten wat nu C:\ heet, moet je eerst je boot zooi over zetten naar F. Dan moet je (voor de veiligheid) met Fdisk de F schijf opgeven als actieve partitie. (doe je dit niet dan heb je kans dat je heel veel moeite moet doen om weer in windows te komen.)
Vervolgens moet je de c partitie verwijderen (ook met fdisk)
ik neem aan dat je dan wel een boot disk, danwel een bootable cd hebt voor suse
Boot de linux install.
ik neem aan dat suse een makkelijke install heeft en je partities voor je aan maakt. Hij maakt dan een linux native (de schijf die je gebruiken gaat) en linux swap (dit wordt als swap file gebruikt)
de swap partitie is meestal 2 maal de hoeveelheid ram geheugen die je hebt, maar je kan ook minder nemen als je veel ram geheugen hebt (512> oid)
Dan moet je lilo configgen, in principe zal suse dit ook wel voor je doen. Let erop dat daarbij de juiste partities gebruikt worden. Voor windows waarschijnlijk /dev/hda3 en voor linux /dev/hda5
Het ligt een beetje aan de setup van suse (heb ik nooit geprobeerd) hoe alles verloopt, als het een gebruikersvriendelijke distributie is (ik denk van wel) zal alles vrijwel vanzelf gaan.
Maak in ieder geval een complete backup van je computer, en houdt de windows cd achter de hand. Zorg, als die cd niet bootable is, voor een goede boot flop, met igg fdisk, format en cd drivers die werken.
suc6 ermee, en all at your own risk

Arthur