![]() |
|
Net een nieuwe release uit,
hier gratis te downloaden: click! Is een FPS multiplayer shooter, die nu nog beta is met als doel een beter alternatief te bieden dan quake4/ut2004. Is gebaseerd op de q2 engine maar speelt meer als quake3 alleen veel sneller en wat moeilijker te leren omdat het volzit met trickjumps en je movement erg belangerijk is. Begint steeds groter te worden. Ik heb het nu 2 weken, ben helemaal verslaafd. Speelt lekker [=
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dit spel draait niet om de graphics, dit draait om de gameplay. Het is bedoelt als spel om op tournooien te spelen, en niet om de laatste hardware te promoten en 1x uit te spelen en daarna in de kast te laten wegroesten ![]() En zoals ik in m'n eerste post al zei -> UT2004, weet ik dat unreal bestaat, want dat staat voor Unreal Tournament 2004.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of ben ik nou echt zo scheel?
||
Citaat:
||
Citaat:
doet ie in een keer 50 damage, en dat kan je best sneaky doen omdat je een dash knop hebt, zo heb ik al aardig wat kills sneaky gemaakt ![]()
||
Citaat:
je heb op het moment dat je een wapen oppakt, de weak ammo. Als je dan de strong ammo ervoor pakt, is ie net als een normale rail instant. Zal meteen ff uitleggen hoe dat zit met de rest van de wapens: Lasergun (lightning gun, dat gele ding): Met weak ammo zwabbert ie achter je crosshair aan, met strong niet. Rockets: Met weak ammo doen ze 5% splash damage , en met strong 50% ofzo Shotgun: weak- 20 kogels, strong 40 kogels plasma en grenade doen geloof ik meer damage ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|