| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Heb er nu wat mee, en vind het nu echt leuk om wat vrienden uit te gaan, praten, relaxen. Ben dus helemaal niet meer verlegen.
|
||
|
|
||
|
Nou ja bedankt voor alle reacties, eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat iemand de moeite zou nemen om hierop te reageren
. Ik probeer er wat aan te doen, en nu zie ik eigenlijk pas dat het helemaal nergens op slaat wat ik denk.Citaat:
Trouwens, bedankt voor je reactie in mn fb Zwoek
Laatst gewijzigd op 24-06-2006 om 17:53. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Gewoon je hoofd omhoog steken en laten zien dat je er bent. Waarschijnlijk ben je zo niet-sociaal bezig omdat je teveel let op wat anderen van je denken. Waarschijnlijk ben je niet verlegen, maar is het meer dat je niet gewent bent jezelf te uiten. Komt ook door al die mensen die stoer willen doen tegenwoordig. Maar je moet je niet bewijzen voor anderen maar voor jezelf
Dus ontwikkel jezelf. Je moet er echt wat aan doen, ik had het eerst ook en nu hebk er last van doordat ik veel dingen voor mezelf heb gehouden en nu nog moet verwerken. Mijn onderrug is er zelfs constant door gespannen. Dus get yourself out of trouble Ga iets doen waarin je jezelf leert ontwikkelen. Dan kom je jezelf vanzelf tegen. Misschien iets in de martial arts(gevechtssport) of taiji. Van taiji word je ook heel erg zelfbewust. Of probeer eens Le parkour: www.parkour-source.nl Stel jezelf even voor op het forum en iedereen helpt je wel verder Of vind wat anders dat bij je past natuurlijk Iets met zang of rap kan ook wel helpen, daar leer je jezelf goed uiten en omdat je met je stem werkt zul je ook makkelijker gaan praten met mensen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfbeeld heeeiiixx3 | 6 | 25-03-2013 12:58 | |
| Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 13:18 | |
| Psychologie |
Een slecht zelfbeeld ik ben anoniem | 69 | 08-04-2010 00:00 | |
| Psychologie |
zelfbeeld ano88 | 8 | 13-02-2006 18:47 | |
| Psychologie |
Beter zelfbeeld krijgen, hoe? Another Way | 83 | 07-12-2003 16:50 | |
| Psychologie |
Laag zelfbeeld leidt tot het leuk vinden van relatief onaantrekkelijke mensen? Sylvain Altherian | 12 | 20-02-2002 07:57 | |