Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 21:06
borboleta
borboleta is offline
Hey,

Nu het uit is met mijn eerste vriend, heb ik sinds een paar weken al weer een hele leuke jongen op het oog, en hij mij ook. Echter hij heeft al aardig wat vriendinnetjes gehad, geen sex, want hij is christelijk. Ik vind dit toch heel vervelend eigenlijk, hij heeft al met behoorlijk wat meisjes gezoend, waaronder op een vakantie waar ik ook bij was. En hij is dus een beetje 'makkelijk' op dat gebied lijkt. En ik wil niet 1 van de vele zijn. Toch claimt hij, dat ik anders ben, en dat wij kans van slagen hebben. Dit klinkt natuurlijk behoorlijk naif, maar wat zouden jullie doen? wat vinden jullie ervan wanneer een potentieele vriend/vriendin al met meerdere mensen heeft gezoend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2006, 21:12
ZerO
ZerO is offline
goh het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen die je leert kennen ook een VERLEDEN hebben wil je ze maagdelijk uit de verpakking halen ?
Oud 20-06-2006, 21:17
Envy
Envy is offline
niet zo zeuren.
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-06-2006 @ 22:12 :
goh het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen die je leert kennen ook een VERLEDEN hebben wil je ze maagdelijk uit de verpakking halen ?
idd

en ik zou me meer zorgen maken als een potentiele kandidaat nog niemand gezoend zou hebben
Estar
Estar is offline
Ik zou me eerder schamen als ik met iemand zou willen die nog nooit iemand gezoend heeft eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:18
Verwijderd
Ik zou hem je twijfels voorleggen. Gewoon vertellen wat je dwars zit, heb ik bij mijn ex ook gedaan. Kijk en luister naar zijn reactie, en doe dan wat je gevoel je ingeeft. Voelt het goed, dan zit het goed. Is het voor jouw gevoel niet goed, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:34
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-06-2006 @ 22:12 :
Het ligt ook wel aan het verleden...
Ik ben zelf vrij principieel in dat soort dingen, als iemand anders dat nooit is geweest en er altijd maar op rond heeft lopen neuken zou ik daar ook problemen mee hebben...
Oud 20-06-2006, 21:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-06-2006 @ 22:34 :
Het ligt ook wel aan het verleden...
Ik ben zelf vrij principieel in dat soort dingen, als iemand anders dat nooit is geweest en er altijd maar op rond heeft lopen neuken zou ik daar ook problemen mee hebben...
Ja, maarja, daar gaat het in dit geval niet eens om. Hij heeft het alleen maar bij zoenen gehouden. En nu weet ik natuurlijk niet precies hoeveel dat er daadwerkelijk zijn geweest en hoe eerlijk hij is over het feit dat hij nog maagd is, maar om nou een probleem te gaan maken over het feit dat hij met meerdere meiden gezoend heeft? Ik zou me er iig niet te druk om maken.
Oud 20-06-2006, 21:37
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
borboleta schreef op 20-06-2006 @ 22:06 :
Hey,

Nu het uit is met mijn eerste vriend, heb ik sinds een paar weken al weer een hele leuke jongen op het oog, en hij mij ook. Echter hij heeft al aardig wat vriendinnetjes gehad, geen sex, want hij is christelijk. Ik vind dit toch heel vervelend eigenlijk, hij heeft al met behoorlijk wat meisjes gezoend, waaronder op een vakantie waar ik ook bij was. En hij is dus een beetje 'makkelijk' op dat gebied lijkt. En ik wil niet 1 van de vele zijn. Toch claimt hij, dat ik anders ben, en dat wij kans van slagen hebben. Dit klinkt natuurlijk behoorlijk naif, maar wat zouden jullie doen? wat vinden jullie ervan wanneer een potentieele vriend/vriendin al met meerdere mensen heeft gezoend?
Ten eerste; waarom zou je hem niet eerlijk een kans geven?
Ten tweede; wees blij dat ie alleen met zoveel meisjes GEZOEND heeft, heb je tenminste geen kans op enge ziektes.

Het interesseert mij echt niet met hoeveel meisjes een jongen gezoend heeft.
Ik heb zoiets van, iedereen heeft een verleden. Dat betekent niet dat je altijd maar zo blijft leven, tenminste niet iedereen. People grow up.
Oud 20-06-2006, 22:07
Verwijderd
Geen seks, want hij is christelijk? Haha. Je zou ze de kost moeten geven, zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:19
Verwijderd
Al hebben ze liggen krikken met Satan himself, boeiend!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:26
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Estar schreef op 20-06-2006 @ 22:17 :
Ik zou me eerder schamen als ik met iemand zou willen die nog nooit iemand gezoend heeft eigelijk.
Ja dat is ook echt iets om je voor te schamen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:44
Verwijderd
lijkt op mn ex.
Mooie praatjes vullen geen gaatjes.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 20-06-2006 @ 23:44 :
lijkt op mn ex.
Mooie praatjes vullen geen gaatjes.
Juist wel

Ik kan trouwens niks zeggen als hij met veel meiden heeft gezoend, want ik heb ook met veel jongens gezoend. Dat boeit me dus vrij weinig. Maar ik neem aan dat je aan zijn manier van doen wel kunt zien of hij serieus is met jou, dus of hij er nou geen heeft gehad of dertig, dat maakt niks uit.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 23:05
Estar
Estar is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 20-06-2006 @ 23:26 :
Ja dat is ook echt iets om je voor te schamen

Euh ja het heeft namelijk vast wel een reden dat als je boven de 20 bent en je nog nooit in je leven iemand gezoend hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 07:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Estar schreef op 21-06-2006 @ 00:05 :
Euh ja het heeft namelijk vast wel een reden dat als je boven de 20 bent en je nog nooit in je leven iemand gezoend hebt.
Kieskeurig zijn, niet een leuk genoeg iemand tegenkomen, etc. Genoeg redenen idd

OT: Als je het hier met hem over hebt gehad en jullie allebei denken dat dit kans van slagen heeft, waarom niet?
Het verleden is gebeurd, nu zegt hij voor jou te willen kiezen.
Oud 21-06-2006, 07:18
Verwijderd
Hij heeft gezoend met 'meerdere mensen' die allemaal zijn 'vriendinnetjes' waren? Wat een slet

Nee, boeiend. 't Is maar zoenen en ik vind je post niet overkomen alsof het nou honderden meisjes waren.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 07:53
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Gewoon doen en kijken hoe het helemaal uitpakt.
Oud 21-06-2006, 11:04
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Je mag al lang blij zijn dat ie nog maagd is!

De meeste jongen hebben al én tig meisjes gezoend én sex gehad
Oud 21-06-2006, 11:12
fractuur
fractuur is offline
Ik moet er niet aan denken dat een jongen me dáárop zou afrekenen. Rondneuken a la, dat zou ik zelf ook afkeuren. Maar zoenen.. Daarbij: als je daarop moet selecteren hou je dr bar weinig over.
Oud 21-06-2006, 11:25
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik zou me er niet zo druk over maken, gewoon doen wat je wilt, en boeien dat ie al een verleden heeft, dat heeft toch iedereen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:31
Verwijderd
Kom óp het gaat over zoenen !

Hij heeft geen moord gepleegd ofzo, hij heeft alleen zijn tong in de mond van aantal meisjes gestoken.
Big fucking deal
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 12:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-06-2006 @ 08:15 :
Kieskeurig zijn, niet een leuk genoeg iemand tegenkomen, etc. Genoeg redenen idd
of gewoon kk lelijk
Oud 21-06-2006, 12:55
Verwijderd
Ga op stap in Staphorst en je shake je billlen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 13:00
ZerO
ZerO is offline
of de COSTA in Eindhoven !!
Oud 21-06-2006, 13:05
Verwijderd
Haha daar ben ik ook wel eens geweest. HIPPE club hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 13:07
Verwijderd
ohja ik ben ook al een keer in de BAJA geweest in ROFFA, eigenlijk ben ik al heel wereldwijs op het gebied van clubz.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 14:57
vedetje
vedetje is offline
Tsjah, dat is een vraag die niemand voor je kan invullen.

Zelfs maakt het me helemaal niets uit, zijn verleden is zijn verleden en is hij bereid met mij een serieuse relatie aan te gaan, dan ga ik me niet laten stoppen omdat hij voor mij al zoveel meisjes heeft gehad
(mijn ex had ook een zwaar verleden, en dan niet op gebied van zoenen maar ik profiteerde alleen maar van zijn ervaring en het is dus niet uitgegaan omdat ik 1 van de zoveel was...)

Natuurlijk, als je echt 1 van de zoveel bent, en je bent zelf helemaal niet van het losse flirterige type, dan ben je beter er niet aan te beginnen. En met 1 van de zoveel bedoel ik dan niet dat hij een verleden heeft, maar jij slechts nummer 44 bent en na 2 weekjes met jou samen te zijn begint hij aan nummer 45, 46, ...
Oud 21-06-2006, 15:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
White Trash schreef op 21-06-2006 @ 14:07 :
ohja ik ben ook al een keer in de BAJA geweest in ROFFA, eigenlijk ben ik al heel wereldwijs op het gebied van clubz.
Oh ja echt nou dan groei je in aanzien bij mij
Oud 21-06-2006, 21:19
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Neem gewoon een heiden. Minder preuts, drinken ook bier, zijn recht voor zn raap, en dus gewoon veel gezelliger.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 13:20
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 20-06-2006 @ 22:17 :
idd

en ik zou me meer zorgen maken als een potentiele kandidaat nog niemand gezoend zou hebben
onzin
Oud 23-06-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
At the Drive-in schreef op 23-06-2006 @ 14:20 :
onzin
Er staat 'ik zou', dus niks onzin. Zij zou zich daar zorgen om maken, ze zegt niet dat jij dat ook moet doen.

Verder zou ik er eerlijk met hem over praten en inderdaad bekijken hoe hij jou behandeld. Zoenen met een meisje die je vriendin is, is niet zo vreemd. Waarom zijn die vorige relaties uitgegaan dan? Dat lijkt me belangrijker. En op welke manier ze zijn uit gegaan. Verder is het aan jou of jij hem een kans wilt geven. Wat dat betreft lekker cliche, maar.. wie niet waagt, wie niet wint.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 14:56
Pluis
Pluis is offline
Wat maakt het nou uit dat meneer een verleden heeft? Is alleen maar een groter compliment dat als ie zoveel meiden kan krijgen, hij toch voor jou gaat!
Zolang hij maar trouw is.
Oud 23-06-2006, 15:11
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-06-2006 @ 15:00 :
Er staat 'ik zou', dus niks onzin. Zij zou zich daar zorgen om maken, ze zegt niet dat jij dat ook moet doen.

Verder zou ik er eerlijk met hem over praten en inderdaad bekijken hoe hij jou behandeld. Zoenen met een meisje die je vriendin is, is niet zo vreemd. Waarom zijn die vorige relaties uitgegaan dan? Dat lijkt me belangrijker. En op welke manier ze zijn uit gegaan. Verder is het aan jou of jij hem een kans wilt geven. Wat dat betreft lekker cliche, maar.. wie niet waagt, wie niet wint.

Dan is t onzin dat zij zich daar zorgen om zou maken mij om t even.
Oud 23-06-2006, 15:21
Verwijderd
Wat is zoveel? Zo'n lekker breed begrip is dat.

Maar goed, boeiend. Kijk, als je nou 13 bent ofzo zou ik me ook zorgen maken als mijn potentieel materiaal al stapels meisjes had gezoend....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 17:45
Ruby
Ruby is offline
Ach, ik heb ook met redelijk wat jongens gezoend, maar ik hoor mijn vriend daar niet over klagen hoor

als een jongen je echt leuk vindt zal hij heus niet blijven rondsletten.

Edit: Christenen geloven ook niet in bedrog in relaties (volgens mij dan )
Oud 28-06-2006, 20:57
borboleta
borboleta is offline
hey, bedankt voor de reacties! Aan sommige nog wat gehad ook. Ik snap dat sommige mensen mijn punt niet echt zien, maar het is gewoon zo, dat ik hem echt leuk vind, maar hij soms zo niet serieus kan zijn, en dan ga ik twijfelen. Ook heeft hij dus al best wel veel vriendinnen gehad, en ik ben dan gewoon bang dat het echt hartstikke leuk is, maar dat hij dan weer verliefd wordt op iemand anders. Als ik er gewoon eerlijk naar kijk, is hij gewoon niet iemand voor wat langere relaties. Nou ja, dat is dus waar ik een beetje mee zit.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 00:45
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 28-06-2006 @ 21:57 :
Ook heeft hij dus al best wel veel vriendinnen gehad, en ik ben dan gewoon bang dat het echt hartstikke leuk is, maar dat hij dan weer verliefd wordt op iemand anders.
Ook iemand die niet veel vriendinnen heeft gehad kan verliefd worden op iemand anders, het is maar net wat hij er mee doet.

Maar waarom je druk maken over een serieuse relatie? Kijk eerst eens hoe het klikt en leer elkaar kennen. Dan kun je altijd nog verder kijken toch?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 07:47
Verwijderd
Citaat:
hey, bedankt voor de reacties! Aan sommige nog wat gehad ook. Ik snap dat sommige mensen mijn punt niet echt zien, maar het is gewoon zo, dat ik hem echt leuk vind, maar hij soms zo niet serieus kan zijn, en dan ga ik twijfelen. Ook heeft hij dus al best wel veel vriendinnen gehad, en ik ben dan gewoon bang dat het echt hartstikke leuk is, maar dat hij dan weer verliefd wordt op iemand anders. Als ik er gewoon eerlijk naar kijk, is hij gewoon niet iemand voor wat langere relaties. Nou ja, dat is dus waar ik een beetje mee zit.
Dat zal wel niet, hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die echt veel vriend(inn)en hebben gehad, vaak helemaal niet echt verliefd geweest op al die 'partners'. Het was gewoon leuk en ze hebben zich in die gevallen laten meeslepen door de spanning, door het feit dat iemand hen leuk vond, om de seks desnoods. Komt er dan eentje voorbij op wie ze wel echt verliefd zijn, dan duurt het écht wel langer. Heb al zo veel 'players' gestrikt zien worden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Iemand is heus niet zijn leven lang niet van de lange relaties. Als jij het risico nooit neemt omdat je bang bent gekwetst te worden (want er zijn altijd bezwaren en gevaren te bedenken) zal jij uberhaupt niet van de relaties zijn.

Ik heb zat jongens om me heen gezien die slettebakken waren, of steeds een ander vriendinnetje hadden tot ze het juiste meisje tegen kwamen. En dan zijn er ineens jarenlange relaties.. Of jij dat juiste meisje bent, dat kun je van tevoren niet bepalen.

Ik snap dat het eng is. Ik vraag me soms ook af waarom het tussen mij en mijn vriend wel zal blijven werken, als het tussen hem en zijn exen ook uit ging. Vooral omdat de redenen voor het uitgaan nooit echt duidelijk waren, gewoon 'het gevoel is weg'. Maar goed, als ik het risico niet neem heb ik helemaal niets en NU ben ik gelukkig met hem en hij met mij. Niemand kan in een glazen bol kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp je probleem. Wat je dan het beste kunt doen is niet te hard van stapel lopen. Je kunt 'm best een kans geven, maar ga niet achter hem aanlopen, ga niet allerlei foute dingen die hij doet door de vingers zien, etc (dat moet je sowieso nooit doen natuurlijk ). Kijk het eens aan, heb een leuke tijd met hem en verwacht er in het begin niet te veel van. Blijf je realiseren dat je nog niet aan een hele lange relatie met hem moet gaan denken en dat je hem daar ook geen vragen over moet stellen.
Ik zou het eens rustig aan proberen en kijken hoe het loopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten