Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik zou me meer zorgen maken als een potentiele kandidaat nog niemand gezoend zou hebben
||
Citaat:
Ik ben zelf vrij principieel in dat soort dingen, als iemand anders dat nooit is geweest en er altijd maar op rond heeft lopen neuken zou ik daar ook problemen mee hebben...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede; wees blij dat ie alleen met zoveel meisjes GEZOEND heeft, heb je tenminste geen kans op enge ziektes. Het interesseert mij echt niet met hoeveel meisjes een jongen gezoend heeft. Ik heb zoiets van, iedereen heeft een verleden. Dat betekent niet dat je altijd maar zo blijft leven, tenminste niet iedereen. People grow up.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan trouwens niks zeggen als hij met veel meiden heeft gezoend, want ik heb ook met veel jongens gezoend. Dat boeit me dus vrij weinig. Maar ik neem aan dat je aan zijn manier van doen wel kunt zien of hij serieus is met jou, dus of hij er nou geen heeft gehad of dertig, dat maakt niks uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Euh ja het heeft namelijk vast wel een reden dat als je boven de 20 bent en je nog nooit in je leven iemand gezoend hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Als je het hier met hem over hebt gehad en jullie allebei denken dat dit kans van slagen heeft, waarom niet? Het verleden is gebeurd, nu zegt hij voor jou te willen kiezen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik er eerlijk met hem over praten en inderdaad bekijken hoe hij jou behandeld. Zoenen met een meisje die je vriendin is, is niet zo vreemd. Waarom zijn die vorige relaties uitgegaan dan? Dat lijkt me belangrijker. En op welke manier ze zijn uit gegaan. Verder is het aan jou of jij hem een kans wilt geven. Wat dat betreft lekker cliche, maar.. wie niet waagt, wie niet wint. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan is t onzin dat zij zich daar zorgen om zou maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom je druk maken over een serieuse relatie? Kijk eerst eens hoe het klikt en leer elkaar kennen. Dan kun je altijd nog verder kijken toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zat jongens om me heen gezien die slettebakken waren, of steeds een ander vriendinnetje hadden tot ze het juiste meisje tegen kwamen. En dan zijn er ineens jarenlange relaties.. Of jij dat juiste meisje bent, dat kun je van tevoren niet bepalen. Ik snap dat het eng is. Ik vraag me soms ook af waarom het tussen mij en mijn vriend wel zal blijven werken, als het tussen hem en zijn exen ook uit ging. Vooral omdat de redenen voor het uitgaan nooit echt duidelijk waren, gewoon 'het gevoel is weg'. Maar goed, als ik het risico niet neem heb ik helemaal niets en NU ben ik gelukkig met hem en hij met mij. Niemand kan in een glazen bol kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het eens rustig aan proberen en kijken hoe het loopt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zit het met de Regels van de islam? Lemar | 76 | 29-01-2011 11:17 | |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim Verwijderd | 4 | 22-12-2006 23:10 | |
Liefde & Relatie |
samen op 1 lijn zitten.. groovy | 31 | 03-03-2006 09:18 | |
De Geheimen van de Luftwaffe... A Narrator | 23 | 04-01-2005 09:22 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |