Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2006, 18:13
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ik heb dus een paar pillen gekregen waar 220mg mdma in zit. Heb er niet heel veel verstand van (meestal gewoon slikken ) maar dat is volgens mij best veel en nou vroeg ik me af of je er nog steeds goed op de helft zou kunnen trippen?
En wat is over het algemeen het effect van minder mdma, wordt het dan minder hevig, minder lang of allebei? Tnx
Oud 26-07-2006, 21:40
Verwijderd
nou 220 is behoorlijk veel.
Als je eerst een halve doet en je vind het niet genoeg, kun je altijd meer doen. Wat voor soort is het?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 21:44
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 26-07-2006 @ 19:13 :
Ik heb dus een paar pillen gekregen waar 220mg mdma in zit. Heb er niet heel veel verstand van (meestal gewoon slikken ) maar dat is volgens mij best veel en nou vroeg ik me af of je er nog steeds goed op de helft zou kunnen trippen?
En wat is over het algemeen het effect van minder mdma, wordt het dan minder hevig, minder lang of allebei? Tnx
Waar koop je ze voor welke prijs?
Oud 26-07-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 26-07-2006 @ 22:44 :
Waar koop je ze voor welke prijs?
mag niet!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 22:09
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ik weet wel dat 220 redelijk veel is, maar is 110 ook nog een lekkere pil?
Ze zijn paars en er staat een hartje op, en ik koop ze niet ik heb ze gekregen
En vind t een beetje vervelend om een halve te nemen en dan af te wachten want het duurt bij mij meestal wel een tijd voordat het begint te werken, minstens een uur. Dus dan ben ik er na 2 uur achter dat ik meer moet nemen en is de eerste helft alweer half uitgewerkt tegen de tijd dat de 2e zou beginnen...
Oud 26-07-2006, 23:28
bakbeest
bakbeest is offline
dit is juist wel relaxt aan mdma, de mogelijkheid om de high redelijk stabiel te houden ofzo, zodra het uitwerkt -> bijdosen

maar goed 220mg is vrij hard, het effect wordt uberhaupt minder hevig als je bv ieder weekend gebruikt dus je zult vanzelf meer gaan slikken, zeker de eerste keer heb je wel genoeg aan 110 mg en daarna kun je bijnemen tot de vroege morgen, wel op tijd (voor je high echt over is) bijdosen anders is het een stuk minder(vind ik).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 07:59
wann
wann is offline
Verschilt nogal per persoon en gebruikspatroon.

Als het zo lang duurt voordat je de werking begint te merken, neem je de pillen dan meestal op volle maag? Of in ieder geval binnen een uur of wat nadat je voor het laatst gegeten hebt?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 21:32
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ja daar zit ik een beetje over te twijfelen, of ik in 1 keer hard wil gaan, of het wil uitrekken en dan iets minder hard, dus vroeg ik me af wat genoeg is om het goed te voelen.
En ja snap dat het verschilt per persoon maar vanaf 100 ofzo is een gemiddelde dosis?
Wat gebeurt er trouwens als je ontzettend veel neemt zak je dan een beetje weg in je trip ofzo?
En ik weet ook niet waarom het zo lang duurt bij mij, is bij paddos ook zo, trage stofwisseling ofzo...
En is het zo dat het effect minder wordt als je er alcohol bij drinkt?
Wat een vragen allemaal...
Oud 28-07-2006, 00:27
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 26-07-2006 @ 19:13 :
geloof mij, degene van wie je die pillen hebt gekregen lult.
220mg komt bijna nooit meer voor. Tegenwoordig mag je blij zijn als je 130-150mg kan krijgen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 13:36
Grepsy
Grepsy is offline
220mg lijkt mij ook extreem veel. Wellicht een goed idee om het even te laten testen. Daarnaast bevalt het aan te bevelen tussen de 1 en 2mg per kg lichaamsgewicht te gebruiken. Maar dat is slechts een aanbeveling
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 21:28
Thought Alive
Thought Alive is offline
Nja ik heb ze via een goeie vriend die redelijk vaak gebruikt en zegt dat ze een van de beste zijn die hij ooit gehad heeft en die heeft ze gekregen van iemand die ze zelf "op bestelling" heeft laten maken, dus ik geloof het wel. Maar zal ook wel even laten weten hoe ze waren
Oud 28-07-2006, 21:47
wann
wann is offline
Mja het kan best hoor, je weet het toch niet tenzij je laat testen.

Citaat:
Wat gebeurt er trouwens als je ontzettend veel neemt zak je dan een beetje weg in je trip ofzo?
Nou, wat meer bijverschijnselen... ik zat @ een 0,4-0,5 (weet niet meer hoeveel er in die pillen zaten volgens de tests) gram mdma of zo. Toen had ik er voornamelijk last van dat ik m'n ogen niet echt goed meer onder controle had, kon ze niet echt goed meer focussen en ze draaiden steeds een beetje weg en alles was schokkerig etc. Ik kon dus ook niets meer lezen. En verder tsjah, iets harder kaakklemmen en wangkauwen (kauwgom is de shit), en waarschijnlijk ook iets meer uitgedroogd.

Het effect wordt bij mij niet echt minder als ik er alcohol bij drink. Alleen vind ik dat toch niet echt de shit. En je droogt ook sneller uit, dus niet echt relaxed. Maar als je pillen echt 220mg hebben, dan ben je sowieso zo ver heen dat het mss iets minder slim is om te drinken.

Oh en zorg met dit warme zomerweer wel voor genoeg verkoeling he.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten