Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 15:34
Verwijderd
Als je dik bent geweest en daarna een heel stel kilootjes kwijt bent geraakt, krijg je dan ook een gerimpelde huid omdat dit niet meer strak word getrokken door dat vet wat er eerst zat? K weet nie hoe ik daar zo bij kwam maar ik vroeg me dat gewoon zo af
Oud 19-05-2005, 15:36
Mara
Mara is offline
Als je heel veel afvalt, en in zeer korte tijd, dan is die kans er ja.
Oud 19-05-2005, 15:41
Bloem
Bloem is offline
Sowieso als je heel veel overgewicht hebt gehad houd je natuurlijk vel over, omdat die huid dan zover is uitgerekt dat dat niet meer 'inkrimpt'.
Oud 19-05-2005, 15:44
Martine1986
Martine1986 is offline
net zoals die man die bij oprah was, die had echt hele flappen vel aan zn armen hangen
Oud 19-05-2005, 15:44
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-05-2005 @ 16:41 :
Sowieso als je heel veel overgewicht hebt gehad houd je natuurlijk vel over, omdat die huid dan zover is uitgerekt dat dat niet meer 'inkrimpt'.
Wat is dan heel veel? Hebben we het dan over 5 of 10 of 20 of 30 kilo eraf?
Oud 19-05-2005, 15:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
Neiu schreef op 19-05-2005 @ 16:44 :
Wat is dan heel veel? Hebben we het dan over 5 of 10 of 20 of 30 kilo eraf?
30+ wel denk ik. Maar echt mensen die zeg maar 'tonnetje rond' waren en veel zijn afgevallen.
Oud 19-05-2005, 15:52
Rooster
Rooster is offline
dit kan ook al gebeuren met lage gewichten.
wat helpt tegen iets ruimer vel: Nasi e.d. eten.
echt waar
Oud 19-05-2005, 15:54
Mara
Mara is offline
Citaat:
Rooster schreef op 19-05-2005 @ 16:52 :
dit kan ook al gebeuren met lage gewichten.
wat helpt tegen iets ruimer vel: Nasi e.d. eten.
echt waar
Ik vind 't altijd zó leuk als mensen zo maar wat in de lucht gaan blaten zonder dat er ook maar énige redenering achter zit
Oud 19-05-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-05-2005 @ 16:54 :
Ik vind 't altijd zó leuk als mensen zo maar wat in de lucht gaan blaten zonder dat er ook maar énige redenering achter zit
jawel , maar het lijkt me wel tof om zo iemand dan eens tegen te komen....want volgens mij zijn ze zeldzaam want ik neem aan dat je bij een kilootje of 5 tog nog niks merkt?
Oud 19-05-2005, 16:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:23 :
jawel , maar het lijkt me wel tof om zo iemand dan eens tegen te komen....want volgens mij zijn ze zeldzaam want ik neem aan dat je bij een kilootje of 5 tog nog niks merkt?
Nee, 5 kilo niet. Mensen met érnstig overgewicht die echt véél afvallen. Maar meestal ze je 't niet, zitten er kleren overheen he
Oud 19-05-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-05-2005 @ 17:24 :
Nee, 5 kilo niet. Mensen met érnstig overgewicht die echt véél afvallen. Maar meestal ze je 't niet, zitten er kleren overheen he
shit heee , zag mezelf al zo voor zo'n persoon staan om um vervolgens gigantisch hard uit te lachen , en te zeggen dat volgens rooster nasi helpt tegen een gerimpelde huid
Oud 19-05-2005, 16:28
Mara
Mara is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:26 :
shit heee , zag mezelf al zo voor zo'n persoon staan om um vervolgens gigantisch hard uit te lachen , en te zeggen dat volgens rooster nasi helpt tegen een gerimpelde huid
Zodat ze vervolgens jou uit kunnen lachen om je gigantisch lage IQ en EQ?
Oud 19-05-2005, 16:30
Verwijderd
Btw, meelfriek op jou zit ook best een leuk koppie
Oud 19-05-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-05-2005 @ 17:28 :
Zodat ze vervolgens jou uit kunnen lachen om je gigantisch lage IQ en EQ?
nej hoor heb wel es een GOEDE IQ-test gedaan en had 139...
Oud 19-05-2005, 16:36
sicilion
sicilion is offline
zowieso is je huid als je jonger bent ook jonger en rekt dus makkelijker en krimpt ook weer makkelijker. Dus als je onder de 24 bent en niet al te veel afvalt zal je der vast niets van zien.

Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 17:24.
Oud 19-05-2005, 16:36
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:26 :
helpt ook.
Lees die boeken van atkins maar, die noemt het ook.
zolang het maar niet teveel huid is.
dan is het te laat.
dus pech voor alle enorme (ex)vetzakjes op dit forum

Ik ben zelf van 110 naar 70 kilo gekomen en mijn vel zat gewoon strak. (dat was wel een tijd geleden)
Nu weeg ik weer 80 kilo, maar met een lichaamsvet percentage van onder de 10%
het bewijs dat diëten werkt

en silicon heeft ook gelijk in mijn geval

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:31 :
--------------------------------------------------------------------------------

Dat je al zo'n test gaat doen.....
Oud 19-05-2005, 16:37
MB
MB is offline
Citaat:
Je bent in ieder geval een idioot als je mensen gaat uitlachen die heel erg veel zijn afgevallen, dat is nogal een prestatie namelijk...
Oud 19-05-2005, 16:38
MB
MB is offline
Citaat:
Rooster schreef op 19-05-2005 @ 17:36 :
helpt ook.
dan is het te laat.

Ik ben zelf van 110 naar 70 kilo gekomen en mijn vel zat gewoon strak. (dat was wel een tijd geleden)
Hoe heb jij dat dan gedaan? Gewoon meer bewegen minder eten of heb jij een of ander duur dieet gedaan?
Oud 19-05-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 19-05-2005 @ 17:36 :
helpt ook.
dan is het te laat.

ohhh en jij hebt geen huid net als die hond van de radioreclame? (een bloedhond volgens mij)
Oud 19-05-2005, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 19-05-2005 @ 17:37 :
Je bent in ieder geval een idioot als je mensen gaat uitlachen die heel erg veel zijn afgevallen, dat is nogal een prestatie namelijk...
jah oke ik moet toegeven dat het zeker een grote prestatie is...
Oud 19-05-2005, 17:17
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:23 :
want ik neem aan dat je bij een kilootje of 5 tog nog niks merkt?
nouja ik ben in iets meer dan een week 7 kilo afgevallen en dan merk je wat dat betreft niks nee
Oud 19-05-2005, 20:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 19-05-2005 @ 18:17 :
nouja ik ben in iets meer dan een week 7 kilo afgevallen en dan merk je wat dat betreft niks nee
De vraag is natuurlijk of het uberhaupt gezond is om dat te doen.
Oud 19-05-2005, 20:49
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-05-2005 @ 21:32 :
De vraag is natuurlijk of het uberhaupt gezond is om dat te doen.
jaja maar ik was ziek
het punt is dat er geen los vel overbleef
Oud 19-05-2005, 20:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 19-05-2005 @ 21:49 :
jaja maar ik was ziek
het punt is dat er geen los vel overbleef
Als je 7 kilo afvalt in 'n week is dat toch voornamelijk vocht, natuurlijk krijg je dan geen last van los vel.
Oud 19-05-2005, 21:50
Apomes
Apomes is offline
ik ben een 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en ik heb wel vel overschot...vooral aan de billen & buik! Maar ook aan de wangen.

Je kan dat niet verhelpen, noch met sporten noch met zalf noch met nazi ...trust me ik heb het gevraagd aan dokters en plastische chirurgen.
Oud 19-05-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 19-05-2005 @ 22:50 :
ik ben een 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en ik heb wel vel overschot...vooral aan de billen & buik! Maar ook aan de wangen.

Je kan dat niet verhelpen, noch met sporten noch met zalf noch met nazi ...trust me ik heb het gevraagd aan dokters en plastische chirurgen.
dat is dus een duidelijk antwoord op mijn vraag.....
Oud 20-05-2005, 00:20
sicilion
sicilion is offline
20 kilo is best veel en t kan zowieso zijn dat hij ggeen 'goede' huid heeft

zowieso als je het narekent dan is het 5 kilo per maand oftewel iets meer dan een kilo per week. mag dan voor de meeste mensen niet als veel over komen maar dan is het toch best snel eraf gegaan en als het er snel afgaat hou je ook meer huid over.

Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 00:23.
Oud 20-05-2005, 08:41
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
sicilion schreef op 20-05-2005 @ 01:20 :
20 kilo is best veel en t kan zowieso zijn dat hij ggeen 'goede' huid heeft

zowieso als je het narekent dan is het 5 kilo per maand oftewel iets meer dan een kilo per week. mag dan voor de meeste mensen niet als veel over komen maar dan is het toch best snel eraf gegaan en als het er snel afgaat hou je ook meer huid over.
Uhuh, ik heb nog het geluk gehad dat ik juist mijn groei spurt begon te krijgen terwijl ik aan het vermageren was. zo was ik voor ik begon te vermageren:
1.63 - 74 kilo
na vermageren
1.71 - 51 kilo
nu
1.80 - 57 kilo

Als dat niet was had ik nog meer vel overschot
Oud 20-05-2005, 10:57
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Apomes schreef op 20-05-2005 @ 09:41 :
Uhuh, ik heb nog het geluk gehad dat ik juist mijn groei spurt begon te krijgen terwijl ik aan het vermageren was. zo was ik voor ik begon te vermageren:
1.63 - 74 kilo
na vermageren
1.71 - 51 kilo
nu
1.80 - 57 kilo

Als dat niet was had ik nog meer vel overschot
Je weegt alleen wel heel weinig nu.
Oud 20-05-2005, 14:03
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-05-2005 @ 11:57 :
Je weegt alleen wel heel weinig nu.
Hij heeft een eetstoornis.
Oud 20-05-2005, 14:14
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-05-2005 @ 15:03 :
Hij heeft een eetstoornis.
Dat verander toch niks aan het feit dat hij te weinig weegt?
Oud 20-05-2005, 14:18
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-05-2005 @ 15:14 :
Dat verander toch niks aan het feit dat hij te weinig weegt?
Nee, maar ik geef even een verklaring
Oud 20-05-2005, 15:41
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-05-2005 @ 15:18 :
Nee, maar ik geef even een verklaring

Een eetstoornis als gevolg van een verkeerd beeld over mijn eigen. Doordat ik redelijk snel ben afgevallen heb ik nooit kunnen wennen aan mijn nieuw "lichaam"...zo heeft men mij toch verteld

Dus als je afvalt doe het dan langzaam
Oud 20-05-2005, 15:51
Mara
Mara is offline
Citaat:
Apomes schreef op 20-05-2005 @ 16:41 :

Een eetstoornis als gevolg van een verkeerd beeld over mijn eigen. Doordat ik redelijk snel ben afgevallen heb ik nooit kunnen wennen aan mijn nieuw "lichaam"...zo heeft men mij toch verteld

Dus als je afvalt doe het dan langzaam
Hmm, ja klink vrij logisch.

Hoe gaat het nu dan, als ik vragen mag?
Oud 20-05-2005, 18:57
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-05-2005 @ 16:51 :

Hoe gaat het nu dan, als ik vragen mag?
Vorige week was ik 2,5 kilo bijgekomen, waardoor ik gelijk een halve gek door het huis begon te rennen en tegen de deuren te slaan. 1 dag later was ik al 2 kilo af en 2 dagen later 3 kilo.
Ikzelf vind het ook niet altijd even leuk! Altijd maar uitcalculeren hoeveel gram ik al heb gegeten, alles op de weegschaal leggen. 's morgens al denken dat ik 's middags bijna niets of niets mag eten omdat ik 's avonds ga "zondigen".
Ik eet veel kebab, Mcdonalds, pizza, elke dag ijs, maar ik compenseer dat zo fel dat ik niets bijkom integendeel als ik naar de Mcdonalds ga ben ik de volgende dag zelfs afgevallen.

Volgens de dokter moet ik 63 kilo wegen omdat mijn % nu te weinig is en als ik eens ernstig ziek wordt dat ik dan moet opassen enzo.
Dus we zijn naar de psycholoog geweest en ik moest:
in 2 weken tijd: 1 kilo bijkomen
2 weken erna: die kilo houden voor er aan te wennen

en dat zo enkele maanden lang.

het hoogste wat ik bereikt heb is 58.4 en dus ben ik gestopt met de psycholoog en dokter omdat ze me toch niet konden helpen.

Nu de zomer aanbreekt wordt ik altijd wat prikkelbaarder omdat ik dan altijd veel dorst heb (ik drink maximum 1 liter per dag en dat is dan echt wel het maximum! meestal zijn het 2 ŕ 3 glazen per dag omdat dat ook allemaal gewicht is))

Achja, ik voel me best wel goed dus ja!
Oud 20-05-2005, 20:52
Mara
Mara is offline
Hmm, het klinkt niet echt goed though. Dit topic is er verder niet voor, maar ik wil 't toch even zeggen. Misschien is 't verstandig om tóch weer terug te gaan naar die psycholoog? Je gedachtegang is nl he-le-maal niet goed, dat besef je zelf ook wel. En ik ben bang dat je er zélf niet uit kan komen.
Oud 20-05-2005, 21:52
Apomes
Apomes is offline
Ik voel me goed en als ik verdik niet...dus blijf ik zo!
We zullen nu maar terug ontopic gaan .
Oud 21-05-2005, 14:03
phink
phink is offline
Citaat:
Apomes schreef op 20-05-2005 @ 22:52 :
Ik voel me goed en als ik verdik niet...dus blijf ik zo!
We zullen nu maar terug ontopic gaan .
Als je maar weet wat je met jezelf doet
Oud 22-05-2005, 16:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
Maija schreef op 22-05-2005 @ 17:02 :
Maar ik vind jou ook wel een beetje te dun, sorry Apomes.

Maar gewoon omdat als ik foto's van jou zie denk 5 kilo zwaarder zou vee mooider zijn

Maa ik wist niet dat jij een eetprobleem hebt, sorry..
Lijkt me best wel shit.

Ik let wel veel op wat ik eet, maar dun word ik nooit.

Ik ben nu bezig met afvallen.

Vandaag heb ik heel veel gegeten:

sóchtents 2 zachte broodjes met heeel dun tonijnsalade +komkommer

S'middags 1 zacht broodje +kaas en een boterham met weer heel dun tonijsalade +sla
en een appel

vanavond moet ik waarschijnlijk frites met mn vader stiefmoeder en vriend gaan eten, en die gaan zeuren als ik niets eet.

maar tonijnsalade is heel veel cal.
Leonoor heeft gekozen voor tijdelijk geen voedings- en gezondheidstopic, moet je hier niet verder gaan met je eten te posten.
Oud 22-05-2005, 17:09
Maija
Maija is offline
t is verwijderd,

Ik dacht dat dit topic weer ging over afvallen,

Dus waar gaat dit topic anders over?

Hierboven staat ook over het wegen van eten enz.

En waarom zou je dat niet hier mogen posten vraag ik me af, ik vind gewoon neerzetten wat je eet en wat beter en slechter kon, minder aanstootgevent dan iemand die aan anorexia lijd.
Maar daar mogen zeker wel topics over.

Trek dan een duidenlijke lijn wat wel en niet mag.
Oud 22-05-2005, 18:36
Mara
Mara is offline
Dit topic ging over overlast van huid bij afvallen. Dat gesprek tussen Apomes en mij was offtopic, mag eigenlijk niet en daarom hebben we het ook gestopt.

Wat jij doet komt helemaal vanuit 't niets, d'r is niemand anders hier die dat post en wat jij eet heeft helemaal níks met 't topic te maken.

Daar komt bij dat je idioot weinig eet en dat m.i. gewoon hier post om aandacht te krijgen.
Oud 22-05-2005, 19:02
Bloem
Bloem is offline
Nou MeelFriek, ik vind het niet zo gek hoor, dat ze dacht dat dit het nieuwe topic was. Apomes post in grote lijnen ook wat hij eet en drinkt, en daar wordt ook een aantal posts op doorgegaan, vind het niet verwonderlijk dat andere mensen dan ook weer over eten en lijnen beginnen te praten.
Oud 22-05-2005, 19:08
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 22-05-2005 @ 20:02 :
Nou MeelFriek, ik vind het niet zo gek hoor, dat ze dacht dat dit het nieuwe topic was. Apomes post in grote lijnen ook wat hij eet en drinkt, en daar wordt ook een aantal posts op doorgegaan, vind het niet verwonderlijk dat andere mensen dan ook weer over eten en lijnen beginnen te praten.
Hij gaf aan wat hij gemiddeld at, gewoon, dagelijks leven om aan te geven hoe het nu met hem zat. Hij gaf geen lijst van 'dit heb ik gegeten, geef mij ajb commentaar'.

Daar komt bij dat ze de beginpost had kunnen lezen. Ook stond er duidelijk van zowel Apomes als mij dat ons gesprek offtopic was en dat er mee gestopt moest worden. Ze kan ook een béétje nadenken natuurlijk.
Oud 22-05-2005, 19:14
Moozjee
Moozjee is offline
Citaat:
Waarschlijnlijk dan iets verkeerd gegaan
Oud 22-05-2005, 19:40
Maija
Maija is offline
Meelfriek,
Nou op dit soort commentaar zat ik eigenlijk niet te wachten. Trouwens het ging al een hele tijd over zijn eetstornis voordat hij zei dat het off-topic gaat.
En waarom reageer jij zo fel? je kan me 1 keer gewoon waarschuwen maar daarna gaan zielig doen met een ''béétje nadenken"
Alleen maar omdat iemand anders je ook tegenspreekt.

Je bent nog niet eens een forumbaas.

zielig mens.
Oud 22-05-2005, 19:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Maija schreef op 22-05-2005 @ 20:40 :
Meelfriek,
Nou op dit soort commentaar zat ik eigenlijk niet te wachten. Trouwens het ging al een hele tijd over zijn eetstornis voordat hij zei dat het off-topic gaat.
En waarom reageer jij zo fel? je kan me 1 keer gewoon waarschuwen maar daarna gaan zielig doen met een ''béétje nadenken"
Alleen maar omdat iemand anders je ook tegenspreekt.

Je bent nog niet eens een forumbaas.

zielig mens.
Ik wil ook helemaal geen forumbaas worden, geloof me, daar heb ik 't geduld niet voor. Ik heb zo ongelofelijk veel respect voor Leonoor wat dat betreft, ik zou gewoon lukraak met bans beginnen te strooien ben ik bang.

Waarom ik zo fel reageer? Omdat je in 't andere lijntopic ook al postte dat je zo weinig at en totaal niet luistert naar het commentaar. Nu post je 't weer hier, en daar kan ik idd níet tegen. Post 't dan gewoon niet, nu is 't gewoon aandacht vragen.

En dat 't eerst over eetstoornis ging en dat er daarna pas werd gezegd dat 't offtopic was, wat doet dat ertoe? Natuurlijk zeg je pas later dat 't offtopic is. Logica. Maar door te zeggen dat 't offtopic was, was 't klaar. Duidelijk, het is offtopic dus niet ermee doorgaan.

Nee, ik doe niet als heilig boontje, ik was idd degene die offtopic ging, voordat je daarmee komt. Ik liet me 'meeslepen' door het verhaal van Apomes, wilde er meer over weten, maar toen ik besefte dat 't offtopic was heb ik ook aangegeven ermee te wilen stoppen. Wat dát betreft, eetstoornissen, was 't dus afgelopen.

Daar komt bij dat ik het met Apomes had over eetstoornissen. Daar gaat 't bij jou helemaal niet over, jij post gewoon een lijstje van wat jij eet. Dat je een eetstoornis hebt kijkend naar je posts ok, maar het ging niet inhoudelijk over een eetstoornis.

En ik kan natuurlijk wel terug gaan schelden, vloeken en tieren, maar daar schiet niemand wat mee op. Krijg je alleen maar geflame van en nog meer offtopic posts.
Oud 22-05-2005, 20:04
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 22-05-2005 @ 20:08 :
Hij gaf aan wat hij gemiddeld at, gewoon, dagelijks leven om aan te geven hoe het nu met hem zat. Hij gaf geen lijst van 'dit heb ik gegeten, geef mij ajb commentaar'.

Daar komt bij dat ze de beginpost had kunnen lezen. Ook stond er duidelijk van zowel Apomes als mij dat ons gesprek offtopic was en dat er mee gestopt moest worden. Ze kan ook een béétje nadenken natuurlijk.
Hij had je ook een PM kunnen sturen, dan was er helemaal geen offtopic geweest. Als er iemand begint met offtopic geleuter lokt dat uit om ook reacties te posten die dáár weer op aansluiten, in dit geval het posten van een lijstje eten. En dan kan je gaan zeggen dat het ene lijstje het andere niet is, en dat de reden waarom het gepost wordt misschien anders is, maar hij post tenslotte ook wat hij eet om er een reactie op te krijgen, anders zou hij zijn mond wel houden. Dat doet er verder ook niet toe, maar ik vond dat je nogal bot op haar reageerde terwijl dat imo nergens voor nodig was, niet iedereen leest mee op het lijntopic en een topic met de naam 'afvallen' lokt nou een keer reacties uit in deze trant. Als men dat perse wil voorkomen moeten ze de topictitel aanpassen.
Oud 22-05-2005, 20:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 22-05-2005 @ 21:04 :
Hij had je ook een PM kunnen sturen, dan was er helemaal geen offtopic geweest. Als er iemand begint met offtopic geleuter lokt dat uit om ook reacties te posten die dáár weer op aansluiten, in dit geval het posten van een lijstje eten. En dan kan je gaan zeggen dat het ene lijstje het andere niet is, en dat de reden waarom het gepost wordt misschien anders is, maar hij post tenslotte ook wat hij eet om er een reactie op te krijgen, anders zou hij zijn mond wel houden. Dat doet er verder ook niet toe, maar ik vond dat je nogal bot op haar reageerde terwijl dat imo nergens voor nodig was, niet iedereen leest mee op het lijntopic en een topic met de naam 'afvallen' lokt nou een keer reacties uit in deze trant. Als men dat perse wil voorkomen moeten ze de topictitel aanpassen.
Moet je me wel helemaal quoten he:

Citaat:
MeelFriek schreef op 22-05-2005 @ 20:50 :
Nee, ik doe niet als heilig boontje, ik was idd degene die offtopic ging, voordat je daarmee komt. Ik liet me 'meeslepen' door het verhaal van Apomes, wilde er meer over weten, maar toen ik besefte dat 't offtopic was heb ik ook aangegeven ermee te wilen stoppen. Wat dát betreft, eetstoornissen, was 't dus afgelopen.
Dat ten eerste. Het was niet mijn opzet offtopic te gaan, toen ik besefte dat 't de verkeerde kant op ging heb ik 't gestopt.

Apomes postte het overigens omdat ik 't vróeg. Mijn schuld, ja. Stom van me. Verschil is dat zij 't post om er commentaar op te krijgen, heel specifiek, dat wij haar gaan verbeteren, waar ze vervolgens niet naar luistert.

Topictitel is idd niet erg juist. Aan de andere kant, hele topic is niet juist. TS is een vervelend ventje dat mensen uit wil lachen met loshangend vel. Hij had beter een duidelijkere topictitel kunnen maken.

Als ik héél bot overkwam was dat niet mijn bedoeling, maar het moest toch zeker wat bot overkomen, ja. Ik kan wel lief allemaal ertussen gaan plaatsen, maar ik voel me gewoon niet zo. Ik vond het een irritante post, zeker aangezien Leonoor duidelijk heeft aangegeven dat er géén nieuw lijntopic moet komen. Lijkt me duidelijk dat je dan óók niet in een ander topic door gaat.
Oud 22-05-2005, 20:51
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 22-05-2005 @ 21:15 :
Moet je me wel helemaal quoten he:
Ik heb je helemaal gequote, maar wel deze post: http://forum.scholieren.com/showthre...9#post17316009

Ik heb ook geen zin om er verder op door te gaan, mijn punt is wel duidelijk. Maar een topic met als naam 'afvallen' lokt nou een keer reacties uit die misschien wel niet 'gewenst' zijn, maar wel te verwachten, zeker als je toevallig niet het lijntopic hebt gelezen waarin staat dat er even geen nieuw topic geopent moet worden.
Oud 22-05-2005, 20:54
moontje16
moontje16 is offline
en vanaf nu weer lekker on-topic
Topic gesloten

Regels voor berichten