![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lees die boeken van atkins maar, die noemt het ook. zolang het maar niet teveel huid is. dan is het te laat. dus pech voor alle enorme (ex)vetzakjes op dit forum ![]() Ik ben zelf van 110 naar 70 kilo gekomen en mijn vel zat gewoon strak. (dat was wel een tijd geleden) Nu weeg ik weer 80 kilo, maar met een lichaamsvet percentage van onder de 10% het bewijs dat diëten werkt ![]() en silicon heeft ook gelijk in mijn geval quote: -------------------------------------------------------------------------------- rickdebeste schreef op 19-05-2005 @ 17:31 : nej hoor heb wel es een GOEDE IQ-test gedaan en had 139... -------------------------------------------------------------------------------- Dat je al zo'n test gaat doen..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het punt is dat er geen los vel overbleef
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1.63 - 74 kilo na vermageren 1.71 - 51 kilo nu 1.80 - 57 kilo Als dat niet was had ik nog meer vel overschot ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een eetstoornis als gevolg van een verkeerd beeld over mijn eigen. Doordat ik redelijk snel ben afgevallen heb ik nooit kunnen wennen aan mijn nieuw "lichaam"...zo heeft men mij toch verteld ![]() Dus als je afvalt doe het dan langzaam ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoe gaat het nu dan, als ik vragen mag? |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf vind het ook niet altijd even leuk! Altijd maar uitcalculeren hoeveel gram ik al heb gegeten, alles op de weegschaal leggen. 's morgens al denken dat ik 's middags bijna niets of niets mag eten omdat ik 's avonds ga "zondigen". Ik eet veel kebab, Mcdonalds, pizza, elke dag ijs, maar ik compenseer dat zo fel dat ik niets bijkom integendeel als ik naar de Mcdonalds ga ben ik de volgende dag zelfs afgevallen. Volgens de dokter moet ik 63 kilo wegen omdat mijn % nu te weinig is en als ik eens ernstig ziek wordt dat ik dan moet opassen enzo. Dus we zijn naar de psycholoog geweest en ik moest: in 2 weken tijd: 1 kilo bijkomen 2 weken erna: die kilo houden voor er aan te wennen en dat zo enkele maanden lang. het hoogste wat ik bereikt heb is 58.4 en dus ben ik gestopt met de psycholoog en dokter omdat ze me toch niet konden helpen. Nu de zomer aanbreekt wordt ik altijd wat prikkelbaarder omdat ik dan altijd veel dorst heb (ik drink maximum 1 liter per dag en dat is dan echt wel het maximum! meestal zijn het 2 ŕ 3 glazen per dag omdat dat ook allemaal gewicht is)) Achja, ik voel me best wel goed dus ja!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar komt bij dat ze de beginpost had kunnen lezen. Ook stond er duidelijk van zowel Apomes als mij dat ons gesprek offtopic was en dat er mee gestopt moest worden. Ze kan ook een béétje nadenken natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Waarom ik zo fel reageer? Omdat je in 't andere lijntopic ook al postte dat je zo weinig at en totaal niet luistert naar het commentaar. Nu post je 't weer hier, en daar kan ik idd níet tegen. Post 't dan gewoon niet, nu is 't gewoon aandacht vragen. En dat 't eerst over eetstoornis ging en dat er daarna pas werd gezegd dat 't offtopic was, wat doet dat ertoe? Natuurlijk zeg je pas later dat 't offtopic is. Logica. Maar door te zeggen dat 't offtopic was, was 't klaar. Duidelijk, het is offtopic dus niet ermee doorgaan. Nee, ik doe niet als heilig boontje, ik was idd degene die offtopic ging, voordat je daarmee komt. Ik liet me 'meeslepen' door het verhaal van Apomes, wilde er meer over weten, maar toen ik besefte dat 't offtopic was heb ik ook aangegeven ermee te wilen stoppen. Wat dát betreft, eetstoornissen, was 't dus afgelopen. Daar komt bij dat ik het met Apomes had over eetstoornissen. Daar gaat 't bij jou helemaal niet over, jij post gewoon een lijstje van wat jij eet. Dat je een eetstoornis hebt kijkend naar je posts ok, maar het ging niet inhoudelijk over een eetstoornis. En ik kan natuurlijk wel terug gaan schelden, vloeken en tieren, maar daar schiet niemand wat mee op. Krijg je alleen maar geflame van en nog meer offtopic posts. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Apomes postte het overigens omdat ik 't vróeg. Mijn schuld, ja. Stom van me. Verschil is dat zij 't post om er commentaar op te krijgen, heel specifiek, dat wij haar gaan verbeteren, waar ze vervolgens niet naar luistert. Topictitel is idd niet erg juist. Aan de andere kant, hele topic is niet juist. TS is een vervelend ventje dat mensen uit wil lachen met loshangend vel. Hij had beter een duidelijkere topictitel kunnen maken. Als ik héél bot overkwam was dat niet mijn bedoeling, maar het moest toch zeker wat bot overkomen, ja. Ik kan wel lief allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook geen zin om er verder op door te gaan, mijn punt is wel duidelijk. Maar een topic met als naam 'afvallen' lokt nou een keer reacties uit die misschien wel niet 'gewenst' zijn, maar wel te verwachten, zeker als je toevallig niet het lijntopic hebt gelezen waarin staat dat er even geen nieuw topic geopent moet worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Afval bestaat straks niet meer Love & Peace | 19 | 28-01-2008 16:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen J3s | 3 | 10-10-2005 14:48 | |