De karakters zijn vet! Ik vind je kleurgebruik echt goed, en je experimenteerd er ook mee, dope. Het zijn hele verschillende dingen, je borduurd niet steeds voort op één concept
Maar aan alleen horen dat het vet is, heb je natuurlijk weinig, dus even de dingen die me opvallen>
Ik zie bij de bovenste wel veel verschil in de verschillende lijnen en kleuren, waardoor het wat onrustig wordt..
Bijvoorbeeld, in het werk zitten drie verschillende elementen... Het monster, met kleurnuances in zijn huid, en wat dikkere lijnen. De voorgrond met dunnere rommelige lijnen, en vrij plotseling afgebroken kleurvlakken, en de achtergrond met een gestructureerd verloop van effen kleuren. Misschien is het de bedoeling, maar daardoor is het in mijn ogen niet helemaal één beeld...
De middelste is echt vet, maar hier zou je de verscheidenheid in lijnen kunnen gebruiken om de vogel meer uit het werk te laten springen, en daar de nadruk op te leggen.
Het meisje is echt een goed sterk karakter, ziet er ook al wat doortekender uit, alsof je dat karakter al beter kent ofzo... Je hebt hierbij een verdeling toegepast die eigenlijk uit drie vlakken bestaat, de linkerkant met de vliegje-achtige-dingen, het meisje en het haar. Dat is imo misschien wat veel...
IIG > DOPE SHIT EN SUCCES