Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 09:36
samiej
samiej is offline
heey

ik ben dus bijna 15 en dan wil ik geld gaan verdienen en dus vakkenvullen bij de jumbo, en nu had ik gehoord dat je 3 maanden van tevoren dus voordat ik 15 wordt al mag werken bij de jumbo is dat zo? want bij onze jumbo hebben ze dringend vakkenvullers nodig dus ik heb meer kans , naja weten jullie dat misschien?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2006, 09:51
Gothic
Gothic is offline
dat zal vast per vestiging verschillen, maar waarom vraag je het niet bij de betreffende winkel, alsof wij dat wel weten?
Oud 19-11-2006, 10:45
Verwijderd
Af en toe willen ze wel eens sjoemelen met de leeftijdsgrens als je bijna oud genoeg bent.

Maar ik vind 3 maanden wel heel erg veel.
Sowieso heb ik begrepen dat er meer leeftijdscontrole is dan vroeger.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:10
Guissie
Guissie is offline
Loop gewoon die winkel binnen en vraag het aan degene die daarover gaat.
Oud 19-11-2006, 18:27
J-roenn
J-roenn is offline
ligt er aan welke jumbo, ikzelf werk bij vestiging middelburg, en die zijn redelijk "soepel" met alle regels, van de meeste weten ze niet eens dat ze bestaan. ik zou het gewoon vragen aan de bedrijfsleider als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 22:00
fractuur
fractuur is offline
Bij de meeste AH's kom je er niet in als je jonger bent dan 15, maar je kan het altijd proberen.
Oud 20-11-2006, 07:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-11-2006 @ 23:00 :
Bij de meeste AH's kom je er niet in als je jonger bent dan 15, maar je kan het altijd proberen.
Ze mogen je best aannemen alleen meestal willen ze dat niet omdat er zoveel wetgeving voor is. Ligt er ook aan waarvoor ze mensen ndig hebben natuurlijk, waarschijnlijk willen wij iemand aannemen van 14 voor de zaterdag ochtend.
Oud 22-11-2006, 13:14
samiej
samiej is offline
ik heb vandaag een solicitatie formulier gehaald, maar ik snap niet eens hoe je die moet invullen , en ik vind de mensen daar niet meer zo aardig naja ik zal nog wel ff kijken wat ik ga doen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 13:18
Anika
Citaat:
samiej schreef op 22-11-2006 @ 14:14 :
ik heb vandaag een solicitatie formulier gehaald, maar ik snap niet eens hoe je die moet invullen , en ik vind de mensen daar niet meer zo aardig naja ik zal nog wel ff kijken wat ik ga doen.
Wat snap je niet aan dat formulier dan? En hoe kun je nou weten dat de mensen daar niet aardig zijn terwijl je er nog niet eens werkt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 13:53
samiej
samiej is offline
nou ja ik weet het niet precies maar die jongen die me hielp zeg maar die mag ik niet echt, want hij deed een beetje raar, maarjah niet iedereen is zo als hij, en ik vatte het niet echt helemaal wat je moet invullen bij de vakanties enzo maar nu wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten