Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2006, 15:32
backspace
backspace is offline
Hoi,

ik heb vanmiddag white widow uit de shop gehaald. Maar ik vraag me af of sneeuwwitje niet hetzelfde als white widow is? Normaal koop ik altijd sneeuwwitje, maar het ziet er hetzelfde uit (en het is even duur).

Of zijn het wel verschillende maar zien ze er hetzelfde uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2006, 16:41
Zyh
Zyh is offline
de shop waar ik me sneeuwwitje altijd (soms) haal is echt wel beter dan de standaard WW daar.
sneeuwwitje is veel scherper en zwaarder (beter dus), ze lijken zoals je al zegt wel erg veel op mekaar
Oud 01-07-2006, 22:54
Young Predator
Young Predator is offline
WW is na mijn mening niet zo lekker als Sneeuwwitje dat is. De aftertaste van Sneeuwwitje is ook wat heviger
Oud 02-07-2006, 22:37
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
hoe wil jij controleren wat wat is?

je kunt wel een beetje onderscheid zien/ruiken(denk aan de geur van echte haze, die herken je zo), maar wat in de ene shop k2 heet, heet in de andere shop nlx, etc.

tegenwoordig is de term 'super' erg populair, geheid dat je in iedere shop 'supermaroc' of 'superskunk' ofzo tegenkomt.
maar of het ook daadwerkelijk zo super is, is maar de vraag. maar je verdient er wel weer een 1 euro de gram meer op.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 11:30
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 02-07-2006 @ 23:37 :

je kunt wel een beetje onderscheid zien/ruiken(denk aan de geur van echte haze, die herken je zo), maar wat in de ene shop k2 heet, heet in de andere shop nlx, etc.

tegenwoordig is de term 'super' erg populair, geheid dat je in iedere shop 'supermaroc' of 'superskunk' ofzo tegenkomt.
maar of het ook daadwerkelijk zo super is, is maar de vraag. maar je verdient er wel weer een 1 euro de gram meer op.
Kut he, en er is niet veel aan te doen. Een stamshop houden, en alle weed kennen die ze verkopen, en anders op de gok
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 12:38
fractal-illusio
Citaat:
K-pax quote:
--------------------------------------------------------------------------------
fractal-illusio schreef op 02-07-2006 @ 23:37 :

--------------------------------------------------------------------------------

Kut he, en er is niet veel aan te doen. Een stamshop houden, en alle weed kennen die ze verkopen, en anders op de gok

laat ik nu toevallig een vriend hebben die in de shop werkt, dus dat maakt t wel makkelijk.
alleen nu ik in eindhoven zit heb ik er echt geen flauw benul van..
vraag altijd of ik dat ik de wiet mag zien, voordat ik t koop.
wil ik soms echt 4 soorten zien en loop ik ze allemaal af te kraken, maak je vrienden mee

ben op een gegeven moment ook bij een shop geweest die gewoon toegaven dat ze met een waterspuit de wiet natspoten, zodat deze zwaarder werd

maar wat ook vaak voorkomt is dat ze nieuwe en oude oogst (skunk) hebben => nieuwe oogst wordt superskunk
oude oogst gewone skunk, niemand merkt t omdat je de oude skunk gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 22:45
Type
Type is offline
uhm, Eindhoven?
zijn genoeg paginas met shop-reviews over Ehv tbh.

Waar ga je normaal halen?
Oud 03-07-2006, 23:11
fractal-illusio
Citaat:
Type schreef op 03-07-2006 @ 23:45 :
uhm, Eindhoven?
zijn genoeg paginas met shop-reviews over Ehv tbh.

Waar ga je normaal halen?
meestal bakkerij en dan silver haze
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 02:29
Type
Type is offline
hmm ik heb zelf bakkerij / apotheker altijd alleen als uitweg gezien als het al 0:00 was geweest.

Pink heeft goede shit, wel grof duur. (Sweet magic haze eens proberen daar, unieke geur en smaak)

Grasshopper is tegenwoordig ook kinda goed heb ik gehoord, nu er geen harddrugs en wapens meer gedealed worden onder tafel enzo... Maar zou zo niets specefieks weten...

Eurogarden heeft zeer fijne Santa Maria en White Widow.

Indian Dilan heeft het allemaal wel goed, maar niet super, voor prijzen die wel goed zijn, maar niet super. Hasj is daar wel best goed heb ik gehoord (maar ik ben geen hasj fanaat)

En bubblegum / Orange Bud van de Upstairs (Begijntje), maar voor de rest is die shop net zo pauper als de Apotheker.

Ik haal mijn shit in Ehv eigenlijk altijd bij de Eurogarden (om meerdere redenen; 1. Santa is een van mijn favorieten, en die is daar goed prijs / kwaliteit gezien. 2. het is dicht bij mijn oude middelbare school, waar ik nog wel eens langs ga. Makkelijker dan helemaal de stad door wandelen om naar de Dilan te gaan bijv )
Anders zijn Grasshopper en Dilan de beste alternatieven.
En de Pink voor als je een keer een avond speciaal hard van de wereld wil zijn. (IceLator van de Pink!, there's nothing like it, rly...)

En tja, jammer dat de Sinbad dicht is, die hadden Sudden Death. Hmm... *kwijl*
Oud 04-07-2006, 13:18
fractal-illusio
Citaat:
Type schreef op 04-07-2006 @ 03:29 :
hmm ik heb zelf bakkerij / apotheker altijd alleen als uitweg gezien als het al 0:00 was geweest.

Pink heeft goede shit, wel grof duur. (Sweet magic haze eens proberen daar, unieke geur en smaak)

Grasshopper is tegenwoordig ook kinda goed heb ik gehoord, nu er geen harddrugs en wapens meer gedealed worden onder tafel enzo... Maar zou zo niets specefieks weten...

Eurogarden heeft zeer fijne Santa Maria en White Widow.

Indian Dilan heeft het allemaal wel goed, maar niet super, voor prijzen die wel goed zijn, maar niet super. Hasj is daar wel best goed heb ik gehoord (maar ik ben geen hasj fanaat)

En bubblegum / Orange Bud van de Upstairs (Begijntje), maar voor de rest is die shop net zo pauper als de Apotheker.

Ik haal mijn shit in Ehv eigenlijk altijd bij de Eurogarden (om meerdere redenen; 1. Santa is een van mijn favorieten, en die is daar goed prijs / kwaliteit gezien. 2. het is dicht bij mijn oude middelbare school, waar ik nog wel eens langs ga. Makkelijker dan helemaal de stad door wandelen om naar de Dilan te gaan bijv )
Anders zijn Grasshopper en Dilan de beste alternatieven.
En de Pink voor als je een keer een avond speciaal hard van de wereld wil zijn. (IceLator van de Pink!, there's nothing like it, rly...)

En tja, jammer dat de Sinbad dicht is, die hadden Sudden Death. Hmm... *kwijl*
pink is duur en vind zelf de kwaliteit daar best slecht.
grasshopper kom ik eigenlijk nooit, vergeet vaak dat die er is.
de indian is wel goed ja, alleen zovaak kom ik daar echt niet in de buurt. maar ben zelf ook niet zo'n hasjroker
begijntje trekt me niet, weet niet echt waarom, maar vind t gewoon geen fijne shop.
sinbad dicht? waar zat die dan?
weet wel dat de casablanca dicht is, ook al liepen er teveel foute mensen rond, vond wel dat ze best goede prijs kwaliteit verhouding hadden.
the wall haalde ik eerst best vaak, maar sinds de eigenaar vertelde dat hij de prijzen 0,50 of 1,00 euro omhoog had gedaan omdat hij een nieuwe auto wou, kom ik daar uit principe niet meer
tsja en de eurogarden, haalde daar eerst nog wel eens maroc, maar sinds mn middelbare school daar niet meer in de buurt zit, kom ik er nog maar vrij weinig
maar daar is de wiet dus best goed??
toch maar eens kijken dan
weet jij toevallig hoe de meetpoint is??
daar hoor ik ook wel veel goede verhalen over, ook vanuit nijmegen..dus misschien toch daar ook maar eens gaan kijken.
tnx anyway
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 02:05
Type
Type is offline
Meetpoint ken ik niet echt, Casablanca ook niet zo goed.

De Sinbad zat... tja... bij die Albert Heijn daar naast de rondweg, bij de Berenkuil in de buurt. Net in een zijstraatje daarvoor. Als je bij de DAF (ongeveer) het kanaal over ging richting Berenkuil.
Maar die is dicht, dus dat heeft niet veel zin. (Eigenaar neergeschoten 's nachts net nadat hij zijn shop had afgesloten)

Ik houd zelf van wel lekker maar niet te. Dat betekent in mijn geval dus een lekker zoete Santa van de Euro, of een lekker vreemde Sweet Magic Haze van de pink, meestal. Maar zo vaak haal ik niet meer in Eindhoven...
Oud 05-07-2006, 17:17
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Type schreef op 04-07-2006 @ 03:29 :
verhaal
waarom ga je niet naar de new wave?
Reageren

Regels voor berichten