Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ik heb zelf bakkerij / apotheker altijd alleen als uitweg gezien als het al 0:00 was geweest.
Pink heeft goede shit, wel grof duur. (Sweet magic haze eens proberen daar, unieke geur en smaak) Grasshopper is tegenwoordig ook kinda goed heb ik gehoord, nu er geen harddrugs en wapens meer gedealed worden onder tafel enzo... Maar zou zo niets specefieks weten... Eurogarden heeft zeer fijne Santa Maria en White Widow. Indian Dilan heeft het allemaal wel goed, maar niet super, voor prijzen die wel goed zijn, maar niet super. Hasj is daar wel best goed heb ik gehoord (maar ik ben geen hasj fanaat) En bubblegum / Orange Bud van de Upstairs (Begijntje), maar voor de rest is die shop net zo pauper als de Apotheker. Ik haal mijn shit in Ehv eigenlijk altijd bij de Eurogarden (om meerdere redenen; 1. Santa is een van mijn favorieten, en die is daar goed prijs / kwaliteit gezien. 2. het is dicht bij mijn oude middelbare school, waar ik nog wel eens langs ga. Makkelijker dan helemaal de stad door wandelen om naar de Dilan te gaan bijv ![]() Anders zijn Grasshopper en Dilan de beste alternatieven. En de Pink voor als je een keer een avond speciaal hard van de wereld wil zijn. (Ice ![]() En tja, jammer dat de Sinbad dicht is, die hadden Sudden Death. Hmm... *kwijl*
||
![]() |
Citaat:
grasshopper kom ik eigenlijk nooit, vergeet vaak dat die er is. ![]() de indian is wel goed ja, alleen zovaak kom ik daar echt niet in de buurt. maar ben zelf ook niet zo'n hasjroker begijntje trekt me niet, weet niet echt waarom, maar vind t gewoon geen fijne shop. sinbad dicht? waar zat die dan? weet wel dat de casablanca dicht is, ook al liepen er teveel foute mensen rond, vond wel dat ze best goede prijs kwaliteit verhouding hadden. the wall haalde ik eerst best vaak, maar sinds de eigenaar vertelde dat hij de prijzen 0,50 of 1,00 euro omhoog had gedaan omdat hij een nieuwe auto wou, kom ik daar uit principe niet meer ![]() tsja en de eurogarden, haalde daar eerst nog wel eens maroc, maar sinds mn middelbare school daar niet meer in de buurt zit, kom ik er nog maar vrij weinig ![]() maar daar is de wiet dus best goed?? toch maar eens kijken dan ![]() weet jij toevallig hoe de meetpoint is?? daar hoor ik ook wel veel goede verhalen over, ook vanuit nijmegen..dus misschien toch daar ook maar eens gaan kijken. tnx anyway ![]() |
![]() |
|
Meetpoint ken ik niet echt, Casablanca ook niet zo goed.
De Sinbad zat... tja... bij die Albert Heijn daar naast de rondweg, bij de Berenkuil in de buurt. Net in een zijstraatje daarvoor. Als je bij de DAF (ongeveer) het kanaal over ging richting Berenkuil. Maar die is dicht, dus dat heeft niet veel zin. (Eigenaar neergeschoten 's nachts net nadat hij zijn shop had afgesloten) Ik houd zelf van wel lekker maar niet te. Dat betekent in mijn geval dus een lekker zoete Santa van de Euro, of een lekker vreemde Sweet Magic Haze van de pink, meestal. Maar zo vaak haal ik niet meer in Eindhoven...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
soorten wiet Ief | 53 | 30-03-2004 22:21 | |