![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een pure seksrelatie kan absoluut goed werken, voor beide partijen, maar: HEEL GOED VANTEVOREN DE ZAKEN AFSPREKEN. Op basis van eigen ervaring kan ik het eenieder zeker aanbevelen, mits je wel zo sterk in je schoenen staat dat je je niet teveel aan de betreffende persoon gaat hechten. M.a.w.: het moet LUST zijn en blijven, en NOOIT LIEFDE worden
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Voordeel is dat je geen verplichtingen hebt, je kunt gewoon een relatie met een ander beginnen als je dat wilt.
Nadelen: ehm..weet er zo geen Ik zou het denk ik nooit willen, omdat ik sex eigenlijk maar bijzaak vind in een relatie, ik ben gelukkig (zoals nu) met een vriendin waar ik ook echt van hou. Maar ik veroordeel het niet, als beide personen het willen, is er natuurlijk geen enkel probleem.
|
met me ex toen het uit ging nog een half jaar ofzo gehad, toen een tijdje niet en toen weer wel. Ach... zolang ik er niks meer bij voel dan dat het fijn is en hij ook niet vind ik het niet zo erg. Ik zou het niet met de 1e de beste doen, hij blijft gewoon speciaal voor me, maar ik ben niet meer verliefd op hem. Maar het is natuurlijk wel kut als 1 van de 2 dan wat met een ander krijgt omdat je dan weer kans hebt op jaloezie. Dat is ook de reden dat wij hebben besloten het niet meer te doen.
![]() |
![]() |
|
ik zou t never nooit doen!!! Ik vind dat sex toch wel uit liefde moet komen en dat vind ik nou niet echt kunnen als je alleen een sexrelatie met elkaar hebt en dan ondertussen wel een "normale" relatie weer met iemand anders. Nee, bah. Dat lijkt me gewoon gigantisch verwarrend. Ik zeg bijv. altijd wel onder de sex dat ik van mn vriend hou en dan zeg je dat tegen hem/haar en vervolgens weet jij ook dat jij of hij/zij straks weer bij die ander is en daar dat zelfde tegen zegt. Nee, ik zou me gebruikt voelen of een gebruiker. Ik weet niet, past niet helemaal bij mijn denken.
Maar mensen die dat goed vinden en daar t ook helemaal over eens zijn: have fun! Maar ik zou t dus niet doen...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
wel gehad!!!
Was vet cool We dachten allebei precies hetzelfde over onze relatie en dat was geweldig. Voordelen:-nouja, de sex -geen verplichtingen ed -geen lifdesverdriet of iets dergelijks daarna Nadelen: -geen gevoelens -? Dit is wel per persoon denk ik verschillend de een kan niet zonder gevoelens in een relatie en de ander wel. Je moet dat voor jezelf uitmaken. En ook dan kan het goed gaan, of fout gaan!
|
Een sexrelatie zou voor mij momenteel ideaal zijn. Ik heb het mega druk en dus eigenlijk geen tijd voor een vaste relatie. Toch kan niemand ontkennen dat sex lekker is en eigenlijk onmisbaar in je leven...
![]() Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zie een pure sexrelatie toch niet helemaal zitten. Ik denk dat ik eigenlijks toch wel iets meer wil. Een relatie die alleen maar gebasseerd is op sex? Ik denk dat de sex leuker en beter is als je ook 'echte' gevoelens hebt voor dat meisje/vrouw. Maar stel dat ik een verschrikkelijke moordgriet tegen kom en ze wil mij alleen voor de sex, zeg ik toch zeker geen nee ![]() Ik vraag me af of ik op dit moment al wel toe ben aan sex. Ik vind mezelf nog te jong eigenlijk, maar wie weet, met het juiste meisje, [almost] everything is possible ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat een toeval
![]() Een seksrelatie kan alleen slagen als je het allebei wil en verder geen verplichtingen eraan verbind denk ik. Dat het voor allebei duidelijk is wat het is, zodat je niet straks zit met gebroken harten ofzo. Voor mezelf zou ik het niet kunnen. Ik kan geen seks hebben met iemand als er buiten dat niets is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een van de velen :S i'mstronger | 32 | 28-01-2006 02:43 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 |