Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 09:55
sanne60
sanne60 is offline
Wat vind je hiervan? Voordelen/nadelen? Zou je hier ooit aan 'beginnen', waarom wel/niet, en eventueel met wie etc???
Oud 10-03-2002, 10:14
dropske
dropske is offline
Het lijkt mij zeker ontspannen,maar zoiets werkt bijna nooit!Je gaat je dan te veel aan zo'n persoon hechten, en hopen dat het ooit meer gaat worden!
negen van de tien keer wordt je verliefd op elkaar, let op mijn woorden!
Oud 10-03-2002, 10:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Wat vind je hiervan? Voordelen/nadelen? Zou je hier ooit aan 'beginnen', waarom wel/niet, en eventueel met wie etc???
Als iemand graag een sexrelatie zou willen hebben lijkt me dat geen bezwaar, mits beide partners het er unaniem over eens zijn dat het puur om de sex gaat en verder niets.
Zelf zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen omdat ik de voorkeur geef aan een relatie waarin sex een middel is om je gevoelens voor elkaar kenbaar te maken, maar waarin naast sex ook andere aspecten (eerlijkheid tegenover elkaar en elkaar de zekerheid geven dat je in moeilijke tijden volledig op elkaars steun kunt rekenen) van belang zijn.
Oud 10-03-2002, 10:41
DEChengst
DEChengst is offline
Prima toch, wordt er tenminste geen misbruik van je gemaakt

-Desecrator
Oud 10-03-2002, 10:51
lake bodom
lake bodom is offline
ja waarom niet?
khad t bijna met een vriend van me gehad..
maar eigenlijk vond ik iemand anders al leuk.
(waar ik nu dus mee heb)
dus hebk t maar niet gedaan.
als t puur alleen voor de sex is, is t wel relaxt
Oud 10-03-2002, 11:24
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Als iemand graag een sexrelatie zou willen hebben lijkt me dat geen bezwaar, mits beide partners het er unaniem over eens zijn dat het puur om de sex gaat en verder niets.
Zelf zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen omdat ik de voorkeur geef aan een relatie waarin sex een middel is om je gevoelens voor elkaar kenbaar te maken, maar waarin naast sex ook andere aspecten (eerlijkheid tegenover elkaar en elkaar de zekerheid geven dat je in moeilijke tijden volledig op elkaars steun kunt rekenen) van belang zijn.
Je kunt buiten een 'sexrelatie' om toch ook gewoon nog 'vrienden' zijn......
Oud 10-03-2002, 11:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Je kunt buiten een 'sexrelatie' om toch ook gewoon nog 'vrienden' zijn......
Dat kan zeer zeker, maar wat doe je als een van beide na verloop van tijd meer wil dan een sexrelatie en de ander niet?
Oud 10-03-2002, 13:10
MP-nl
MP-nl is offline
Een pure seksrelatie kan absoluut goed werken, voor beide partijen, maar: HEEL GOED VANTEVOREN DE ZAKEN AFSPREKEN. Op basis van eigen ervaring kan ik het eenieder zeker aanbevelen, mits je wel zo sterk in je schoenen staat dat je je niet teveel aan de betreffende persoon gaat hechten. M.a.w.: het moet LUST zijn en blijven, en NOOIT LIEFDE worden
Oud 10-03-2002, 17:19
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
Een pure seksrelatie kan absoluut goed werken, voor beide partijen, maar: HEEL GOED VANTEVOREN DE ZAKEN AFSPREKEN. Op basis van eigen ervaring kan ik het eenieder zeker aanbevelen, mits je wel zo sterk in je schoenen staat dat je je niet teveel aan de betreffende persoon gaat hechten. M.a.w.: het moet LUST zijn en blijven, en NOOIT LIEFDE worden
En als het daarvanuit komt....met een ex bijvoorbeeld?
Oud 11-03-2002, 08:34
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
En als het daarvanuit komt....met een ex bijvoorbeeld?
Nou, dan lijkt het me op zich iets moeilijker om daar afspraken over te maken. Het wordt natuurlijk heel anders als er bij een van de twee nog altijd liefdesgevoelens voor de ander zijn. Zo'n pure seksrelatie kun je m.i. het beste met een totale onbekende (moet er wel lekker uit zien of in zijn voor hele lekkere dingen )aangaan om problemen te voorkomen.
Oud 11-03-2002, 09:03
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
t werkt gewoon nie
k heb t gehad maar je raakt er verschrikkelijk van door de war
Oud 11-03-2002, 09:06
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
Punker schreef:
t werkt gewoon nie
k heb t gehad maar je raakt er verschrikkelijk van door de war
Volgens mij schreef ik ook iets over "stevig in je schoenen staan". Als je dat niet kan, moet je er niet aan beginnen.
Oud 11-03-2002, 09:30
AMDFreak
AMDFreak is offline
Als je een serieuze relatie aangaat krijg je vanzelf wel sex..
Oud 11-03-2002, 13:00
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Precies. En als dit alles het geval is zou ik het wel doen!
Oud 11-03-2002, 14:56
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Precies. En als dit alles het geval is zou ik het wel doen!

He, wanneer kunnen we eens kennismaken ??
Oud 11-03-2002, 16:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
He, wanneer kunnen we eens kennismaken ??
Niet.
Oud 11-03-2002, 16:41
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ja waarom niet?
(waar ik nu dus mee heb)
Oud 11-03-2002, 16:42
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ja waarom niet?
(waar ik nu dus mee heb)
Helemaal mee eens: echte liefde gaat voor een sexrelatie.
Oud 11-03-2002, 16:58
Shannia
Shannia is offline
Btje hoerig pppzzzzzziiicccccchhhhh!!
Oud 11-03-2002, 18:03
birdy
birdy is offline
van mij mag iedereen zelf uitmaken of ie een seksrelatie wil, maar ik zou het nooit doen, ik denk niet dat ik seks kan hebben met iemand waar ik niet heeeel erg verliefd op ben. en ik wil het ook niet, voor mij is er echte liefde nodig om met iemand seks te hebben.
Oud 11-03-2002, 18:27
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Niet.

He Prophet, sinds wanneer mag jij namens Metalgirl iets antwoorden?
Oud 11-03-2002, 19:47
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
He Prophet, sinds wanneer mag jij namens Metalgirl iets antwoorden?
sinds een paar weekjes ongeveerd denk ik...

ik zou het wel doen trouwens

[Dit bericht is aangepast door -Enid- (11-03-2002).]
Oud 11-03-2002, 21:01
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Voordeel is dat je geen verplichtingen hebt, je kunt gewoon een relatie met een ander beginnen als je dat wilt.

Nadelen:
ehm..weet er zo geen

Ik zou het denk ik nooit willen, omdat ik sex eigenlijk maar bijzaak vind in een relatie, ik ben gelukkig (zoals nu) met een vriendin waar ik ook echt van hou.
Maar ik veroordeel het niet, als beide personen het willen, is er natuurlijk geen enkel probleem.

Oud 12-03-2002, 17:39
~ice~
~ice~ is offline
Kweenie, denk het niet... Hebben er mensen ervaring mee misschien?
Oud 12-03-2002, 20:12
the exploding boy
the exploding boy is offline
met me ex toen het uit ging nog een half jaar ofzo gehad, toen een tijdje niet en toen weer wel. Ach... zolang ik er niks meer bij voel dan dat het fijn is en hij ook niet vind ik het niet zo erg. Ik zou het niet met de 1e de beste doen, hij blijft gewoon speciaal voor me, maar ik ben niet meer verliefd op hem. Maar het is natuurlijk wel kut als 1 van de 2 dan wat met een ander krijgt omdat je dan weer kans hebt op jaloezie. Dat is ook de reden dat wij hebben besloten het niet meer te doen.
Oud 14-03-2002, 17:57
renetje
renetje is offline
d o e n
Oud 14-03-2002, 18:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou t never nooit doen!!! Ik vind dat sex toch wel uit liefde moet komen en dat vind ik nou niet echt kunnen als je alleen een sexrelatie met elkaar hebt en dan ondertussen wel een "normale" relatie weer met iemand anders. Nee, bah. Dat lijkt me gewoon gigantisch verwarrend. Ik zeg bijv. altijd wel onder de sex dat ik van mn vriend hou en dan zeg je dat tegen hem/haar en vervolgens weet jij ook dat jij of hij/zij straks weer bij die ander is en daar dat zelfde tegen zegt. Nee, ik zou me gebruikt voelen of een gebruiker. Ik weet niet, past niet helemaal bij mijn denken.
Maar mensen die dat goed vinden en daar t ook helemaal over eens zijn: have fun! Maar ik zou t dus niet doen...
Oud 14-03-2002, 18:32
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Je haalt me de woorden uit m'n mond!

Oud 14-03-2002, 18:33
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Prima toch, wordt er tenminste geen misbruik van je gemaakt

-Desecrator

Je bent altijd zo negatief! Cheer up!
Oud 14-03-2002, 22:07
angel_undercover
angel_undercover is offline
ligt er idd aan war je de voorkeur aan geeft.. ligt aan jezelf dus. zoals bij meerdere dingen...
Oud 15-03-2002, 13:34
RandyRhoads
RandyRhoads is offline

ik raad het je aan
Oud 15-03-2002, 13:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Ik heb al meerdere 'sexrelaties' gehad en het is echt niet aan te bevelen..Tenminste bij mij liep het uit op een grote teleurstelling! Het beste, veiligste en fijnste is toch een liefdesrelatie.
Oud 17-03-2002, 16:19
Winner
Winner is offline
Hangt er vanaf met wie...
Oud 17-03-2002, 17:03
LITTLE GIRLL
LITTLE GIRLL is offline
hmmz neej ik zou het niet done sex moet met liefde neit op die manier maar jah dat is mijn mening
Oud 18-03-2002, 12:27
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik heb al meerdere 'sexrelaties' gehad en het is echt niet aan te bevelen..Tenminste bij mij liep het uit op een grote teleurstelling! Het beste, veiligste en fijnste is toch een liefdesrelatie.
wat ging er mis dan? (als ik dat mag vragen)
Oud 18-03-2002, 13:00
Iotje
Iotje is offline
wel gehad!!!
Was vet cool
We dachten allebei precies hetzelfde over onze relatie en dat was geweldig.
Voordelen:-nouja, de sex
-geen verplichtingen ed
-geen lifdesverdriet of iets dergelijks daarna

Nadelen: -geen gevoelens
-?

Dit is wel per persoon denk ik verschillend de een kan niet zonder gevoelens in een relatie en de ander wel. Je moet dat voor jezelf uitmaken.
En ook dan kan het goed gaan, of fout gaan!
Oud 29-05-2002, 17:10
the_man32
the_man32 is offline
En wat nou als je in zo'n relatie ontmaagd word? (door een hele goede vriendin...) Wat denken jullie daarvan?
Oud 29-05-2002, 17:27
Lindansje
Lindansje is offline
ja, ik zou er ooit aan beginnnen

niet nu, heb nu een vriend

maar misschien dat het er nog eens van komt met iemand

ik kan me heel goed indenken dat ik dat met bepaalde personen een zeer plezierige situatie zou vinden
Oud 29-05-2002, 19:03
Mark
Mark is offline
Een sexrelatie zou voor mij momenteel ideaal zijn. Ik heb het mega druk en dus eigenlijk geen tijd voor een vaste relatie. Toch kan niemand ontkennen dat sex lekker is en eigenlijk onmisbaar in je leven... Een sexrelatie is dus een perfecte oplossing.

Mark (die dit idee wel ziet zitten, maar alleen nog geschikte mensen moet vinden..)
Oud 29-05-2002, 19:48
Eddy E
Eddy E is offline
Citaat:
Een sexrelatie zou voor mij momenteel ideaal zijn. Ik heb het mega druk en dus eigenlijk geen tijd voor een vaste relatie. Toch kan niemand ontkennen dat sex lekker is en eigenlijk onmisbaar in je leven... Een sexrelatie is dus een perfecte oplossing.

Mark (die dit idee wel ziet zitten, maar alleen nog geschikte mensen moet vinden..)

Ik zie een pure sexrelatie toch niet helemaal zitten. Ik denk dat ik eigenlijks toch wel iets meer wil. Een relatie die alleen maar gebasseerd is op sex? Ik denk dat de sex leuker en beter is als je ook 'echte' gevoelens hebt voor dat meisje/vrouw. Maar stel dat ik een verschrikkelijke moordgriet tegen kom en ze wil mij alleen voor de sex, zeg ik toch zeker geen nee

Ik vraag me af of ik op dit moment al wel toe ben aan sex. Ik vind mezelf nog te jong eigenlijk, maar wie weet, met het juiste meisje, [almost] everything is possible
Oud 29-05-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef:
Dat is altijd het probleem he
Oud 29-05-2002, 21:50
Six4Eight
Six4Eight is offline
Als het een lekker ding is, ja waarom niet ? :9~
Oud 30-05-2002, 09:04
M@TRIX
M@TRIX is offline
nope zou het niet kunnen!

zonder liefde lijkt t me ook nie leuk om sex te hebben....
en kep er absoluut geen behoefte aan...
Oud 30-05-2002, 09:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
nope zou het niet kunnen!

zonder liefde lijkt t me ook nie leuk om sex te hebben....
en kep er absoluut geen behoefte aan...
ik ook niet dan is de sex toch ineens een stuk minder lekker!!
dan ist gewoon veel minder intiem!!
Oud 30-05-2002, 09:42
Masked Mage
Masked Mage is offline
Wat heb je er aan
Oud 28-06-2002, 14:15
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Zit nu middenin een soort sexrelatie....echt een sex relatie kan je het noemen, maar ik neem aan dat jullie weten wat ik bedoel.

Ik ben helemaal in de war, zou er volgende keer beter over nadenken...ik begin verliefd te worden op die jongen
Oud 06-07-2006, 13:34
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef op 28-06-2002 @ 15:15 :
Zit nu middenin een soort sexrelatie....echt een sex relatie kan je het noemen, maar ik neem aan dat jullie weten wat ik bedoel.

Ik ben helemaal in de war, zou er volgende keer beter over nadenken...ik begin verliefd te worden op die jongen
Als je verliefd word op die jongen, kan je er nu nog wat aan doen dan? Het lijkt mij wel wat, maar als ze op me verliefd zou worden, wat doe ik dan. Kwil haar nie kwetsen, daar benk weer n te goed persoon voor. En andersom, mij zou het niet uitmaken als ik dr echt leuk zou vinden. Toch moet de leeftijd wel ongeveer gelijk zijn, 3 jaar verschil als je 18 bent is teveel vind ik, wat denken jullie?
Oud 06-07-2006, 13:45
Verwijderd
Wat een toeval

Een seksrelatie kan alleen slagen als je het allebei wil en verder geen verplichtingen eraan verbind denk ik. Dat het voor allebei duidelijk is wat het is, zodat je niet straks zit met gebroken harten ofzo.

Voor mezelf zou ik het niet kunnen. Ik kan geen seks hebben met iemand als er buiten dat niets is.
Oud 06-07-2006, 14:11
Magican
Magican is offline
Heb het gehad, maar is stukgelopen doordat de karakter van het desbetreffende meisje niet zo stabiel was.
Oud 06-07-2006, 14:23
Uice
Uice is offline
Hehe, ik dacht al, wat een onbekende namen.

Regels voor berichten