Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.practicallynetworked.com/...hoot/netbt.htm
daar staat iets over dat netBT geval. Had tot nu toe geen idee wat het was, maar het blijkt iets te zijn met het verplaatsen van bestanden binnen een netwerk. Verder blijkt uit die log-dingen dat die netBT een probleem veroorzaakt (1e screen) en dat (waarsch als gevolg daarvan) je te vaak een verbinding maakt. kan het zijn dat je router een probleem geeft?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Je hebt meerdere kaarten geprobeerd? Verschillende van hetzelfde exemplaar, of verschillende? Offtopic: Iets geks wat ik wel eens meemaak, is dat als ik Mandriva Linux opstart, en daarna Windows XP boot, het netwerkstuurprogramma bijgewerkt moet worden. Raaar ![]() Bij bijv. MEPIS Linux op een andere PC heb ik dat niet. Laatst gewijzigd op 02-07-2006 om 21:42. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een Realtek PCI kaartje geprobeerd en nu zit er een VIA Rhine 3 in. Dit lost dus verder niks op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan ook niet externe hosts d.m.v. een IP-adres bereiken?
Bijv.: ping 66.249.93.99 (Google) Heb je ook al gekeken of er Services niet opgestart worden die wel nodig zijn? Wanneer begonnen de problemen dan precies? Of heb je die computer nooit eerder in het netwerk gezet? Zo'n TCP/IP limiet is bereikt mededeling heb ik ook wel eens, maar m'n internetverbinding doet het altijd wel. Hier staat misschien ook nog waardevolle info bij: http://www.eventid.net/display.asp?e...=NetBT&phase=1 Er staat iets over een power management iets. Zou het kunnen dat je daar problemen mee hebt? Je kan je router dus wel pingen, maar je kan niet op de instellingen pagina komen? |
![]() |
||
Citaat:
De drivers van de realtek kaart waren van windows zelf en gaven problemen, windows pakt de via kaart niet.. dus daar heb ik drivers voor. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk ff of er nieuwe drivers zijn dan. En wat voor netwerkkaart/router heb je? |
![]() |
|
|