Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2001, 22:00
Ringmaster
Ringmaster is offline
Gegroet nederige schepsels van deze standenmaatschappij waarin welvaart de boventoon voert en armoe nog steeds heerst!

Zijn hier nog mensen die het toneel later op willen als professioneel entertainer, laat ik het maar caberatier noemen, da's wat makkelijker in de volksmond.

Ik ben namelijk vastberaden mijn droom te doen waarmaken, ik wil Kleinkunstenaar worden; heb me ingeschreven en moet binnenkort audities doen.

Kijk, een gebakken ei nadoen is best leuk en spannend, maar de kick die ik krijg is dat mensen om mij lachen, gieren, brullen, schateren omdat ik dat gebakken ei zo nadoe met een nodige dosis ironie.

Klinkt het arrogant om te zeggen dat ik denk dat ik het wel kan, of is dat het zelfvertrouwen dat je ECHT nodig hebt om caberatier te worden.

Nou, tot over 5 jaar in de Kleine Comedy, misschien laat ik dan wel frikandellen na afloop serveren.

Uch, de wijze hasjnoe vishnoe heeft gesproken.

Tot hier en niet verder.

[Dit bericht is aangepast door Ringmaster (07-07-2001).]
Oud 07-07-2001, 22:10
Tampert
Tampert is offline
ja, die mensen zijn hier... Ik heb op hjet moment nog geen echte aspiraties in die richting, maar mocht zich de gelegenheid voordoen dan zou ik die met beide hanbden aangrijpen. Acteren is een hobby van me en het zou leuk zijn om van je hobby je werk te maken
Oud 07-07-2001, 22:10
freakie
freakie is offline
Ga ervoor man!

Ook mij zullen ze later herinneren
Oud 08-07-2001, 13:08
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
freakie schreef:
Ga ervoor man!

Ook mij zullen ze later herinneren

Als wat? Ademend mens dat altijd mee druiste met de welvingen van de maatschappij of als levend wezen dat ooit in de schijnwerpers heeft gestaan....?

Oud 10-07-2001, 16:28
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Hmmz, misschien dat het niet arrogant is om te denken/weten dat je het kunt, maar misschien dat je houding het em meer doet, want men, wat stel jij je denigrerend op.
Oud 10-07-2001, 17:57
lisa
Ik wens je veel geluk toe met je auditie!
Oud 10-07-2001, 18:09
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
ally mcbeal schreef:
Hmmz, misschien dat het niet arrogant is om te denken/weten dat je het kunt, maar misschien dat je houding het em meer doet, want men, wat stel jij je denigrerend op.

Denigrerend? Kun je dat misschien verifieren met wat duidelijkere strofes?

Veel mensen op internet vinden mij inderdaad arrogant, maar dat is arrogantie zonder te weten wie er achter de nickname schuilt, but I just don't give a fuck about that. Ik weet gewoon dat ik het kan omdat ik de middelen in mij heb om Goliath te bestrijden.

Zie het als een storm trotserend de gevaren
.

Tot hier en niet verder.

Oud 10-07-2001, 19:15
freakie
freakie is offline
Je haalt me de wrd uit de mond, ringmaster...

Klasse jongen

Voor de mensen die het lezen; ik zie nergens arrogantie eigenlijk....gewoon een lust om jezelf waar te maken)
Oud 11-07-2001, 17:28
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
freakie schreef:
Je haalt me de wrd uit de mond, ringmaster...

Klasse jongen

Voor de mensen die het lezen; ik zie nergens arrogantie eigenlijk....gewoon een lust om jezelf waar te maken)

Alululululululu! Hebben we nu verkering? Alulululululululu
Oud 11-07-2001, 19:23
freakie
freakie is offline

Regels voor berichten