Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast, wat juno zegt, over dat je of man of ouder moet worden. Mijn ouders hebben er beide ook last van (die zijn +- 45) maargoed misschien hebben die een goed gehoor ![]() Ik ga wel ns kijken of het werkt als ik de knop helemaal uitzet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ik heb het geprobeerd en onze televisie kan je niet met de grote knop uit zetten, en de stekker zit heel netjes weg gewerkt, dus dat gaat niet. Ach, dan zetten we maar de hele dag de radio op via de televisie. |
![]() |
|
Volgens de handleiding (manuals rechts in het scherm) moet hij gewoon aan en uit kunnen.
Als het lichtje van de "aan-uit knop" brand, dan staat hij op standby, anders zou hij uit moeten staan.
||
Citaat:
dat je je dan nog druk maakt om een piepje zeg.
||
Citaat:
![]() De (duurdere) toestellen van Philips uit de Cineos line, kun je updaten zodat dit soort ''fouten'' niet meer voorkomen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, anderen: bedankt voor je reacties ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veiliger, milieuvriendelijker en goedkoper!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Riantje | 6 | 09-12-2004 14:41 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
uitgeluld (zo moet het heten als het klaar is...) Verwijderd | 4 | 05-12-2003 13:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe de wereld een eitje werd. (samenwerkings verband tussen katja en olaf) Verwijderd | 15 | 07-10-2003 15:12 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |