Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Totdat het door justitie is bewezen. Is dat al gedaan?NEE. Is R.Kelly schuldig?NEE (nou dit moet dan zogenaamd worden bewezen). Aangezien er wordt geclaimed dat R.Kelly dat niet is, en ook nog eens dat het meisje MEERDERJARIG zou zijn. Zal ik hem dan maar sluiten vrouwtje? Omdat ik zo naief bezig ben. Mijn vraag is of jullie denken dat deze meneer zo iets zou kunnen doen?of of jullie hem graag in de bak zouden willen zien. |
![]() |
|
ey BAKLAP ofzo,
ten eerste mag je nooooit een naam van de verdachte verklappen das strafbaar en oogt ook niet van veel respect, want volges jou is hij nog niet eens schuldig.. ten tweede kom je inderdaad niet slim over en waarom zet je het woord 'zwarte' in het wit tussen het woord verkrachter?? doet dat er toe? nee.. ten 3de r. kelly is schuldig bevonden dus je kan je wel af gaan vragen of je denkt dat ie schuldig is of nie maar hij is het gewoon, dus dit topic is ook lekker overbodig, ten 4de WAT heeft dit met muziek te maken?? het gaat namelijk over kinderverkrachting...
||
Citaat:
of weet je wat... open deze topic op software en multimedia want het filmpje zwerft op internet rond ![]() en trouwens: eerst vraag jij of hij schuldig is of niet vervolgens zeg je dat je pas schuldig bent als het door de rechter bepaalt is... vraag dan niks als je het zelf al weet of als je steeds een andere definitie van 'schuldig zijn' hanteert als het jou uitkomt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] ohw, dit is al eerder aangegeven... maarja... tis zo, vrouwtje [/edit] Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 11:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Literatuurbesprekingen Verwijderd | 17 | 15-07-2004 15:06 |