Advertentie | |
|
![]() |
|
als jij die ouders goed kent, vind ik dat best kunnen. En al helemaal als zij dat zo graag wil.
Ik vind niet dat er dan meer van je het jaar erop verwacht wordt. Ik heb ook een cd-writer van mn vriend gehad omdat we een jaar hadden, maar dat wil niet betekenen dat ik dan de volgende keer minder blij met wat goedkopers. Echt niet! Met Valentijn kreeg ik nl een superlieve knuffel en daar knuffel ik echt vaak mee. En daar was ik ook superblij mee hoor! Wat ik dus wil zeggen, het maakt niet uit wat je dr geeft. Als zij die gsm wil en jij vindt het niet te duur, geef het haar dan. Nou, succes er mee.
||
Citaat:
||
Citaat:
Bedankt voor je hulpzame reply, het is inderdaad zo dat ik goed met de ouders kan omgaan en praten en daarbij de familie ook goed ken. Ik krijg ook altijd cadeau's van haar ouders als ik jarig ben, nieuwjaar en kerstmis enzo. Dus denk niet dat ze het zo heel raar vinden als ik hun dochter een gsm geef voor haar 16e verjaardag. Dus afwachten maar tot het 11 augustus is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Wel of niet solliciteren? Elmoo | 7 | 16-03-2008 15:50 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet dezelfde passie? iwamoto | 46 | 06-10-2006 07:43 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet iets geven? Roffachick | 22 | 01-10-2005 11:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wel of niet boren in de Waddenzee met de 'slechte' NL'se economie. FastJapie | 136 | 21-05-2003 14:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
stelling: geestelijk gehandicapten moeten zelf kiezen of ze wel of niet kinderen... Miss Helena | 22 | 16-03-2003 16:29 |