Hai Oma en alle medelezers/ters :-)
Alsjeblieft, medemensen- jullie aandacht voor het volgende:
Hier komt nu het -echt belangrijke (!) vervolg van wat Wakker vandaag in ons aller belang heeft uitgepuzzeld
Lees alsjeblieft verder:
Dit kan ook voor jou of je vrienden en familie van l e v e n s belang zijn!
So->CUT da CRAP: (Moment van duidelijkheid zonder bull)
Ten eerste; Ik wou niemand onderschoffelen, ik was nog op speuractie en ik volgde enkel het verkeerde spoor,ik denk dat Oma en ik elkaar en jullie , wij allemaal samen, goed op weg kunnen helpen!
Dat van Lieve enzo, dat was geen popie praatjes gedoe , zo praat ik ook IRL echt en eerlijk gemeend tegen mensen met wie ik het goed voor heb. Jullie leren me nog wel beter kennen ;-)
Hoe Wakkers ontdekkingstocht begonnen is:
Ik kwam -Yoohoooh- I'm partied again!---- SzOeF!!- niet zo nuchter -ahum-een vage post over LSD/Fentanyl tegen op een vaag messageboard van de Psy-trance.NL community...
'Leuk hoor!' Dacht ik toen- “Tiepies weer zo iemand die para is voor LSD en andere trip middelen-
En die dan eventjes dr eigen paniek onnodig rond zaait in onze family message- boards onder een, voor mij geheel onbekende naam.
Nog nooit eerder van gehoord, gezien, geen enkel log van gehad. Tralala...
Terwijl er dus NERGENS op het net, niet op de radio, nieuws-sites of wat dan ook, ook maar iets van informatie en/of waarschuwingen terug te vinden waren over dit LSD/Fentanyl fenomeen, wat zomaar mysterieus lijkt op te duiken uit het niets?
Dat wij dan -Jippie yeah, mensen die van trippen, gezelligheid leuke feestjes en lekker dansen houden en dit lezen, weer 's even lekker gek gemaakt worden met twijfelachtige verhalen.
Dat wij die dan eindeloos- ook nog eens met de allerbeste bedoelingen gaan doorsturen naar weer andere forums, message -boards, email adressen enzovoorts....
Tralalaaah- hiep hiep hoera!' weer het zoveeeeeeeelste Broodje Aap verhaal over LSD opnieuw geboren, wat mensen onnodig bang en onzeker maakt???
|