![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi! Ik wil een MP3speler kopen.
Minimaal 512 mb, voorkeur gaat uit naar 1 gig. Tot een prijs van rond de 100 euro, iets hoger kan wel. Het moet een stevig ding zijn. Ik houd niet van dingen die kapot gaan! ![]() ![]() Moet in m'n broekzak passen. Moet muziek kunnen afspelen. ![]() ![]() Ik zoek geen extra'tjes, alleen muziek. Nu had een forumster mij de iriver t30 aangeraden, en die zag ik op tweakers.net voor die prijzen staan. Nouja, ik overweeg om die te gaan kopen, maar andere suggesties zijn erg welkom! ![]() Heeft iemand verdere ervaringen met de iriver t30, of pchut.nl, schroom niet om dat hier te delen! ![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 18:22. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Creative Zen Nano
erg goed geluid, mooi klein en niet kwetsbaar ![]() http://tweakers.net/pricewatch/120753 ![]()
|
Verwijderd
|
Ik lees hier dat er wel een hold functie is, maar dat je die via het menu aan kan zetten.
There's no Hold switch per se, but this function is easily accessible in the first layer of the menu. Verder lijkt het me ook een handige review. Ik zweer zelf bij creative. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] Welke is de beste voor +/- 100 euro met min. 512 mb? freakinaround | 46 | 17-01-2006 23:04 | |
Software & Hardware |
advies gevraagt predsletjee | 7 | 10-08-2001 13:51 |