Ik speel nu ong. 3 maanden bas en heb sinds kort les. Nou zegt mijn leraar dat ik zo snel mogelijk een band moet beginnen om ervaring op te doen. Zelf wil ik ook heel graag in een band spelen, maar in je eentje is het zo moelijk band zijn.
Het liefst heb ik natuurlijk ietwat ervaren spelers in de band, omdat ik daar het meeste van leer maar beginnende spelers zijn ook zeer welkom, dan leren we er allemaal iets van.
Ik ben zelf een grote metalhead, maar ik kan eigenlijk alle muziek wel waarderen, zeg me wat je wil spelen en ik zeg of ik mee wil spelen

Zoals ik al zei speel ik zelf bas, dus ik zoek nog een gitarist (of 2) en een drummer (of elk ander instrument, doe een voorstel).
Ik woon zelf in Oss (NB) en een beetje dichtbij zou handig zijn. Ik heb namelijk nog geen OV-jaarkaart, die komt (als mijn examens goed zijn gegaan) na de vakantie. Ook moet er nog gekeken worden naar iets van een repetitieruimte.
En nou zoek ik een goede afsluiter maar die krijg ik niet verzonnen dus ik laat het hierbij.