Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2001, 16:55
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Wat zijn je grootste angsten? Liggen die bij jezelf, dat je denkt dat je het volledig zal verneuken, je tekst vergeet, van het podium valt? Of ben je er eerder bang voor dat je medespelers de fout ingaan?

Ik geloof dat mn inspiratie voor nieuwe topics wel op is.
Oud 29-06-2001, 18:45
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
ehmmmm mijn grootste angst is denk ik dat ik zelf iets fout ga doen. toen ik bijvoorbeeld eerst de kater moest spelen in de musical, de hoofdrol, ging er de hele tijd door me heen 'als jij nou iets fout doet is heel de voorstelling verneukt, alles hangt van jou af'.....maar gelukkig kan ik die negatieve gedachtes uiteindelijk wel de baas.
Oud 29-06-2001, 20:39
ombrosus
ombrosus is offline
Het is heel belangrijk zo geconcentreerd te zijn dat je niet bang bent. Je moet niet zenuwachtig zijn. Je moet wel die geweldige spanning voelen, maar geen echte zenuwen, want die staan je spel in de weg. Als ik zenuwachtig ben probeer ik met oefeningen te ontspannen.
Oud 30-06-2001, 21:00
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
ally mcbeal schreef:
Wat zijn je grootste angsten? Liggen die bij jezelf, dat je denkt dat je het volledig zal verneuken, je tekst vergeet, van het podium valt? Of ben je er eerder bang voor dat je medespelers de fout ingaan?
Ik ben er eigenlijk het bangst voor dat iemand op hett toneel zijn of haar tekst kwijtraakt op een moment waarop het amper op te vangen is. Ook vervelend is het als mensen bepaalde zinnen vergeten waarop je moet reageren. Er valt dan namelijk heel weinig te improviseren... Goddank zijn dit soort dingen me nooit overkomen.

Citaat:

Ik geloof dat mn inspiratie voor nieuwe topics wel op is.
Nou... 't zijn er best wat geworden (staat er ook echt als zo'n rijtje bij)
Oud 02-07-2001, 13:41
Bird in a box
Bird in a box is offline
Vlak voor een voorstelling komen de kriebels.Ze zijn onvermijdelijk en onmisbaar. Mijn grootste angst is dat ik het podium betreedt, maar er niemand in de zaal blijkt te zitten..............
Oud 07-07-2001, 22:18
Halloiedereen
Halloiedereen is offline
Om op te komen en om dingen te onthouden.
Oud 08-07-2001, 10:53
-R-
-R- is offline
Ik ben bang dat ik ergens over struikel ofzo en dat ik dan languit op mijn bek ga..

Mir
Oud 08-07-2001, 13:05
blue_angel
blue_angel is offline
dat ik sommige danspasjes opeens niet meer weet van de zenuwen eruuuug

met zingen heb ik nooit zo'n moeite mm best raar
Oud 10-07-2001, 18:51
lisa
Citaat:
Bird in a box schreef:
Vlak voor een voorstelling komen de kriebels.Ze zijn onvermijdelijk en onmisbaar. Mijn grootste angst is dat ik het podium betreedt, maar er niemand in de zaal blijkt te zitten..............
Zie je dat niet vantevoren dan? Ik kijk altijd eerst hoeveeel mensen er in de zaaL zitten.
Ik ben trouwens (in het stuk waar ik nu in speel)het bangst dat mijn hoed afvalt

Oud 18-07-2001, 15:56
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben meestal bang dat ik ergens languit op m'n muil ga. Vooral bij mijn laatste musical had ik daar veel last van. Had nogal wat aanhangsels en apparatuur aan alle kanten hangen.
Maar over het algemeen (heb ik namelijk 1 keer meegemaakt) ben ik het bangst voor mijn stem kwijtraken als ik een grote rol heb met veel zingen.
Oud 20-07-2001, 10:46
Verwijderd
Nou wat er verleden keer gebeurt was:
-ik ging 2 keer op mijn smoel
-vergat 1x mijn tekst
-kwam 1 x een scene te vroeg op!

Maar eigelijk had ik alles heel goed geleerd (voor het eerst) , ik wou er echt wat van maken. Maar mijn medespelers d8888 er anders over
Oud 20-07-2001, 17:16
~Catherina~
~Catherina~ is offline
Als je de mist in gaat,isnie leuk
Oud 22-07-2001, 12:12
MyssY
MyssY is offline
dat ik mn tekst vergeten ben....erg lijkt me dat....

Regels voor berichten