Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2006, 14:18
KiMZz
KiMZz is offline
Heej, ik heb ff een vraagje over de nieuwe msn plus live: in de oude msn kon je door middel van (!WAT) laten zien in een gesprek naar welk nummer je luisterde..
En ook bovenaan in het hoofdscherm stond naar welk nummer in Winamp je luisterde.
Dat laatste staat er met de nieuwe msn nog steeds, maar de sneltekst (!WAT) werkt niet meer.. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Oud 11-07-2006, 18:25
Verwijderd
Ik lees hier: http://livehelp.stardevelop.com/messenger.htm
Commands and Pre-typed Responses

Within the Live Help Messenger Windows application each operator can configure custom commands and responses. Responses may contain pre-typed messages that are sent frequently to your web site visitors. Commands may contain Hyperlinks, Images, PUSHing URL's and advanced JavaScript code. Commands and Responses allow your Live Help operators to provide efficient customer service.

Even de help lezen oid? (ik gebruik het programma niet en wil dat zo houden.)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
KiMZz schreef op 11-07-2006 @ 15:18 :
Heej, ik heb ff een vraagje over de nieuwe msn plus live: in de oude msn kon je door middel van (!WAT) laten zien in een gesprek naar welk nummer je luisterde..
En ook bovenaan in het hoofdscherm stond naar welk nummer in Winamp je luisterde.
Dat laatste staat er met de nieuwe msn nog steeds, maar de sneltekst (!WAT) werkt niet meer.. Heeft iemand hier een oplossing voor?
er is wel een (!MYMEDIA) maar die werkt alleen als je t in je persoonlijk bericht aan hebt staan

ik wil (!wat) ook terug maar ik ben echt te slecht in scripten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:44
Verwijderd
http://msghelp.net/showthread.php?tid=61021

kijk kijk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:53
KiMZz
KiMZz is offline
Ik wil niet zeggen dat ik geen Engels kan maar hier word ik echt niet wijzer van
Oud 11-07-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
KiMZz schreef op 11-07-2006 @ 19:53 :
Ik wil niet zeggen dat ik geen Engels kan maar hier word ik echt niet wijzer van
mijn link is naar t forum van plus waar een script staat die ervoor zorgt dat je weer muziek kan spammen, met /np
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten