Hoi hoi mensjes!
Het onderwerp zegt het misschien al een beetje, maar misschien is het ook wel niet duidelijk. ffkes geleden heb ik hier ook een stukje geplaatst, over dat ik een demo mocht gaan opnemen, maar tot heden niets meer van gehoord heb. Een keer ben ik gebeld en daarna niets meer gehoord, nu ga ik er zelf achteraan. Heb gemaild en hoop nu gauw duidelijkheid te krijgen. Ik denk dat het nu over is, dat ze me niet meer willen. Weer heb ik een aanbod gekregen. Ik was in Utrecht vandaag, megafestatie en daar kon je een voicemail inspreken, mocht je zelf bedenken of uit een boek halen. Ik had zelf ff een liedje bedacht en ingezongen, maar twee regeltjes en daarna meteen jaaaa, geweldig! Ze zeiden in oktober gaan we in een studio van veronica voicemails opnemen en we zouden jou daar wel voor willen gebruiken. Je bent goed, hebt een mooie stem. We bellen je zeker op! Ik geloof hier nu alleen niet zo in, eerst zien en dan geloven. Verder werd ik op straat aangesproken of ik niet op televisie wat wilde gaan doen...figureren, reclamespotjes of dergelijke. Ik natuurlijk ja gezegd...al mijn gegevens zijn genoteerd en ik word gebeld. Heb zelf ook van hun een telefoonnummer gekregen, dat als ik over enkele weken niets heb gehoord, naar hun moet bellen. Maar ook hier weer, eerst zien en dan geloven.
Al met al meerdere keren in korte tijd word ik aangesproken voor het een of ander..elke keer word ik dolenthousiast en dan..tja..afwachten...
Is dit een begin of een flop???? Ik voel me er goed onder, word minder onzeker over mezelf, maar als ik daarna niets hoor denk ik weer negatief...
zo, dat is eruit....wat vinden jullie? Ik moest het ff kwijt hoor..
Liefs,
Eileen