Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 09:27
gideon85
gideon85 is offline
Beste mensen,

Na veel zoeken op Internet ben ik tot de conclusie gekomen dat er niet of nauwelijks een jongerenreis georganiseerd wordt naar Thailand. Misschien omdat de gemiddelde Thailand-reis te duur is voor de gemiddelde jongere, of misschien om een andere reden.
Toch weet ik (vanuit mijn eigen ervaringen) dat een vakantie naar Thailand helemaal niet zo duur hoeft te zijn. Samen met een aantal speciale reisbureau's zijn we nu aan het kijken of zoiets te regelen valt.
Wat ik graag wil vragen aan de mensen hier is of er hier animo is voor zo'n jongerenreis. Hierbij ligt de reissom aanzienlijk lager dan bij een normale Thailand rondreis.
Ik ben benieuwd!

Groet, Gideon
Advertentie
Oud 22-06-2006, 13:02
Codaz
Codaz is offline
Als het rond de 700 euro kan dan wel.
Oud 22-06-2006, 13:34
Gothic
Gothic is offline
De reis zal sowieso 700 euro kosten, vanwege het ticket. Dus duur wordt het toch. Het verblijf daar kun je zo goedkoop maken als je wilt natuurlijk...
Oud 24-06-2006, 22:31
Verwijderd
Wel een gaaf idee.
Oud 02-07-2006, 18:21
Nyawa
Ik heb momenteel geen geld meer omdat ik net terug ben uit Malaga, maar voor volgend jaar zou ik het een heel gaaf idee vinden. De reden dat ik dit jaar niet naar Thailand ben gegaan was onder andere dat de gemiddelde leeftijd daar vaak minstens rond de 30 ligt.
Oud 31-07-2006, 20:24
Verwijderd
Ik ben zelf deze zomer naar Thailand geweest, en ik zou zelf helemaal geen behoefte hebben aan een jongerenvakantie naar dit land. Als ik naar een ver land ga, wil ik een rondreis ed. maken. Natuurlijk ben ik ook wel in een aantal barren/kroegen geweest, maar voor een jongerenvakantie ga ik wel voor 300 euro naar Spanje. Als ik naar een land als Thailand ga, wil ik wat van het land zien, en niet alleen maar zuipen. Dat is tenminste wat ik versta onder een jongerenvakantie...
Oud 31-07-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Nyawa schreef op 03-07-2006 @ 01:21 :
Ik heb momenteel geen geld meer omdat ik net terug ben uit Malaga, maar voor volgend jaar zou ik het een heel gaaf idee vinden. De reden dat ik dit jaar niet naar Thailand ben gegaan was onder andere dat de gemiddelde leeftijd daar vaak minstens rond de 30 ligt.
Ik heb een rondreis via FOX gemaakt in Thailand, en de gemiddelde leeftijd van onze groep lag rond de 24 denk ik (waarvan mijn ouders het gemiddelde flink opschroefden )
Advertentie

Regels voor berichten