Advertentie | |
|
![]() |
|
*Herkenning* (al heb ik dan geen vriend) Ik zat al na te denken of ik er een topic over zou openen en waar dan, maar eigenlijk heb ik er voor mezelf geen problemen mee, ook al weet ik het nog niet zo lang (en ook nog niet zeker trouwens).
Op dit moment ben ik best in de war... want wanneer ik wel naar jongens kijk, zeg ik tegen mezelf dat dat niet goed is, dat dat niet mag, omdat ik op een meisje verliefd ben. Maar ik kan me dan ook weer helemaal niet voorstellen dat ik ooit 'iets' met een jongen zou doen. Alleen... nu weet ik voor mezelf zeker dat ik op meisjes val, maar misschien is het ook wel een experimentele fase, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ik nog nooit zó verliefd geweest ben! ![]() Ik denk dat het voor jou het beste is om gewoon dingen uit te proberen, ook al is het niet zo gewoon omdat je een vriend hebt. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar dan ook echt alles. Hoe je je voelt bij jongens, hoe je je voelt bij meisjes, etc. Succes!
|
een forum dat over dit onderwerp gaat, en je misschien je vragen beter kwijt kunt: www.comingout.nl/forum2
verder raad ik je aan om je er niet al te druk over te maken, als je idd bi bent, maakt dat verder ook niks uit, je bent nog steeds dezelfde, en t hoeft ook niks uit te maken voor de relatie met je vriend.
|
Verwijderd
|
het is voor mij ook geen probleem, maar ik ben alleen in de war, want ik weet niet wat het is, ik bedoel, misschien is het maar voor even ofzo, maar het duurt wel al een paar maanden...
ik ben nog nooit verliefd geweest op een meidje, maar als ik er nou aan denk, vind ik het wel een fijn idee om verlieft te zijn op een meidje of om met een meidje naar bed te gaan... en daarom ben ik zo in de war, omdat ik dus altijd nog met jongens ben geweest... ik voel me bij jongens en meiden goed... ik voel me eigenlijk altijd wel op me gemak. ik heb het tegen me vriendinnen gezegd, dat ik waarschijnlijk biseksueel ben, en ze zeiden dat ik toch altijd hun vriendin zou blijven en ik vind het ook fijn dat ze dat hebben gezegd enzo... en toen knuffelde we ff (dat doen we vaker als iemand van ons een probleempje heeft of voor te troosten) en toen voelde ik me extra goed, gewoon de gedachte dat ik met een paar meiden aan het knuffelen was... ik ben niet verliefd op een van me vriendinnen, maar er is wel een meidje dat ik heel soms zie fietsen, en als ik haar dan zie krijg ik wel kriebels in me buik, maar ik ken haar helemaal niet.... dit is gewoon heel ingewikkeld... ik zal iig een kijkje nemen bij die link die gegeven werd... en dan zie ik verder wel... zal ik het ook tegen mijn vriend zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk dat je het het beste nu voor jezelf uit kan zoeken,
en als je het zeker weet pas aan je vriend vertellen.. Je kan m wel vertellen dat je ermee bezig bent, dat je denkt dat je misn bi/lesbisch bent, maar dat je het (nog) niet zeker weet.. Veel succes iig ![]()
|
Verwijderd
|
ik zit er al een tijd mee en ik weet het bijna helemaal zeker...
maar eigenlijk weet je t pas HEEL ZEKER als je dan ook met een meid slaapt... alleen ik ga dus echt niet vreemd! maar omdat ik het dus bijna zeker weet, wil ik het hem ook vertellen... ik weet alleen niet precies hoe... |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou... ik vind het moeilijk om er over te praten... toen ik dit vertelde aan me vriendinnen kwam er ook niet veel zinnigs uit en toen heb ik het maar geschreven...
zal ik het nou ook schrijven, of komt dat zo onpersoonlijk over? als ik schrijf, kan ik het wel het beste uitleggen... shit dit is niet leuk |
![]() |
|
Als je het moeilijk vind om erover te praten,
is het volgens mij wel goed om het op te schrijven.. Ik vind een brief best kunnen, tis beter dan dat je het niet goed uit kan leggen en hij je verkeerd begrijpt oid. Mja, als je het onpersoonlijk vind.. Gewoon doen dan, het lijkt me zelf behoorlijk moeilijk om het te zeggen, maar hij kan het beter van jou horen ipv via via oid.. Misn kan je een gesprek erover aanknopen, zijn mening erover vragen.. En dan een moment uitzoeken waar je kan vertellen dat jij bi bent.. Vd rest kan ik niks verzinnen, heb er geen ervaring mee.. Suc6 iig ![]()
|
ik denk da je bi bent
![]() net als mij ik had dat oowk maak je er nie druk om je hebt nu wel meer keus ![]() ik vond het oowk eng en schrikke mar nu vind ik het nie erg ik kom er voor uit als ik een lekker wijf zie maar oowk alsk een lekker ventjuh zie duzz ik denk meer da je bi bent dan lesbi want anders ben je nie zo blij met je vriend toch?! duz mijn boodschap maak je nie druk!!!! dark bloody kisses Bleeding Princess
|
Verwijderd
|
BEDANKT VOOR JE REACTIE!
zo voel ik me ook! ik hoop maar dat me vriend er ook zo tegen aan kijkt, dan vind ik het goed... maar ook al ben ik bi, wil nog niet zeggen dat ik ooit met een meid naar bed ga ofzo, en dat moet ik aan z'n verstand brengen, anders gaat het misschien fout ofzo... THNX ALLEMAAL! ik voel me al een stuk beter! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook sinds kort achter gekomen dat ik bi ben, ik heb er geen probleem mee, en je vrienden moeten het maar accepteren, en dan merk je ook wel of ze je aardig vinden voor wie je bent.
Veel sterkte er mee, en ik zou het wel tegen je vriend zeggen
|
Verwijderd
|
hey mensen
ik heb het verteld tegen mijn vriend en hij was helemaal niet boos, hij begreep het wel... nou ga ik er gewoon niet meer aan denken, en dan zie ik verder wel... en als ik me dan over een jaar nog zo voel, dan zeg ik gewoon tegen me ouders enzo dat ik bi ben...! bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me er echt mee geholpen! THNX! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus jullie gaan gewoon door? (ben ff nieuwschierig, sorrie)
||
Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen wel een beetje bi zijn. Het word vaak bestempeld als sexuele ontwikkeling of expirimentele fase. En als je er achter komt dat je bi bent, is dat eigenlijk mischien wel goed. Kun je die gevoelens tenminste plaatsen. Ik zie het als houden van de mens.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tsjah, ik kijk wel gewoon, en als ik me, laten we zeggen, over een half jaar/jaar nog zo voel, dan ben ik dus gewoon bi....
en idd MEER KEUS! ![]() maar ik ga me nou niet mee druk maken, ik zie wel hoe het gaat... en als het een fase is... nou dan ben ik toch hetero..? pfff ik geef er ook echt nix meer om ook niet... bedankt voor jullie reacties en het ga je goed zal ik maar zeggen! ![]() laterzzzzz |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hetzelfde. Ik val ook op zowel mannen als vrouwen. Ik heb ook een vriend, daar woon ik nu mee samen. Hij weet van mijn gevoelens, en we kunnen er gelukkig ook heel goed over praten. Hij heeft, omdat hij wist dat ik het wel leuk zou vinden, ook wel eens een triotje voor gesteld. Het is er nog niet van gekomen, maar dat komt meer doodat hij er angst voor heeft dat ik daarna bij hem wegga. Maargoed, hoeden van betekend toch veel meer dan sex??
anyway, good luck!!
|
![]() |
Ach ja, die etiketjes die overal opgeplakt worden.. ik weet niet wat ik ben.. ik ben niet helemaal hetero.. ach ja..
Trouwens.. als een meisje me wil zoenen dan ben ik echt veel verlegener dan als een jongen me wil zoenen.. hoe kan dat..? Iemand herkenning? Cat
|
Ik ben bi..
Dat weet ik al een tijdje, maar niemand anders weet dat van mij.. En dat vind ik eigenlijk prima zo, alleen de meisjes tot wie ik mij aangetrokken voel, voelen zich niet aangetrokken tot mij en/of weten niet eens dat ik dat voel.. Dat is dus wel jammer! Ik heb wel een paar keer met een meisje gezoend, maar zij zagen dat meer als 'experiment' of als geintje.. Tja.. Die keren was ik ook wel meer verlegen.. (Wat zouden de anderen denken?) Maar daar ben ik nu ook wel overheen.. Ik zie wel wat er nog gebeurd.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gayseks sooperdooper | 173 | 19-12-2015 12:23 | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Seksualiteit |
ben een jongen en mn beste vriend pijpen ravie | 76 | 18-08-2013 20:43 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen DaDaan | 111 | 12-05-2010 16:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kun je NU al weten dat je bi bent? [DFU]DutchGirllie | 28 | 26-09-2002 20:48 |