Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 17:40
Verwijderd
*ik weet niet of dit het beste hier of bij sexualiteit past, maar jullie kunnen m nog altijd verplaatsen*

ik heb al sinds de zomervakantie rare gevoelens, of ja, ze zijn niet raar, maar ik raak er echt van in de war, het zit namelijk zo;
ik merkte al vanaf de zomervakantie dat ik steeds vaker naar meiden keek... en niet zomaar, maar echt naar hun lichaam, net zoals een jongen naar een meidje kijkt... en ik kon het niet helpen, het ging vaneigens........
ik heb ook dromen over meiden, waar ik mee douch of mee naar bed ga, en ik vind het nog fijn ook!
ik vind dit nog geen probleem, MAAR ik heb een vriend en ik ben heel blij met hem en ik vind de sex ook lekker enzo, en ik kijk ook gewoon naar jongens....
dus ik snap het niet... ik heb al zo lang zitten piekeren en nou moest het er echt uit, ik kan het gewoon niet langer voor me houden...
is dit de zogenaamde expirimentele fase of ben ik misschien (homo- of) bisexueel???
Advertentie
Oud 02-10-2002, 18:27
lady_x
lady_x is offline
Je praat beter over lesbi dan homo in jouw geval.
Misschien ben je wel bi, als jongens én meisjes je aantrekken. Op zich niks raars aan toch? Maar ik denk dat je altijd een voorkeur hebt voor de een dan voor de ander. Misschien heb je wel voorkeur voor jongens maar voel je je soms aangetrokken door meisjes. Dat heb ik ook eens gehad, en ik vond het ook nog fijn. Het was een periode maar ging automatisch over.
Oud 02-10-2002, 19:55
Vice
Vice is offline
Ik snap jou probleem niet. Je hebt een leuke vriend en wil volgens mij niet mee uitmaken. Op vakantie ondek je dat je ook meisje aantrekkelijk vind. Misschien ben je bi of misschien niet. Maar wat maakt het uit, je bent toch gelukkig.

btw, ben je wel eens verlieft geworden op een meisje
Oud 02-10-2002, 20:22
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Je praat beter over lesbi dan homo in jouw geval.
Misschien ben je wel bi, als jongens én meisjes je aantrekken. Op zich niks raars aan toch? Maar ik denk dat je altijd een voorkeur hebt voor de een dan voor de ander. Misschien heb je wel voorkeur voor jongens maar voel je je soms aangetrokken door meisjes. Dat heb ik ook eens gehad, en ik vond het ook nog fijn. Het was een periode maar ging automatisch over.
Ze heeft het over homo- of biseksueel, over homoseksueel dus. En dat ben je als je lesbisch bent...zo noemen ze dat iig.

ff afwachten...of experimenteren als je dat aandurft... (niet echt handig ivm vriend... )...kijken of het over een jaartje nog zo is. En als het nog zo is, tja, wat dan nog? Dan is dat gewoon zo. 't kan best een soort van uitprobeeriets zijn...ik denk dat best veel mensen dat wel hebben (gehad)...
Oud 03-10-2002, 09:19
Proud
Proud is offline
*Herkenning* (al heb ik dan geen vriend) Ik zat al na te denken of ik er een topic over zou openen en waar dan, maar eigenlijk heb ik er voor mezelf geen problemen mee, ook al weet ik het nog niet zo lang (en ook nog niet zeker trouwens).
Op dit moment ben ik best in de war... want wanneer ik wel naar jongens kijk, zeg ik tegen mezelf dat dat niet goed is, dat dat niet mag, omdat ik op een meisje verliefd ben. Maar ik kan me dan ook weer helemaal niet voorstellen dat ik ooit 'iets' met een jongen zou doen.
Alleen... nu weet ik voor mezelf zeker dat ik op meisjes val, maar misschien is het ook wel een experimentele fase, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ik nog nooit zó verliefd geweest ben! (zij weet het trouwens niet)
Ik denk dat het voor jou het beste is om gewoon dingen uit te proberen, ook al is het niet zo gewoon omdat je een vriend hebt. Probeer alles op een rijtje te zetten, maar dan ook echt alles. Hoe je je voelt bij jongens, hoe je je voelt bij meisjes, etc.
Succes!
Oud 03-10-2002, 13:15
QuietNoise
QuietNoise is offline
een forum dat over dit onderwerp gaat, en je misschien je vragen beter kwijt kunt: www.comingout.nl/forum2

verder raad ik je aan om je er niet al te druk over te maken, als je idd bi bent, maakt dat verder ook niks uit, je bent nog steeds dezelfde, en t hoeft ook niks uit te maken voor de relatie met je vriend.
Oud 03-10-2002, 16:22
Verwijderd
ow ik heb hetzelfde hoor, maar ik zit er niet mee
Je moet het gewoon positief bekijken en waarom zou je ermee zitten
Oud 03-10-2002, 16:30
Verwijderd
Hm maakt het wat uit? *heeft ook wel gedroomd van meisjes*

Je ziet gewoon, als je gelukkig bent met je vriend en geen ander wil, maakt het toch niet uit? En als je wel een ander wil en dat is een meisje, so what?
Oud 03-10-2002, 16:57
Verwijderd
het is voor mij ook geen probleem, maar ik ben alleen in de war, want ik weet niet wat het is, ik bedoel, misschien is het maar voor even ofzo, maar het duurt wel al een paar maanden...
ik ben nog nooit verliefd geweest op een meidje, maar als ik er nou aan denk, vind ik het wel een fijn idee om verlieft te zijn op een meidje of om met een meidje naar bed te gaan... en daarom ben ik zo in de war, omdat ik dus altijd nog met jongens ben geweest...
ik voel me bij jongens en meiden goed... ik voel me eigenlijk altijd wel op me gemak.
ik heb het tegen me vriendinnen gezegd, dat ik waarschijnlijk biseksueel ben, en ze zeiden dat ik toch altijd hun vriendin zou blijven en ik vind het ook fijn dat ze dat hebben gezegd enzo... en toen knuffelde we ff (dat doen we vaker als iemand van ons een probleempje heeft of voor te troosten) en toen voelde ik me extra goed, gewoon de gedachte dat ik met een paar meiden aan het knuffelen was...
ik ben niet verliefd op een van me vriendinnen, maar er is wel een meidje dat ik heel soms zie fietsen, en als ik haar dan zie krijg ik wel kriebels in me buik, maar ik ken haar helemaal niet....
dit is gewoon heel ingewikkeld...

ik zal iig een kijkje nemen bij die link die gegeven werd... en dan zie ik verder wel...

zal ik het ook tegen mijn vriend zeggen?
Oud 03-10-2002, 21:42
QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
shithead schreef:

zal ik het ook tegen mijn vriend zeggen?
t is een idee om eerst uit te zoeken hoe hij erover denkt voordat je t m verteld, gewoon eerst eeen beetje ernaar gissen, heb t over een vriend op bner die homo lesbi of bi is, en kijk wat zn reactie is, als ie goed reageerd, kan je t m gewoon vertellen, anders is t slim om eerst m te laten inzien dat er niks meej mis is. of je besluit t gewoon voor je te houden.
Oud 04-10-2002, 12:23
Quiana
Quiana is offline
Ik denk dat je het het beste nu voor jezelf uit kan zoeken,
en als je het zeker weet pas aan je vriend vertellen..
Je kan m wel vertellen dat je ermee bezig bent,
dat je denkt dat je misn bi/lesbisch bent,
maar dat je het (nog) niet zeker weet..
Veel succes iig
Oud 04-10-2002, 16:42
Verwijderd
ik zit er al een tijd mee en ik weet het bijna helemaal zeker...
maar eigenlijk weet je t pas HEEL ZEKER als je dan ook met een meid slaapt... alleen ik ga dus echt niet vreemd!
maar omdat ik het dus bijna zeker weet, wil ik het hem ook vertellen... ik weet alleen niet precies hoe...
Oud 04-10-2002, 17:28
Quiana
Quiana is offline
hm, k denk dat je het een btje subtiel kan brengen,
omdat het toch best wel schrikken zal zijn voor hem..
(zoiets verwacht je niet..)
Probeer toch een beetje uit te zoeken hoe hij erover denkt,
dan kan je je er eventueel op voorbereiden..
Oud 04-10-2002, 17:40
Verwijderd
nou... ik vind het moeilijk om er over te praten... toen ik dit vertelde aan me vriendinnen kwam er ook niet veel zinnigs uit en toen heb ik het maar geschreven...
zal ik het nou ook schrijven, of komt dat zo onpersoonlijk over?
als ik schrijf, kan ik het wel het beste uitleggen...

shit dit is niet leuk
Oud 04-10-2002, 17:46
Quiana
Quiana is offline
Als je het moeilijk vind om erover te praten,
is het volgens mij wel goed om het op te schrijven..
Ik vind een brief best kunnen,
tis beter dan dat je het niet goed uit kan leggen en hij je verkeerd begrijpt oid.
Mja, als je het onpersoonlijk vind..
Gewoon doen dan, het lijkt me zelf behoorlijk moeilijk om het te zeggen, maar hij kan het beter van jou horen ipv via via oid..
Misn kan je een gesprek erover aanknopen,
zijn mening erover vragen..
En dan een moment uitzoeken
waar je kan vertellen dat jij bi bent..
Vd rest kan ik niks verzinnen,
heb er geen ervaring mee..
Suc6 iig
Oud 04-10-2002, 18:12
BleedingPrinces
BleedingPrinces is offline
ik denk da je bi bent
net als mij
ik had dat oowk
maak je er nie druk om
je hebt nu wel meer keus jongens en meidjuhs
ik vond het oowk eng en schrikke mar nu vind ik het nie erg
ik kom er voor uit als ik een lekker wijf zie
maar oowk alsk een lekker ventjuh zie
duzz ik denk meer da je bi bent dan lesbi
want anders ben je nie zo blij met je vriend toch?!
duz mijn boodschap maak je nie druk!!!!

dark bloody kisses Bleeding Princess
Oud 05-10-2002, 18:14
Verwijderd
BEDANKT VOOR JE REACTIE!
zo voel ik me ook! ik hoop maar dat me vriend er ook zo tegen aan kijkt, dan vind ik het goed... maar ook al ben ik bi, wil nog niet zeggen dat ik ooit met een meid naar bed ga ofzo, en dat moet ik aan z'n verstand brengen, anders gaat het misschien fout ofzo...

THNX ALLEMAAL! ik voel me al een stuk beter!
Oud 05-10-2002, 22:02
Vice
Vice is offline
Gewoon tegen je vriend zeggen dat je (misschien) bi bent. Een echte vriend heeft daar geen moeite mee.

En waarom zou hij het niet verwachten, mensen moeten gewoon niet denken dat iedereen hetero is.
Oud 07-10-2002, 12:56
nickyikke
nickyikke is offline
ik ben ook sinds kort achter gekomen dat ik bi ben, ik heb er geen probleem mee, en je vrienden moeten het maar accepteren, en dan merk je ook wel of ze je aardig vinden voor wie je bent.
Veel sterkte er mee, en ik zou het wel tegen je vriend zeggen
Oud 08-10-2002, 16:44
Verwijderd
hey mensen

ik heb het verteld tegen mijn vriend en hij was helemaal niet boos, hij begreep het wel...
nou ga ik er gewoon niet meer aan denken, en dan zie ik verder wel... en als ik me dan over een jaar nog zo voel, dan zeg ik gewoon tegen me ouders enzo dat ik bi ben...!
bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me er echt mee geholpen!
THNX!
Oud 08-10-2002, 16:55
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
shithead schreef:
hey mensen

ik heb het verteld tegen mijn vriend en hij was helemaal niet boos, hij begreep het wel...
nou ga ik er gewoon niet meer aan denken, en dan zie ik verder wel... en als ik me dan over een jaar nog zo voel, dan zeg ik gewoon tegen me ouders enzo dat ik bi ben...!
bedankt voor jullie reacties, jullie hebben me er echt mee geholpen!
THNX!
Fijn dat hij het begreep!
Dus jullie gaan gewoon door?
(ben ff nieuwschierig, sorrie)
Oud 09-10-2002, 04:22
MrOizo
MrOizo is offline
wat dacht je van mogelijk Bi
Oud 09-10-2002, 17:14
Verwijderd
we gaan gewoon verder met ons leven en dan zien we wel...
ik weet niet of dit een fase is, maar ik zou het echt niet erg vinden als ik dit over een jaar nog voel....
dan ben ik toch lekker bi?
geef ik nix om, mensen moeten me maar nemen zoals ik ben!
Oud 09-10-2002, 22:11
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
shithead schreef:
mensen moeten me maar nemen zoals ik ben!
Goeie conclusie
Oud 10-10-2002, 17:49
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
shithead schreef:
*ik weet niet of dit het beste hier of bij sexualiteit past, maar jullie kunnen m nog altijd verplaatsen*

ik heb al sinds de zomervakantie rare gevoelens, of ja, ze zijn niet raar, maar ik raak er echt van in de war, het zit namelijk zo;
ik merkte al vanaf de zomervakantie dat ik steeds vaker naar meiden keek... en niet zomaar, maar echt naar hun lichaam, net zoals een jongen naar een meidje kijkt... en ik kon het niet helpen, het ging vaneigens........
ik heb ook dromen over meiden, waar ik mee douch of mee naar bed ga, en ik vind het nog fijn ook!
ik vind dit nog geen probleem, MAAR ik heb een vriend en ik ben heel blij met hem en ik vind de sex ook lekker enzo, en ik kijk ook gewoon naar jongens....
dus ik snap het niet... ik heb al zo lang zitten piekeren en nou moest het er echt uit, ik kan het gewoon niet langer voor me houden...
is dit de zogenaamde expirimentele fase of ben ik misschien (homo- of) bisexueel???
Wat jij hebt is echt heel normaal. Bijna iedereen heefd dat. Ik ook. Het is eigenlijk heel verwarrend, maar ik vind het eigenlijk heel logisch.
Ik denk dat de meeste mensen wel een beetje bi zijn.
Het word vaak bestempeld als sexuele ontwikkeling of expirimentele fase.
En als je er achter komt dat je bi bent, is dat eigenlijk mischien wel goed. Kun je die gevoelens tenminste plaatsen.
Ik zie het als houden van de mens.
Oud 10-10-2002, 21:39
Verwijderd
tsjah, ik kijk wel gewoon, en als ik me, laten we zeggen, over een half jaar/jaar nog zo voel, dan ben ik dus gewoon bi....
en idd MEER KEUS!
maar ik ga me nou niet mee druk maken, ik zie wel hoe het gaat...
en als het een fase is... nou dan ben ik toch hetero..?
pfff ik geef er ook echt nix meer om ook niet...
bedankt voor jullie reacties en het ga je goed zal ik maar zeggen!

laterzzzzz
Oud 12-10-2002, 07:57
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Dump die vriend, en zoek je een vriendin
Oud 12-10-2002, 16:36
Verwijderd
JA DAAAAAAAAG...
nee dat doe ik dus niet.
hij is alles voor mij en ik ga hem NO WAY dumpen omdat ik 'misschien' bi ben...
dat zou ik me zelf niet eens vergeven...
Oud 22-10-2002, 12:36
Nefratete
Nefratete is offline
Ik heb hetzelfde. Ik val ook op zowel mannen als vrouwen. Ik heb ook een vriend, daar woon ik nu mee samen. Hij weet van mijn gevoelens, en we kunnen er gelukkig ook heel goed over praten. Hij heeft, omdat hij wist dat ik het wel leuk zou vinden, ook wel eens een triotje voor gesteld. Het is er nog niet van gekomen, maar dat komt meer doodat hij er angst voor heeft dat ik daarna bij hem wegga. Maargoed, hoeden van betekend toch veel meer dan sex??

anyway, good luck!!
Oud 22-10-2002, 13:58
DarkCat
DarkCat is offline
Ach ja, die etiketjes die overal opgeplakt worden.. ik weet niet wat ik ben.. ik ben niet helemaal hetero.. ach ja..
Trouwens.. als een meisje me wil zoenen dan ben ik echt veel verlegener dan als een jongen me wil zoenen.. hoe kan dat..? Iemand herkenning?

Cat
Oud 17-07-2006, 11:54
Moebie
Moebie is offline
Ik ben bi..
Dat weet ik al een tijdje, maar niemand anders weet dat van mij.. En dat vind ik eigenlijk prima zo, alleen de meisjes tot wie ik mij aangetrokken voel, voelen zich niet aangetrokken tot mij en/of weten niet eens dat ik dat voel.. Dat is dus wel jammer!
Ik heb wel een paar keer met een meisje gezoend, maar zij zagen dat meer als 'experiment' of als geintje.. Tja..
Die keren was ik ook wel meer verlegen.. (Wat zouden de anderen denken?) Maar daar ben ik nu ook wel overheen..
Ik zie wel wat er nog gebeurd..
Oud 17-07-2006, 14:22
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Vraagje aan alle dames die claimen bi te zijn:

Beffen en pijpen jullie?
Antwoord Ja? --> ga rustig verder met bi zijn.
Antwoord Nee? --> Dan ben je geen echte. klaar geen discussie.
Oud 17-07-2006, 16:12
Nona
Nona is offline
Wauw, lekker nuttig om dat in een topic uit 2002 te melden.

Regels voor berichten