Advertentie | |
|
![]() |
|
luisteren doe ik inderdaad. Momenteel vrijgezellig en geniet van het leven (inmiddels alweer vijf maandjes).
En what do women want geval betreft... Heb contact met een meid die er nogal wat fobieën op nahoud. Wil d'r wel beter leren kennen, maar hoe.... ![]() Wanneer moet ik gewoon doorgaan met vragen van 'joh zin om gezellig wat te gaan drinken'?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ideaalplaatje ja, het loopt natuurlijk bijna nooit zoals gepland. Probeer in ieder geval niet haar fobieën te begrijpen. Probeer de rest te begrijpen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh ja, eigenlijk wel he? Want jullie denken toch maar aan 1 ding.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Denk dat ik (af en toe) maar eens wat minder moet nadenken, en gewoon moet DOEN! Daar bereik je net wat meer mee dan alleen maar blijven ratelen in je hoofd --> ![]() Lichaamstaal is denk ik een van de belangrijksten. Een mens zegt nml meer non-verbaal dan verbaal (meer dan je soms zou willen laten zien). En verder, zie ik wel hoe het loopt. Plannen kun je van alles hoe het loopt is nog altijd maar de vraag. (zou ook niet leuk zijn als je alles al zou weten ![]() Enne... je mag het beestje wel bij de naam noemen hoor. Wij denken altijd aan sex? ![]() Mwah meer dan de gemiddelde vrouw ja ![]() Men and women are just different ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vrouwen zijn gewoon wat gevoeliger in de omgang - uitzonderingen daar gelaten
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
(en onzinnig)
|
Ik weet wel wat vrouwen willen. Vrouwen willen mij. Ik ben zo perfect.. Dat is dan natuurlijk ook de reden dat ze me dumpen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
zucht gleufdieren
![]() ![]() ze willen dat je naar ze luisterd, dat je ze gelijk geeft in 95% van de gevallen dat je ze af en toe een knuffel geeft, dat je zo nu en dan een aardigheidje meebrengt, dat je af en toe eens zegt, wat een schoonheid ben je toch daarnaast de dagelijkse dosis aandacht (bestaat voornamelijk uit klep dicht en luisteren naar vanalles wat niet relevant is) geef ze het idee dat ze belangrijk zijn etc en tja fobien zijn toch echt psychische aandoeningen en daar kan ik weinig mee, ik zou zeggen blijf aan de gang.. of niet. hangt ervan af hoeveel moeite je wenst te doen
Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 08:54. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
vrouwen zijn helemaal niet moeilijk hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken ook wel vrouwen die gewoon zélf de oplossing al weten, maar eerst het probleem willen uitleggen, en dan de oplossing willen uitleggen, en dan alleen even willen horen 'ja goed idee'. Dan gaat het dus wel om het luisterend oor. Maar die situaties kun je toch ook niet moeilijk noemen. In geval van het meisje waar TS het over heeft begrijp ik dat ze moeilijk te begrijpen is, maar dat komt dan eerder doordat ze meerdere fobieën heeft dan doordat ze een vrouw is. Het is altijd lastig om je in te leven in een fobie van iemand anders, omdat fobieën nu eenmaal geen reeële angsten zijn. Als je zelf een andere fobie hebt kun je begrijpen hoe ze zich er ongeveer bij voelt, maar nog niet precies. Als dat niet het geval is dan valt er niet zo veel aan te begrijpen (ja, objectief: je weet dat ze er bang voor is, al zie je niet in waarom, en je weet toch wel wat angst is), maar dan kun je wel proberen om het te accepteren en/of te omzeilen. Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 10:07. |
![]() |
|
![]() |
De vrouwen die ik in mijn leven tegen ben gekomen, waren niet zo moeilijk als iedereen wil doen geloven.
En mijn vriendin is ook al geen moeilijk type, geen raadselachtig figuur die me tot waanzin drijft. Nee, de enige moeilijke vrouwen die ik ken, staan in boeken beschreven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo is het maar net. Maar mannen willen net zo goed aandacht hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En mannen, het geeft niet als jullie me niet begrijpen. Ik ben tenslotte een vrouw. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() maar ik wil altijd wel geknuffeld worden ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mannen zijn nuchter en denken makkelijk(er) Vrouwen zijn emotioneel en denken in/met gevoelens Gaat soms niet altijd samen en dan krijg je botsingen. Wat vaak juist weer wordt aangegeven als zijnde "niet te begrijpen" ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Kun je hier überhaupt op antwoorden zonder te generaliseren?
Vrouwen/mannen passen niet in hokjes, in algemeenheden en in bepalende uitdrukkingen. Al is het wetenschappelijk aangenomen (bewezen wil ik niet zeggen) dat mannen over het algemeen meer theoretisch denken, en vrouwen meer emotioneel gericht zijn. Verder lijkt het me niet te doen alle vrouwen te begrijpen, vooral de Chineessprekenden heb ik veel moeite mee ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jup. Laatste actie was wel strak --> nu effe reactie afwachten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ghehehe, some support. Thnx ![]() Appreciate it ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
Psychologie |
Geslacht van je brein Armoed | 39 | 09-03-2008 11:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw in de islam gelijkwaardig aan de man? Hydrogen | 288 | 19-03-2005 11:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |