Advertentie | |
|
![]() |
|
Afzet van drugs goed voor 1,1 miljard euro
In 2001 bedroeg de geschatte binnenlandse afzet van de illegale economie 2,5 miljard euro. Hiervan had bijna 1,1 miljard euro betrekking op drugs. De binnenlandse afzet aan heroïne en cocaïne wordt geraamd op 430 miljoen euro. Voor cannabis is dit 600 miljoen euro. Ongeveer driekwart van deze cannabis werd ook in Nederland geteeld. Nederland geldt als een belangrijk productie- en distributieland voor XTC. De binnenlandse afzet van XTC wordt geraamd op 40 miljoen euro. Daarnaast wordt de waarde van de geëxporteerde XTC voor 2001 geraamd op 320 miljoen euro. http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...04-1546-wm.htm
||
Citaat:
Ik was toevallig niet zo lang geleden in Rotterdam, volgens mij zijn er daar serieus meer allochtonen dan autochtonen, iig wel daar waar ik was ![]()
||
Citaat:
Wat een onzin. Aan drugshandel verdient een zeer kleine groep mensen en de hoeveelheid geld dat er in omgaat zal nog geen promille van ons nationaal product zijn. Dat is mijn mening tot ik Hasseltboy's reply las. Het is dus wel iets meer. Maar alsnog is het een klein deel van het nationaal product, iets van een half procent. Kunnen we wel missen dus.
||
Citaat:
en in Amsterdam ook
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Xtc Redlabel22 | 36 | 10-01-2013 09:29 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is de ergste leraar? Het grote klaag-topic! Cherry Springs | 92 | 10-03-2006 20:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 |