Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 10:32
Verwijderd
Ik vroeg mij af in hoeverre jullie binnen de vakanties blijven doorgaan met trainen.

Zetten jullie het op een laag pitje en pakken jullie het na de zomervakantie weer op, of trainen jullie juist meer omdat jullie nu meer tijd hebben?

Vermeld er aub ook even bij voor welke sport jullie trainen.

Ik ben juist meer gaan trainen aangezien ik nu juist meer tijd heb. De sport waarvoor ik bezig ben is zwemmen (doel, de 10 km wedstrijden).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2006, 14:57
Mlou
Mlou is offline
mijn softbaltrainingen zijn vorige woensdag weer begonnen en de wedstrijden komen er ook weer aan. de eerste training heb ik al gemist, dat gaat lekker! maar ik beloof mezelf dat ik wel blijf komen!
Oud 31-07-2006, 15:41
name.no
name.no is offline
Meestal valt het sporten (tennis, zwemmen) bij mij helemaal stil in de zomervakantie. Tennissen doe ik dan wel nog eens, maar het zwemmen (echt trainen dan he) helaas helemaal niet. Je kunt bij onze vereniging in de zomer ook niet trainen, bij jou wel? Want ik neem aan dat je in een gewoon recreatiebad toch niet echt kunt trainen voor 10 km? Wel ben ik een paar weken geleden begonnen met hardlopen, dus mn conditie blijft wel redelijk op peil
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:46
Mlou
Mlou is offline
we hebben 2 weken een zomerstop gehad en de trainers kijken bij ons hoeveel mensen er per training kunnen komen. we trainen met 2 teams dus er zijn altijd wel mensen. ik denk inderdaad ook niet dat je nu, met dit weer en de vakantie periode kan gaan trainen voor 10 km zwemmen. misschien in de ochtenden is het niet zo druk en kan je wel een paar baantjes trekken?
Oud 31-07-2006, 17:32
Verwijderd
Mijn zwemtrainingen kunnen gewoon doorgaan. Ik train nu in mn eentje.Elke dag 2 uur in ieder geval. als het langer kan dan langer en de zwembaden waar ik kom op die tijdstippen zijn dan rustig. Daarnaast fiets (zowel buiten fietsen als spinnen) ik veel en wandel ik vrij veel dus ik sport meer dan genoeg.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:21
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik blijf doortrainen ja (atletiek), wel een tikkeltje minder intensief als thuis maar vaak is dat tikkeltje rust in de vakantieperiode nog gunstig ook voor het laatste deel van het seizoen..
Oud 31-07-2006, 18:57
Verwijderd
Training ligt stil, doe veel voor mezelf, ook andere sporten. Ben van nature zeer sportief, conditie blijft wel op peil.
Met citaat reageren
Verwijderd
Training ligt stil, doe veel voor mezelf, ook andere sporten. Ben van nature zeer sportief, conditie blijft wel op peil.
Met citaat reageren
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:58
Verwijderd
Was dat nou de moeite van het drie keer posten waard?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 19:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik doe aan fitness, maar in de zomer staat dit sowieso op een heel laag pitje. Door die klote-hitte heb ik ook nooit zin om me in te spannen.
Oud 31-07-2006, 20:37
Marlou
Marlou is offline
7x per week of het nou vakantie is of niet
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:23
gewoonmax
gewoonmax is offline
Meeeeeer tijd dus meer sport Ook in het buitenland. Dat maakt het extra leuk. Voor Le parkour in ieder geval dan
Oud 01-08-2006, 06:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik loop iets meer hard en fiets iets meer. Roeien doe ik bijna niet in de vakantie.
Oud 01-08-2006, 15:01
mar87
mar87 is offline
De training ligt 3 of 4 weken stil. Maar ik heb geen zin om na de vakantie hard te moeten trainen om op het niveau van voor de vakantie te komen. Dus ik ga tijdens de vakantie gewoon voor mezelf trainen. M'n trainer leek het het beste dat ik 2x per week anderhalf uur voor mezelf bezig zou gaan en daarnaast veel zou gaan fietsen. Dus dat ga ik doen ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten