Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2006, 13:21
moon
moon is offline
Ik heb sinds vandaag iets heel raars. Om de zoveel tijd voel ik een sort golf door mijn hoofd heen gaan(zo kan ik het het beste beschrijven). Die golf duurt slechts een seconde of 5 tot 10. In die golf voel ik me heel zwak en slap worden, heel moe en ik val even een klein beetje weg lijkt het wel. Ik voel me dan ook duizelig en na die golf een beetje misselijk. Ik heb het vandaag nou al meerdere keren gehad en ik begin me er een klein beetje zorgen om te maken. Is het iets waar ik me veel zorgen over moet maken of is het iets waar mee ik nog wel even afkan wachten of het langer dan vandaag aanhoudt? en wat zou het misschien kunnen zijn?
Oud 13-07-2006, 14:12
Ieke
Ieke is offline
Heb je het met name als je opstaat enzo? Eerste waar ik aan zou denken is een lage bloeddruk.
Oud 13-07-2006, 14:20
moon
moon is offline
dankjewel voor je antwoord! Nee, ik heb het ook als ik stil lig, en ik heb het pas sinds vandaag.
Oud 13-07-2006, 14:45
Bloem
Bloem is offline
Eet en drink je genoeg? Zou kunnen dat je een beetje last hebt van de warmte. Heb je bepaalde medicijnen die dit als bijwerking kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 16:04
Raven
Raven is offline
heb je met die warmte misschien VEEL water gedronken ?

dan spoel je de zouten uit je lichaam en daar kan je duizelig van worden ..

eet wat zoute pinda's of drop als je veel drinkt , zeker met dit weer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 19:14
Zwoek
Zwoek is offline
Ik heb het de laatste ook. Vooral dan met het opstaan, maar het duurt maximaal 5 sec. volgens mij.
Ik denk dat het bij mij komt omdat ik de laatste tijd veel minder eet dan normaal. Ik voel me over het algemeen ook wat slapper.
Dus ik zou ook vragen of je genoeg eet en drinkt?
Oud 13-07-2006, 19:16
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Bloedarmoede misschien?
Ik heb dit soort dingen alleen als ik te weinig gegeten heb, of als ik m`n adem te lang inhoud (spannende momenten ofzo). Dan ben ik even weg, en daarna ben ik ontzettend misselijk. Heb het al een hele tijd niet meer gehad en dat hou ik graag zo
Oud 13-07-2006, 22:01
moon
moon is offline
Ik heb die duizelingen nog steeds, de hele dag door al. Om de 10 minuten ongeveer. Ik eet en drink absoluut genoeg, daar zal het niet aan liggen, denk ik althans. Bloedarmoede zou misschien kunnen, mijn aanmaak van rode bloedlichaampjes is laag geloof ik, dat weet ik. Nou ja, ik wacht het wel even af. Ik sluit ook niet uit dat het iets met de warmte te maken heeft. Ik kijk wel of ik het morgen nog heb. En als iemand nog weet wat het zou kunnen zijn of wat je er aan kan doen...graag!
Oud 13-07-2006, 22:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het zou volgens mij ook best van de warmte kunnen zijn, daar word ik ook wel eens slap en duizelig van. Ik zou even afwachten of je het met koeler weer ook hebt.
Oud 14-07-2006, 16:56
nati
nati is offline
Zorg ook dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt!!!
(vis,vlees,melk,yoghurt,tofu) en eet spinazie
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 12:23
moon
moon is offline
ik heb het nog steeds! vraag me echt af wat het zou kunnen zijn. Ga mandag maar naar de dokter misschien als het dan nog niet over is. Ik denk dat het niks ernstigs is maar het is zo vervelend!
Oud 15-07-2006, 12:25
VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Goed eten is altijd van belang
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten