![]() |
||
Citaat:
Nou ja, ik heb dus niet veel verstand van striae, maar google laat hele andere dingen zien dan wat ik heb. ![]() Eczeem is het niet, dat heb ik vroeger altijd gehad en is ook heel anders. Dit jeukt niet en zijn geen blaasjes of rode plekjes.
||
Citaat:
![]() Het zijn subtiele witte streepjes die op schilfers lijken. ![]()
||
Citaat:
Er zijn ook veel minderen vormen dus...misschien
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eczeem verwacht ik niet. Het is niet rood en het jeukt niet etc. Dus vandaar... Ik dacht idd ook een droge plek, maar aangezien smeren niets opleverde... Uitslag weet ik niet. Het zou heel goed kunnen, omdat ik vaak uitslag heb in allerlei vormen. Alleen lijkt het er niet bepaald op, maar goed. Volgens mij moet ik echt naar de huisarts als ik het per se wil weten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(en mini blikjes kreeg ik ook nog eens altijd gratis van m'n moeders werk) Maar goed, ik hoop wel dat deze zo goed blijft werken, dat zo echt lekker zijn... mijn bovenarm ziet er echt stukken beter uit dan het het tijden heeft gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik gebruik dan zwitsal bodylotion en als dat is ingetrokken zie ik wel degelijk verschil aan mijn huid. Waar ik ben geweest is dan meteen egaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er erg goed uit... ![]() |
![]() |
|