Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 14:08
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Wat vind je van de buitensmijters / portiers waar je gaat,
heb je al eens spel gehad met een portier of buitengevlogen in een discotheek ?
Oud 14-06-2002, 16:07
Verwijderd
Hier kan nog wel eens een reply van nare man komen die de portiers maar niks vind geloof ik

Heb er zelf nog niet veel ervaring mee gehad, behalve dat er vlakbij mij eens een paar portiers tussen sprongen en een paar boeren op hun smoel sloegen (die eerst de portiers wouden klappen ).
Oud 14-06-2002, 16:49
L'Amour
L'Amour is offline
ik zelf niet. Een vriend van mij is er eens uitgevlogen in een discotheek, nadat hij met z'n zatte kop de man van de friettent uit zat te schelden.... Niet echt slim dus, want wij konden ook naar huis omdat hij met ons mee reed.
Ach hier in NL zijn ze nog vrij "lief". In Italië heb ik wel eens meegemaakt dat ze een aantal jongens compleet knock-out sloegen...
Oud 14-06-2002, 18:18
italianboy
italianboy is offline
We staan er voor jouw veiligheid knul,

"WAT", geef je geen tip, *BAMM*, ram in je nek..

Grootste gedeelte is maar schorriemorrie
Oud 14-06-2002, 19:23
ESCO
ESCO is offline
Hier in Leiden vind ik ze zwaar relaxt,maar in rotterdam zijn t echte racistische tering koppen vooral in Hollywood.
Oud 14-06-2002, 21:29
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Hier in Leiden vind ik ze zwaar relaxt,maar in rotterdam zijn t echte racistische tering koppen vooral in Hollywood.
Dat is op heel veel plaatsen zo
Oud 14-06-2002, 22:16
Toscane
Toscane is offline
Bij ons (=de ster) zijn er Hells Angels.

De leeftijdscontrole zuigt, wat ik persoonlijk niet zo heel erg vindt, tenzij ze er mensen van 12/13 inlaten, wat jammer genoeg nog wel eens gebeurt.
Buitenlanders komen er trouwens ook heel moeilijk in, kan je zeggen is racistisch, maar als er wel buitenlanders inkomen wordt het toch ruzie (ligt niet altijd aan die buitenlanders maar de meeste partypeople van de ster zijn toch best racistisch)

Het blijft wel rustig met die Hells Angels, je moet niet gaan vechten want dan ben je dus echt de lul. Dat wordt knokken en denk maar niet dat ze zich inhouden. En ealen vinden ze ook niet zo'n goed plan.

Heb nog nooit mot gehad met die Hells Angels, gelukkig maar.
Oud 14-06-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

Oud 15-06-2002, 01:23
Verwijderd
Uitsmijters zijn kansloos, dat is het enige wat er over te zeggen valt.
Oud 18-06-2002, 19:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
Bij ons (=de ster) zijn er Hells Angels.

De leeftijdscontrole zuigt, wat ik persoonlijk niet zo heel erg vindt, tenzij ze er mensen van 12/13 inlaten, wat jammer genoeg nog wel eens gebeurt.
Buitenlanders komen er trouwens ook heel moeilijk in, kan je zeggen is racistisch, maar als er wel buitenlanders inkomen wordt het toch ruzie (ligt niet altijd aan die buitenlanders maar de meeste partypeople van de ster zijn toch best racistisch)

Het blijft wel rustig met die Hells Angels, je moet niet gaan vechten want dan ben je dus echt de lul. Dat wordt knokken en denk maar niet dat ze zich inhouden. En ealen vinden ze ook niet zo'n goed plan.

Heb nog nooit mot gehad met die Hells Angels, gelukkig maar.
Die hells angels zijn gewoon een stel bij elkaar geraapte sneue mensen. Zo iemand als jij mag er ook niet in, tenzij je op vrijdag gaat en dat van dat racisme gedoe slaat al helemaal nergens op.
Oud 18-06-2002, 19:36
Toscane
Toscane is offline
Ik zeg toch ook niet dak erin mag, en over dat racisme hoezo slaat dat nergens op; zie jij buitenlanders in de ster? Ik niet en de mensen zijn dus echt wel racistisch, misschien de mensen met wie jij omgaat niet, maar de meeste wel.

en die hells angels zijn misschien wel bij elkaar geraapt maar maakt dat uit dan, zolang het rustig blijft...
Oud 18-06-2002, 21:42
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
henri schreef:

keb t meegemaakt in eigen persoon..
Oud 19-06-2002, 14:50
makita
makita is offline
mijn overbuurman was uitsmijter en heel agressief altijd. op een keer op een feest zat een jongen een beetje te klieren (voor de lol gewoon niet vervelend ofzo). kwam die vent eraan geeft die jongen een kopstoot. jongen naar het ziekenhuis feest gelijk gestopt en meneer de uitsmijter kreeg een schouderklopje.
Oud 19-06-2002, 17:28
]{enshin
]{enshin is offline
Vage hersenloze figuren. Ook rare verhalen gehoord.
Maar bij de fun daar in tegen zijn ze aardig . Ik was helemaal verbaasd.
Oud 19-06-2002, 17:49
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
ESCO schreef:
in rotterdam zijn t echte racistische tering koppen vooral in Hollywood.
Das idd zo, vooral bij Snollywood,
maar die donkere vent die lijkt op BA van the A-team is wel funny
Oud 19-06-2002, 19:08
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:

Das idd zo, vooral bij Snollywood,
maar die donkere vent die lijkt op BA van the A-team is wel funny
Nauwelijks gezien! Zijn gouden kettingen hingen ervoor

Oud 19-06-2002, 19:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
en die hells angels zijn misschien wel bij elkaar geraapt maar maakt dat uit dan, zolang het rustig blijft...
Nee dat klopt zeker niet, als die kerels jou aanraken, iets te hard en je beland in het ziekenhuis. Je klaagt die mensen aan. Ze hebben geen papieren (dat weet ik zeker), dus krijgen ze hoge boetes. Vanaf dan is de ster niet meer veilig. Kwestie van tijd.
Oud 19-06-2002, 19:29
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Nee dat klopt zeker niet, als die kerels jou aanraken, iets te hard en je beland in het ziekenhuis.
heb je ook wel gelijk in, maar aan de andere kant, als jij niet gaat knokken raken ze jou ook niet aan. Maar het zou idd wel iets rustiger kunnen.
Oud 24-06-2002, 11:05
Egyptian
Egyptian is offline
keer bijna mot gehad, maar begon als grapje.

kwam bij 'n cafe/disco hier in de stad en daar stond een nieuwe uitsmijter, en die zit toevallig bij mij op Jiu-jitsu, in de nationale kernploeg. best 'n brede gast, 24-25 zal ie zijn.

Maar ik train dus best veel met 'm en we kunnen 't ook wel goed vinden.

Dus hij voor de grap "Nee jij komt 'r niet in" en ik zoiets van "ga opzij of ik kick je ass"

en toen begonnen we dus 'n beetje te sparren, veel en snel op elkaar inslaan, terwijl toch bijna elke slag wordt geblokt enzo, wat je in films ook wel 's ziet.
Zag wel leuk uit voor de toeschouwers.

Alleen toen kwamen er opeens nog 3 uitsmijters aan, en die dachten dat we echt aan 't knokken waren. Dus die wouden al mee gaan doen.

Wij maar gelijk kappen en zeggen dat 't niet echt was.
Volgens mij waren ze 'n beetje boos, ook op hem.
maar ja, was wel fun.

oe wat 'n lang verhaal eingelijk
Oud 26-06-2002, 10:30
Spacey
Spacey is offline
veel portiers zijn gewoon een stelletje criminelen, hebben beveiligingsbedrijf over de vloer gehad als klant, gaten zitten in het plafond.
Oud 26-06-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:

keb t meegemaakt in eigen persoon..
Ja, dat zal best, maar wat bedoel je in vredesnaam daarmee? Ik snap de rolverdeling in je verhaaltje niet helemaal
Oud 26-06-2002, 20:52
AGH
AGH is offline
Ook hier in Nederland zijn de meeste uitsmijters gewoon uitschot.
Bovendien is hun beleid nooit echt correct.
Ze zitten aan meisjes, werken in het voordeel van of Nederlanders of juist weer de buitenlanders en rammen zonder te denken.
Iemand er uitzetten is naar mijn mening iets anders dan iemand eruit slaan.

Vervelende bijzaak is dat alle uitsmijters van het uitgaansleven elkaar kennen en voor elkaar opkomen.
Ooit een keer in Valkenburg vond men het nodig vrijwel alle uitsmijters in combinatie met de politie Limburg achter ons aan te sturen. Overigens geheel terecht, want uitgaan is uitgaan en dat heeft weinig met dronken voetbalsupporters die ‘Twente’ scanderen te maken, maar dat even terzijde.
Goed, van ons groepje (hoewel ik het in deze situatie vervelend vind om met ‘ons’ te spreken hoorde ik er helaas ook passief bij) bleef het grootste gedeelte staan, totdat duidelijk werd hoe de uitsmijters hun inboedel hadden verdeeld.
Handschoentjes met punten eraan, tranquillizers en zaklantaarns kwamen al snel tevoorschijn.
En dat is niet het enige ‘minder legale’ voorval wat ik van uitsmijters heb gezien.
Aan de andere kant heb ik ook regelmatig kunnen zien hoe het anders kan, dus wat dat betreft is het niet gek dat uitsmijters zich uitrusten met bepaalde ‘voorzorgsmaatregelen’.

Hell’s Angels zijn inderdaad nare jongens.
Ooit een keer een aanvaring gehad met die figuren in een kroegje in Amsterdam, maar die vechten in ieder geval niet met hun vuisten.

Maar om nog even terug te komen op uitsmijters.
Nee, niks voor mij!
Oud 27-06-2002, 07:52
ESCO
ESCO is offline
In belgie en italie en spanje is t veel erger,maar er is wel in N.L een keer zo'n criminele groepje uitsmijters opgepakt tegenover bollywood in Den haag, turkse uitsmijters die eigenaren bedreigde,mensen die naar binnen woude bedriegde, wapens als schietpennen,pistolen,messen ga maar zo door.

Er zijn wel plekken waar je als uitsmijter niet wil zijn in caffedreams in leiden bijv.
zitten van die Mua thai boksers, dealers en ander gespuis tussen jaar gelden is er nog een schietparty geweest.
In amsterdam heb je ook zo'n cafe was nog een keer op opsporring geweest 2 antiliaanse groepjes die ruzie met elkaar kregen schietparty,zat zelfs een verdachte [huurmoordenaar] tussen die verdacht werd van een afrekening in een restaurant.
Oud 27-06-2002, 19:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Maar tegenover al die eikels zitten er net zoveel goeie tussen hoor, alleen die vallen niet op. Laatst nog een hele tijd met mijn dronken hoofd met zo'n gast geluld. Ik kan me niet meer herinneren waar het over ging (huisdieren en kinderen hoorde ik laatst) maar gezellig was het wel.
Oud 28-06-2002, 15:12
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Op houseparties zijn die gasten vaak oké.

Als het ff niet goed met je gaat of je gaat ff bij de ingang zitten komen ze meteen met je praten of alles goed is en of het gezellig is.

Dus daar vind ik ze prima maar in veel disco's waar ik wel eens kom zijn het eikels op een macht toer. Die denken dat ze alles zijn en dat ze alles kunne maken en zeggen. Daar erger ik me echt kapot aan maar ik doe maar niks anders krijg ik weer een verbod. (Heb ik gehad toen ik een uitsmijter uitschold enzo)
Oud 28-06-2002, 17:55
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
italianboy schreef:

Waar was je toen heen geweest? A20 zeker of tegenwoordig minestry of dance.. Want daar heb ik dat ook een keer meegemaakt, schop achterop mn knie.. Daarom wordt die tent nu ook gesloopt en een flat op gebouwd..
Oud 28-06-2002, 20:11
*black rose*
*black rose* is offline
hmz.... hier merk ik weinig van al die verhalen,niet crimineel ofzow, en trouwes een uitsmijter mag je niet eens slaan! ze mogen wel klappen afweren maar niet zelf slaan.......
maar ik ga nooit in een stad uit altij in een dorp en daar zijn ze gewoon aardig, je kunt er gewoon mee buurte enzow.....
Oud 29-06-2002, 09:38
AGH
AGH is offline
Schietpartijen en steekpartijen komen natuurlijk in heel veel café’s voor waar geen uitsmijters zijn. Vaak stamkroegjes van figuren uit de onderwereld of gewoon mensen die wat lager op de sociale ladder staan.
In een discotheek zul je dat natuurlijk niet zo snel zien.

Vaak is het natuurlijk wel zo dat uitsmijters uit het criminele circuit komen en ook al mogen ze niet slaan, dit gebeurt natuurlijk zeer regelmatig.
Kortom, ik heb liever een kroegje zonder uitsmijter en waar je nog gewoon naar binnen kan zonder dat je je hoeft uit te kleden of waar ze aan je vriendin kunnen zitten.
Oud 29-06-2002, 13:42
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
*black rose* schreef:
(...) en trouwes een uitsmijter mag je niet eens slaan! ze mogen wel klappen afweren maar niet zelf slaan.......
Mag niet, maar zou naďef zijn om te denken dat ze dat ook niet doen...
Oud 29-06-2002, 15:46
*black rose*
*black rose* is offline
Citaat:
-huktie- schreef:

Mag niet, maar zou naďef zijn om te denken dat ze dat ook niet doen...
ligt eraan waar je uitgaat en wavor uitsmijter et is......
Oud 30-06-2002, 18:35
Verwijderd
Ik heb laatst wel ruzie staan maken met een portier omdat hij buitenlandse vrienden van mij niet naar binnen wou laten. Ik voelde me toen best wel dapper
Maar over het algemeen heb ik geen problemen met portiers. Hoe de portier is hangt misschien ook een beetje van de sfeer van een disco of café af. Kom je in een chille club dan zijn de portiers meestal ook redelijk en beleefd. Staat er een neppe portier voor de deur, dan weet je meestal al zeker dat het café of de discotheek bagger is...
Oud 30-06-2002, 19:32
Roozie
Roozie is offline
Ik kan ze niet uitstaan!! Was gisteren met een vriendin uit en zij mocht niet naar binnen, ik heb een hele discussie gevoerd maar die heeft niet geholpen..

stomme kerel!

Het rare is, bij de ene tent waar je 18 moet zijn niet binnenkomen en bij de andere waar je 21 moet zijn wel! terwijl ze zich op hetzelfde publiek richten!
Oud 01-07-2002, 12:11
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik heb laatst wel ruzie staan maken met een portier omdat hij buitenlandse vrienden van mij niet naar binnen wou laten. Ik voelde me toen best wel dapper
Maar over het algemeen heb ik geen problemen met portiers. Hoe de portier is hangt misschien ook een beetje van de sfeer van een disco of café af. Kom je in een chille club dan zijn de portiers meestal ook redelijk en beleefd. Staat er een neppe portier voor de deur, dan weet je meestal al zeker dat het café of de discotheek bagger is...
Idd.
Oud 01-07-2002, 13:29
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Hersenen in de spierenballen, overal waar ik geweest ben
Ruige bomberjack aan, snel kapsel (lees: super vaag) en als je weggaat staan ze een beetje, als zwervers, met geld in hun handen te rinkelen.
Ik geef ze altijd maar wat, ik zeg dan maar altijd weer "denk altijd aan de minderbedeelden en less-talented ".
Oud 01-07-2002, 14:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Gdvdmm ik hŕŕt buitensmijters, stelletje racisten en willekeur toepassenden bleh, gelukkig ga 'k niet veel naar plaatsen waar er portiers staan
Oud 01-07-2002, 14:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*black rose* schreef:

ligt eraan waar je uitgaat en wavor uitsmijter et is......
Het is nogal afhankelijk van het soort uitsmijter. Er zijn beveiligingsbedrijven die dat gewoon professioneel aanpakken, en dergelijke criminele praktijken niet tolereren.

Maar aan de andere kant zijn er die braindead gewichtsheffers die in de weekenden bijklussen. Een vriend van me heeft (jaren terug, nog op de middelbare school) de fout gemaakt over de schoenen van een uitsmijter heen te kotsen. Gast werd naar achter meegenomen en even flink de 'waarheid' (met de vuisten dus) gezegd. Discotheek was ook geen kleintje: Dieka te Markelo.
Oud 01-07-2002, 20:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Maar dan nog, voor de meeste uitsmijters hoef je dus niet bang te zijn, aangezien die mensen zich teveel focussen op spierballen en te weinig aan coördinatie doen met het gevolg dat ze het ene been om het andere moeten zetten om vooruit te komen, dus als jij een beetje kunt lopen kom je wel weg.

Helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid, want jij moet eerst buiten zien te komen..
Oud 02-07-2002, 18:33
AGH
AGH is offline
Hehe, een pak slaag van de ‘uitsmijters’ in Dieka????????????????????????
Moet ie wel heel dronken geweest zijn!
Advertentie

Regels voor berichten