Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2001, 14:15
dystopia
dystopia is offline
Vanmiddag heb ik even liggen te klooien en een simpele Wolfenstein 3d mix gemaakt. Zeer koel tijdens het gamen van het spel.

Resultaat

Even enkele onduidelijkheden verduidelijken:

Q: Wat voor muziek is het?
A: De originele trance mix is van Olivier Lieb. Omdat in dit nummer een duidelijke climax zit heb ik deze gekozen. Jammerlijke bijkomstigheid is, dat de muziek erg druk is en dat je tijdens het gamen steeds een climax krijgt terwijl het niet eens spannend is maar die dingen heb ik voor lief genomen. De soundeffects zijn simpelweg opgenomen tijdens het spel door mij.

Q: Wat voor programma's heb je daarvoor gebruikt?
A: Nullsoft WinAmp om de originele mix te draaien. Microsoft Geluidsrecorder om het op te nemen. Wolfenstein 3d demo van ID software om de soundeffects aan het nummer toe te voegen (live de game gespeeld tijdens opnemen; level 6 van hoofdstuk 1)
en M. Taylor's LAME om de .wav te converteren naar .mp3

Q: Wat is bedoeling?
A: Op zich zou je het ook zo kunnen luisteren, het is echter de bedoeling dat je de .mp3 afspeelt tijdens het bespelen van Wolf3d zodat het spel in feite ietswat spannender wordt.
Oud 24-08-2001, 16:01
Tofke_H
Tofke_H is offline
waar is de tijd dat ik Wolfenstein speelde. oja, die is er nooit geweest, ik keek alleen maar

Ik zal nooit naar je mix luisteren als ik achter mijn PC zit, niet omdat het slecht is ofzo, maar om andere persoonlijke dingskes.

Spijtig dat het maar 22hHz is.
Oud 30-08-2001, 11:30
Field
Field is offline
het spijt me maar k vind t geen geweldige mx hoor

je had er beter ehh 'ik heb je lief' van paul de leeuw doorheen kunnen gooien, das tenminste nog humor
Oud 30-08-2001, 13:22
Tampert
Tampert is offline
Vaaaaaaaag... Maar dat ben ik wel van je gewend

Regels voor berichten