![]() |
|
![]() |
Vanmiddag heb ik even liggen te klooien en een simpele Wolfenstein 3d mix gemaakt. Zeer koel tijdens het gamen van het spel.
Resultaat Even enkele onduidelijkheden verduidelijken: Q: Wat voor muziek is het? A: De originele trance mix is van Olivier Lieb. Omdat in dit nummer een duidelijke climax zit heb ik deze gekozen. Jammerlijke bijkomstigheid is, dat de muziek erg druk is en dat je tijdens het gamen steeds een climax krijgt terwijl het niet eens spannend is maar die dingen heb ik voor lief genomen. De soundeffects zijn simpelweg opgenomen tijdens het spel door mij. Q: Wat voor programma's heb je daarvoor gebruikt? A: Nullsoft WinAmp om de originele mix te draaien. Microsoft Geluidsrecorder om het op te nemen. Wolfenstein 3d demo van ID software om de soundeffects aan het nummer toe te voegen (live de game gespeeld tijdens opnemen; level 6 van hoofdstuk 1) en M. Taylor's LAME om de .wav te converteren naar .mp3 Q: Wat is bedoeling? A: Op zich zou je het ook zo kunnen luisteren, het is echter de bedoeling dat je de .mp3 afspeelt tijdens het bespelen van Wolf3d zodat het spel in feite ietswat spannender wordt.
|
|
|