Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2001, 11:57
Sacha
Sacha is offline
Heeft een van jullie ook het programma zomergasten gezien met Youp van 't Hek? Dit was gisteravond op televisie en ik vond het heel erg jammer dat de interviewer (heer A. van Dis) geen goede vragen stelde. Ik had echt meer te weten willen komen over Youp en die van Dis bleef maar doorzeuren over zijn programma's en taalgebruik. Daarnaast had ik ook het idee dat A. van Dis de shows niet allemaal begrepen heeft.

Wie deelt deze mening of heeft een totaal andere kijk op de zaak?
Advertentie
Oud 27-08-2001, 12:06
angely
angely is offline
ik heb een deel van zomergasten gezien gister en ja, A. van Dis stelde geen goede vragen, hij is gewoon dom!!! Das mijn mening
Oud 27-08-2001, 13:38
wicce15
wicce15 is offline
"hup feyenord"

lol

" ik vind slipje altijd zoon vies woord, ik zeg altijd broekje"
kill kill kill!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 27-08-2001, 17:07
Heelduh
Heelduh is offline
Ik vond het ondanks dat Van Dis inderdaad niet alles begreep (vooral niet overal de humor van inzag) toch wel een goed programma.

Ik vond het juist een geweldige opmerking van dat slipje, moest er erg om lachen, het hoort zo NIET bij die keurig (bekakt)sprekende man...

Hebben jullie gekeken tot het laatste fragment, van Jacques Brel? Dat vond ik echt heel mooi!!
Oud 27-08-2001, 22:05
Xerras
Xerras is offline
't was een goede uitzending, alleen die Van Dis is inderdaad NIET de man om Youp te intervieuwe. "t leek wel of youp 2 uur lang alles moest uitleggen omdat meneer van d. 't niet begreep, erg jammer (

Jacques Brel was inderdaad een mooi fragment, nog leuker vondt ik dat fragment van die '[kiwawi's] en die roterie mevrouw.

Youp is na dit intervieuw zeker een stuk in aanzien gestegen bij mij!!
Oud 28-08-2001, 16:52
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
Xerras schreef:
Youp is na dit interview zeker een stuk in aanzien gestegen bij mij
Juist het contrast Youp - Adriaan was zo mooi. Ik heb maar de helft gezien, maar vond het erg boeiend.
Oud 28-08-2001, 18:28
Sacha
Sacha is offline
Dat uitleggen is inderdaad mij punt van bezwaar en dat vind ik dus errug jammer, maar de kritiek is niet op Youp gericht, aangezien deze man echt fantastisch zijn beelden heeft uitgekozen van Brel tot aan Van Kooten.
Oud 28-08-2001, 19:58
Bird in a box
Bird in a box is offline
Geen originele mening: Youp was top, maar Adje had geen idee waar het over ging en wil iemand die man uitleggen wat humor is??!!!
Kolere, wat een droogkloot! Dat fragment van Arjan Ederveen(op de kermis)vond ik echt te gek.
Oud 31-08-2001, 11:42
BOYwith-light
BOYwith-light is offline
Het viel mij op dat Adriaan v. Dis grappiger was dan youpie.
Oud 31-08-2001, 16:18
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
BOYwith-light schreef:
Het viel mij op dat Adriaan v. Dis grappiger was dan youpie.
jah... Maar ik kreeg spontaan plaatsvervangende schaamte... Dat Youp straks nog zou gaan denken dat alle kijkers ook zo zouden zijn ofzo ...
Oud 01-09-2001, 12:45
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
van dis kan NIEMAND interviewen.. hij is gewoon een slechte heb je barend en van dorp toen gezien..?! da was net zo erg
Citaat:
Xerras schreef:
't was een goede uitzending, alleen die Van Dis is inderdaad NIET de man om Youp te intervieuwe. "t leek wel of youp 2 uur lang alles moest uitleggen omdat meneer van d. 't niet begreep, erg jammer (

Jacques Brel was inderdaad een mooi fragment, nog leuker vondt ik dat fragment van die '[kiwawi's] en die roterie mevrouw.

Youp is na dit intervieuw zeker een stuk in aanzien gestegen bij mij!!

Regels voor berichten