| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed - OT maar weer. Ge-wel-dig. Kort en veelzeggend, diepe betekenis of nietszeggend, kies als lezer zelf maar. Enige punt van kritiek is je hoofdlettergebruik (dat ga ik niet uitleggen, dat snap je zelf wel). Verder - hulde Ts - hulde.
|
|
||
|
Citaat:
Want ik zie het niet zo. Vind het inderdaad erg nietszeggend, of juist alleszeggend, en in geval van optie a vind ik het gewoon te kort om duidelijk een gevoel/emotie/situatie op te roepen en in geval van optie b vind ik het te gemakszuchtig (zo van: "vind er zelf maar een betekenis achter, dat is mijn taak niet") En PrinCeSs Aarbei (in hemelsnaam, wat een afgrijselijke naam ), om eerlijk te zijn vind ik het een beetje ombeschoft om in iemand anders zn topic een beetje je eigen gedichten te gaan zetten. Ja kijk, als iets je aan een gedicht van iemand anders doet denken (dichter of een DoPper of zo), dan vind ik het wel oké, maar dit is gewoon irritant. Niet dat jij de enige bent die dit doet, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Op op zich is het net zoiets als wanneer iemand een verhaal aan het vertellen is er doorheen gaan lullen met "Ja nou, ik had dus preciés hetzelfde laatst joh. Ik zat dus in de bus en er zat zo'n kerel naast mij en die...!" en daarmee de ander dus gewoon afkapt.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 17:44 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 21:48 | |
| Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 17:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 22:30 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De kettingzaag en de bejaardenflat; een episch drama. Verwijderd | 18 | 13-10-2002 21:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 11:36 | |