Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 16:16
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
heey allemaal.

net nieuw hier op dit forum. ik ben hier, omdat ik me moet luchten. ik ben een jongen, van 18 jaar. woont ergens rond amsterdam, ik heb al een jaar lang een relatie met een geweldige meid van 19. ik ben al vanaf het begin smoor verliefd op haar, en zij ook op mij. we hebben al veel leuke dingen gedaan, we kunnen heel erg goed opschieten, we zijn echt een leuk koppeltje.
maar er is wel iets, wat me wel dwars zit. dat is, dat we al een jaar hebben, en 'het' nog niet hebben gedaan. we zijn allebei nog maagd. ik ben er helemaal klaar voor, om met dit meisje het te beleven. we hebben wel al wel wat gedaan, alleen dat is ook niet verder gekomen dan vingeren en aftrekken. maar. ze wil graag maagd blijven tot het huwelijk. geen seks dus. we praten er wel over, en ze wilt echt graag maagd blijven. voor mij hoeft dat allemaal niet. ik hou verschrikkelijk veel van haar, en ik wil dit met haar beleven. maar ik ga me steeds meer frusteren. ik respecteer haar keuze natuurlijk, het is natuurlijk voor een meisje ook heel mooi om maagd te blijven tot het huwelijk. alleen ik wordt het onderhand een beetje bal. het liefste zal ik haar gewoon laten doen wat ze zelf wil, en dat doe ik ook, alleen het is erg moeilijk om me in te houden. ik raak gewoon opgekropt daardoor. ik wordt een beetje radeloos wat ik moet doen. zonder bluf of wat dan ook, heb ik redelijk sjans en bekijks, en vrouwen zoeken altijd wel contact met me. ik ben bang, dat ik miss in een dolle en dwaze bui, een keertje de fout in ga, en een one night stand doe.
ik wordt een beetje radeloos. wat moet ik doen? trouw aan haar blijven is het beste, maar me hormonen, lusten en gevoelens worden steeds sterker. hebben mensen dit ook meegemaakt, wat hebben hun gedaan? of advies, of wat dan ook? missch versiertips om toch met haar wat te doen? ja trouwen met haar, alleen ik wil niet om me 18de trouwen. dat duurt nog wel 5 jaar minimaal. ik ben bang dat lust de liefde overwint!

groeten, Erwin.

ik plaats dit volkomen bewust hier in liefde, omdat dit niet iets is voor dat sekuele aftrek forum, over hoe vaak je mag vingeren per dag -_-. dus mods, liefste dit niet verplaatsen of sluiten!
Advertentie
Oud 27-07-2006, 16:37
Rioto
dat word wachten.
Oud 27-07-2006, 16:37
Electriq
Electriq is offline
Als je haar echt zo leuk vindt kun je het beste haar grenzen respecteren en verder elkaar helemaal blauw vingeren en trekken ofzo
Het lijkt me verschrikkelijk irritant om iemand om me heen te hebben die me telkens probeert over te halen dingen te doen die ik liever niet wil, daar bereik je niks mee.
Oud 27-07-2006, 16:51
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
ik probeer haar helemaaaaaal niet over te halen, we praten wel over waarom ze dat wil, en dat ze me dat uitleg, en dan vertel ik mijn mening, maar niet dat ik haar probeer te paaien!
Oud 27-07-2006, 17:03
mara18
mara18 is offline
Ik vind het eigenlijk een beetje egoistisch lijken als ze om geen enkele fatsoenlijke reden geen seks wil voor het huwelijk. In een relatie ben je met twee, en het is de normaalste zaak van de wereld om met elkaar de liefde te bedrijven.

Moest ze nou slechte ervaringen hebben gehad in het verleden dan zou ik meteen zeggen: haar keuze respecteren!! En vooral haar vertrouwen in jou niet beschadigen.

Maar alleen maar omdat het 'mooi is om als meisje maagd te blijven tot het huwelijk'

Vraag haar eens voorzichtig of ze het je dan kwalijk zou nemen moest je een one night stand beleven met een ander meisje, puur om de seks. (Natuurlijk niet zomaar achter haar rug gaan doen)
Zij kan jou toch niet zonder reden vijf jaar laten wachten?
Oud 27-07-2006, 17:08
Verwijderd
ik heb het donkerbruine vermoeden dat deze relatie niet heel lang stand zal houden.

1) meisje wil geen sex voor het huwelijk, om een bepaalde reden
2) jongen is inmiddels zover dat hij aan one night stands denkt.

1+2=3

3) exit relatie
Oud 27-07-2006, 17:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maypole schreef op 27-07-2006 @ 16:37 :
dat word wachten.
Dat denk ik ook wel.
Oud 27-07-2006, 17:20
remy476
remy476 is offline
ik zou ook radeloos worden, mja als zij dat ECHT wilt dan moet je maar wachten

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 17:27.
Oud 27-07-2006, 17:35
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 27-07-2006 @ 18:08 :
ik heb het donkerbruine vermoeden dat deze relatie niet heel lang stand zal houden.

1) meisje wil geen sex voor het huwelijk, om een bepaalde reden
2) jongen is inmiddels zover dat hij aan one night stands denkt.

1+2=3

3) exit relatie

nee, niet juist :

2) man is bang, dat hij later miss niet meer goed kan inhouden, en miss wel iets onbezonnen doet..

niet huidig eraan denken, om het te gaan doen, wil absoluut niet vreemdgaan, is alleen een beetje onzeker over toekomst.

we studeren allebei, ik stedebouwkundige, zij als accountant hbo, willen miss samen studenenkamer huren. alles tussen ons gaat goed, behalve op dit stuk.
Oud 27-07-2006, 17:52
Verwijderd
Jullie hebben wel seks, maar jullie neuken niet. Dat is al wat anders dan helemaal geen seks, ik vind het dan onzin om te zeggen dat je je niet meer in kan houden...Nu lijkt het alsof je je alvast aan het indekken bent voor als je ooit vreemdgaat; "zij wilde geen seks, dus ik kon me niet meer beheersen". Het is gewoon dat ene onderdeeltje van seks dat je niet doet, live with it.
Oud 27-07-2006, 17:57
Verwijderd
Waarom wil ze überhaupt trouwen, en waarom neem jij dat serieus?
Oud 27-07-2006, 18:37
Anaïs
Anaïs is offline
Vraag haar ten huwelijk

Nee sorry... lijkt me heel erg moeilijk voor je. Het feit dat je al een jaar geduld hebt, is op zich al iets om respect voor te hebben. Als ze echt wil wachten, en enkel nog wil vingeren en aftrekken, is er dan geen mogelijkheid om alvast een stapje verder te gaan, orale seks of zo?

Als dit één van haar principes is, en ze stapt er echt niet vanaf, dan heb je 2 mogelijkheden:
- wachten tot je ooit trouwt
- de relatie stop zetten

Hoewel, een vriendin van me wou ook wachten tot na het huwelijk... tot ze haar huidige vriend ontmoette.

Seks blijft nu eenmaal een belangrijk onderdeel van een relatie...
Oud 27-07-2006, 18:39
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Katje schreef op 27-07-2006 @ 18:52 :
Jullie hebben wel seks, maar jullie neuken niet. Dat is al wat anders dan helemaal geen seks, ik vind het dan onzin om te zeggen dat je je niet meer in kan houden...Nu lijkt het alsof je je alvast aan het indekken bent voor als je ooit vreemdgaat; "zij wilde geen seks, dus ik kon me niet meer beheersen". Het is gewoon dat ene onderdeeltje van seks dat je niet doet, live with it.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan toch... Enkel vingeren en aftrekken, zou jij dat volhouden tot je trouwt? I don't think so. De TS is nu 18, dus laat ons zeggen dat het meisje op haar 22ste wil trouwen, dat is nog 3 jaar wachten.

Zoals ik al zei: respect voor deze jongen dat hij al een jaar geduld heeft, er zijn er veel die het al lang zouden zijn afgetrapt!
Oud 27-07-2006, 19:06
fractuur
fractuur is offline
Ik ken ook een jongen wiens vriendin maagd wil blijven tot haar huwelijk, en tot nu toe gaat dat wel goed geloof ik.. Het lijkt mij redelijk vrijheidsbeperkend af en toe, maar je kan er niets aan doen. Mocht het je echt enorm frustreren, breng idd terloops ter sprake dat je je zou kunnen gaan misdragen met one night stands. Aan de andere kant doen jullie wel andere dingen, dus zo vreselijk onhoudbaar als iemand schetste aan het begin zal wel meevallen. Tis lastig. Kijk hoe het loopt, praat er met haar over.

Vier jaar wachten. Maar goed, ff reeël: wie zegt dat het voor die tijd niet ergens anders op strandt?
Oud 27-07-2006, 19:11
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
doubtdoubt schreef op 27-07-2006 @ 18:35 :
nee, niet juist :

2) man is bang, dat hij later miss niet meer goed kan inhouden, en miss wel iets onbezonnen doet..

niet huidig eraan denken, om het te gaan doen, wil absoluut niet vreemdgaan, is alleen een beetje onzeker over toekomst.

we studeren allebei, ik stedebouwkundige, zij als accountant hbo, willen miss samen studenenkamer huren. alles tussen ons gaat goed, behalve op dit stuk.
Ach kom op man, vreemd gaan is gewoon zwak. Als jij zo graag wil neuken, wees dan een echte vent en beeindig de relatie. Kan je daarna zoveel neuken als je zelf wil. Als je vreemdgaat is het toch al afgelopen imho.....
Oud 27-07-2006, 20:17
Verwijderd
Als je denkt het echt niet vol te kunnen houden, moet je de relatie maar beëindigen. Wat heb je immers aan een relatie waarbij je constant (sexueel) gefrustreerd blijft? Het blijft altijd knagen, totdat jullie OOIT eens in de toekomst gaan trouwen.

Wat is nu eigenlijk haar reden van het maagd willen blijven? Geloof? Principe?

Oh, en even een kleine kanttekening: wil je eens even ophouden met consequent 'ik wordt' schrijven?
Oud 27-07-2006, 21:25
Vice
Vice is offline
Door dit soort omstandigheden kom je achter dat we gewoon maar dieren zijn, die behoefte hebben om te gaan voortplanten.

Maar goed, als je echt om haar geeft en weet dat je met haar wilt trouwen, kan je haar beter nu tot huwelijk vragen en en daarna beginnen met neuken, dan 5 jaar wachten en dan pas beginnen met neuken. Wat maakt het nou uit op welke leeftijd je gaat trouwen. Het is toch maar iets onnozels dat weinig je leven zal beinvloeden.
Oud 27-07-2006, 21:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-07-2006 @ 21:25 :
Maar goed, als je echt om haar geeft en weet dat je met haar wilt trouwen, kan je haar beter nu tot huwelijk vragen
Dan trouw je dus om eindelijk te gaan seksen (anders was je dat nu nog vast niet van plan)

Nice
Oud 27-07-2006, 21:36
Vice
Vice is offline
waarom niet

??
Oud 27-07-2006, 21:45
Qimm
Qimm is offline
Vind ik een slechte reden om te gaan trouwen. IMO trouw je met iemand omdat je onvoorwaardelijk van die gene houdt en daar de rest van je leven mee door wil brengen (natuurlijk zijn hier voldoende andere visies over)
Trouwen zodat je seks kan hebben vind ik wel wat goedkoop.
Oud 27-07-2006, 22:08
Shredder
Shredder is offline
Zoals al gezegd is door iemand, probeer eens over orale seks te beginnen. Het is niet de seks die je specifiek mist, maar is al wel een stap in de goede richting.
Het lijkt me ook verstandig om er eens goed over te praten, vertel haar dat jij heel graag een stap verder met haar wilt gaan in jullie relatie. Maar, zoals ook al gezegd is, probeer eens uit te vinden waarom ze perse geen seks wil voor het huwelijik, je hebt er niet bij vermeldt dat ze gelovig is oid, dus probeer dat eens uit te vinden.

Maja wij hebben allemaal makkelijk praten natuurlijk, het komt natuurlijk op jou aan en jij moet het aanpakken. Praten met elkaar is altijd de goede oplossing in een relatie dus voer een goed gesprek met haar daarover en probeer uit te vinden wat er precies is waarom zij het niet wil, dan zijn jullie al een stap verder.
Oud 27-07-2006, 23:09
Myuki
Myuki is offline
probeer anale seks, dat doen sommige meisje die nog niet ontmaagd willen worden

Ik vraag me af waarom ze graag als maagd het huwelijk in wil gaan... Uit een paar generaties boven mij ken ik mensen die het vanwege hun geloof nog niet deden voor het huwelijk. Die hebben er naderhand spijt van gehad, omdat je dan na het trouwen nog seksueel helemaal aan elkaar moet wennen. Het lichamelijke is toch een belangrijk onderdeel van een relatie.

Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Ik raad je wel aan eerlijk te zijn en blijven over je gevoelens tegenover haar. Niet op een dwingende manier (alsin: ik maak het uit want ik wil neuken) maar uhm subtiel doch eerlijk
Oud 27-07-2006, 23:48
Fainne
Fainne is offline
Ik vind het best belachelijk hoe je orale en anale seks en whatever kunt doen, en nog zeggen dat je maagd bent, puur omdat je maagdenvlies nog intact is
Oud 27-07-2006, 23:56
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
uhm, zo te zien weet ze dat ik dit op internet heb geplaatst, en we hebben het goed uitgepraat. ze is er gewoon niet klaar voor. ze wil alles rustig aan doen ( terecht, ik ook), en ze ziet wel, als ze klaar voor is, dat ze dan doet of niet. haar ideaal twijfelt ze wel wat aan, omdat ze ook niet goed weet hoe het voelt om erklaar voor te zijn. heb ook veel over mijn gevoelens gepraat, en ze heeft de "schade behoorlijk teruggedrongen en gecompeseerd " .. meer hoef ik niet de zeggen denk ik

het lijkt me beter, dat ik dit topic sluit.

heb gelukkig wel wat gehad aan veel van jullie meningen, maar i kvoel me nu wel een beetje 15-achtig , dat ik dit zo moest oplossen...

*schaamt*

liefde overwint inderdaad alles.. ook twijfel en onzekerheid!
Oud 27-07-2006, 23:59
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
uhm. ondanks dat ik hem nog geen 7 uur geleden heb gepost, kan ik het niet meer sluiten of verwijderen..

hierbij vraag ik vriendelijk een mod, om het te sluiten of liever te verwijderen.

alvast bedankt!
Advertentie
Oud 28-07-2006, 00:01
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
oh, om toch nog even antwoord te geven op een vraag, sry, ja, ze is Moslima, en ik "ongelovig" (en hollands). en anale seks was geen optie, want dat wil ik zelf niet .
Oud 28-07-2006, 00:17
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Russisch of 69 misschien?
Oud 28-07-2006, 00:23
Methuselah
Methuselah is offline
Offtopic: Jij studeert????
Oud 28-07-2006, 00:48
Myuki
Myuki is offline
schattig
Oud 28-07-2006, 11:47
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-07-2006 @ 01:23 :
Offtopic: Jij studeert????
Dyslectie of gewoon ik-heb-schijt-aan-spelling-want-het-is-toch-niet-belangrijk-of-het-hier-juist-is
Oud 28-07-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Bubbeldoosje schreef op 28-07-2006 @ 12:47 :
Dyslectie of gewoon ik-heb-schijt-aan-spelling-want-het-is-toch-niet-belangrijk-of-het-hier-juist-is
Dyslectie? Gewoon niet bijster intelligent geloof ik

Kijk, daarom zorg ik dat ik van tevoren weet of iemand allerlei onredelijke principes naleeft
Oud 28-07-2006, 12:36
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
dyslectie?

ik?

ja

Oud 28-07-2006, 12:38
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
maar dit kan gesloten worden hoor. het is nog open zie ik.
Oud 28-07-2006, 14:27
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bubbeldoosje schreef op 28-07-2006 @ 01:17 :
Russisch of 69 misschien?
russisch? en dat is....?
Oud 28-07-2006, 14:50
deurbel
deurbel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-07-2006 @ 15:27 :
russisch? en dat is....?
tussen borsten in toch? mja dan moet ze wel een beetje grote hebben, anders lukt dat volgens mij niet
Oud 28-07-2006, 14:54
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
deurbel schreef op 28-07-2006 @ 15:50 :
tussen borsten in toch? mja dan moet ze wel een beetje grote hebben, anders lukt dat volgens mij niet
hmm ik dacht dat dat florentine style was...

edit: maar je hebt wel gelijk. florentine is iets anders.
Oud 28-07-2006, 14:57
smvs
smvs is offline
Je zit in de friendzone met je eigen vriendin. Een prestatie op zich.

Mijn advies: Voer haar enigszins dronken om de sfeer wat op te lossen, koop een dildo ofzo bij de sexshop, woon haar daarmee uit en doe andere truukjes die je inmiddels geleerd hebt maar laat haar niet komen (of juist wel als ze dan nog geiler wordt), tot ze je smeekt om geneukt te worden. Heeft dit niet het gewenste effect, dan is ze sowieso niet geil genoeg en moet je sowieso van haar af.

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 15:03.
Oud 28-07-2006, 15:16
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
smvs schreef op 28-07-2006 @ 15:57 :

Mijn advies: Voer haar enigszins dronken om de sfeer wat op te lossen, koop een dildo ofzo bij de sexshop, woon haar daarmee uit en doe andere truukjes die je inmiddels geleerd hebt maar laat haar niet komen (of juist wel als ze dan nog geiler wordt), tot ze je smeekt om geneukt te worden. Heeft dit niet het gewenste effect, dan is ze sowieso niet geil genoeg en moet je sowieso van haar af.
beetje bot en grof om bij je eigen vriendin te doen, vind je niet?
Oud 28-07-2006, 15:24
smvs
smvs is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-07-2006 @ 16:16 :
beetje bot en grof om bij je eigen vriendin te doen, vind je niet?
Beetje bot en grof om een jaar lang pikstraf te krijgen terwijl je nog onschuldig bent ook.
Oud 28-07-2006, 15:30
doubtdoubt
doubtdoubt is offline
ik denk dat ze liever ontmaagd wordt door een man dan door een stuk rubber
Oud 28-07-2006, 15:33
Gadje
Gadje is offline
Je wordt toch niet ontmaagd door een stuk rubber?!
En trouwens, als ze moslima is. Dan lijkt de kans dat jullie relatie standhoudt me vrij klein...
Oud 28-07-2006, 21:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik geef dit weinig kans van slagen. En ik zou het ook niet uithouden met een jongen die maagd wil blijven tot het huwelijk. Je hebt beide duidelijk andere idealen...
Oud 29-07-2006, 10:41
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
smvs schreef op 28-07-2006 @ 15:57 :

beetje harteloos Bas...

(trouwens als ze echt niet wil zal dat ook niet werken hoor...het is een vrouw geen kerel.....)
Oud 31-07-2006, 10:17
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Citaat:
doubtdoubt schreef op 27-07-2006 @ 17:16 :
het is natuurlijk voor een meisje ook heel mooi om maagd te blijven tot het huwelijk.
Waarom zou dat voor meisjes wel mooi zijn en voor jongens niet?

Buiten dat: als je echt van haar houdt respecteer je haar keuze en dring je het niet op. Zij zal vanzelf aangeven hoe ver ze wel wil gaan, en als zij het bij vingeren en aftrekken wil laten, moet je niet proberen verder te gaan. Je zou wel es terloops kunnen laten vallen dat je haar zou willen beffen of zo, maar de keuze aan haar laten. Dat je bang bent dat je misschien vreemdgaat en haar daarmee kwetst zegt al genoeg voor mij: je wilt haar niet kwetsen. Doe dat dan ook niet. Ooit gehoord van masturberen?

Over dat trouwen: je voelt zelf wel of je hier aan toe bent, zoals zij met sex. Op je 18e trouwen kan, nog 5 jaar wachten kan ook, maar pin je niet zo vast op een leeftijd. Ik zei vroeger dat ik op mijn 25e wilde trouwen, maar dat zie ik er nu ook niet echt meer van komen. Age is just a number.
Oud 31-07-2006, 13:00
Experiment
Experiment is offline
Haha dit wordt niks. Z.s.m. uitmaken! Want stel je voor: ben je aan het wachen tot het huwelijk ( ) gaat het over drie jaar uit. Dan heb je dikke pech En sowieso, want een onzin, maagd willen blijven tot het huwelijk, zonder behoorlijke reden 'dat is mooi voor een meisje'? Wat een onzin zeg.
Oud 01-08-2006, 12:42
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb meer dan 2 jaar met mijn ex gehad, en nooit seks gehad. Nouja, wij zijn net als jij ook niet verder gekomen dan vingeren en aftrekken.
Ik vond het in het begin niet erg, want ik was net 15 (hij 18), maar het werd toch steeds meer een probleem. Hij had er niet eens een reden voor, hij wilde niet wachten tot het huwelijk ofzo, hij zei dat hij er wel klaar voor was, maar steeds als ik wat probeerde wees hij het af.
Resultaat was dat ik verliefd werd op anderen. Toen heb ik de relatie nog wel geprobeerd, maar het is zeker een belangrijke reden geweest dat het uit ging.
Dus, mijn ervaring is dat uiteindelijk die behoefte te sterk wordt om een (gezonde) relatie te houden.
maar ik begrijp dat je het nog wil proberen: Dring je idd niet op. Ik heb dat soms wel geprobeerd, omdat ik de reden niet begreep. Pas achteraf begreep ik dat dat hem juist nog terughoudender maakte.
Oud 02-08-2006, 19:58
girllovedance
girllovedance is offline
heey ik snap je probleem helemaal ik heb zelf ook een vriend en die wil het wel doen ik zelf ben er nog niet helemaal klaar voor ik weet hoe moeilijk het voor jullie allebei is ma ja gwoon wachten ik vind het knap als je respect toont voor je vriendin ma ja ik wouw eerst ook maagd blijven voordat ik trouwde maar da is nu helemaal veranderd ik heb gewoon goed na gedacht wat ik egt wil
gewoon geduld hebben dat is het best

Doeii
Oud 02-08-2006, 20:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
doubtdoubt schreef op 28-07-2006 @ 13:38 :
maar dit kan gesloten worden hoor. het is nog open zie ik.
Oops.

Regels voor berichten