Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als er geen controle op is kan iedereen mijn pasje gaan gebruiken. Als er wel controle op is is het gewoon onzin wat betreft het reizen sneller maken... En makkelijk... mwah, enkel een ov jaarkaart lijkt me toch makkelijker. Dan loop ik straks dus met 2 pasjes extra in m'n portemonnee, alsof ik er niet al genoeg heb ![]() Maargoed, dat ding is dus enkel voor de bus en metro? Voor de trein blijf je dus de ov jaarkaart houden?
||
Citaat:
geldt ook ter vervanging van treinkaartjes
||
Citaat:
![]() Thanks ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die krijg je, met een foto er op denk ik(die moest je geven als je je ov op ging halen, 2 foto's), daar staat gewoon je ov "op" dus als je incheck ziet het aparaat dat je ov week heb en kan je overal heen, als het door de weeks is moet je er tegoed op hebben staan, en word het eraf gehaald als je uitcheck en je kan vast nog wel iemand met korting mee nemen, al weet k niet 123 hoe ![]() misschien hebben die een eige pas, zien ze dat ze met jouwn korting incheck en ook weer uitcheck, en krijgen ze zo de korting? best goed systeem als het werkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
scheelt niet veel en ik denk niet dat je moet scannen als je overstap ![]() ja met korting weet ik niet hoe ze het doen ![]() en het is veel beter tegen zwart rijden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik lees zojuist dat niet overal van die poortjes komen te staan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, het lijkt mij dus helemaal niets ![]() Ik wil eerst wel eens weten hoe ze dat gaan regelen met die 3 personen met korting meenemen en ik moet nog zien dat ze geen prijsverhoging in gaan voeren, wat ze nu dus beweren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja dat wil ik ook wel eens weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil jij dat ze dan alleen die chipkaart doen?, dan moet je dus alleen daarvoor zoon ding kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
krijg ik mijnes eigenlijk tegelijk met mn ov in oktober of gaat dat niet gebeuren? want ik ga in rotterdam studeren en dan zou t wel handig zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen idee je heb het nog niet echt nodig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eentje voor de gewone ov kaart en eentje voor de chipkaart, dus het geldt wel voor studenten... Geen idee hoe het zit als je al zo'n kaart hebt, denk dat je er vanzelf bericht over krijgt ![]()
||
Citaat:
Althans, dat was het plan. ![]()
||
Citaat:
Voorbeeld: Station Schiedam Centrum (staan die krengen al). Als ik vanuit Rotterdam Blaak naar Schiedam Centrum reis per sneltrein, dan moet ik daar uitstappen om richting Vlaardingen verder te reizen. Dan moet ik via de stationstunnel lopen en dan moet ik eerst uitchecken (om in de tunnel terecht te komen) en dan weer inchecken (om op het andere perron te geraken).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() of hebben ze het station nog verder aangepast?, ben er al een maand niet meer geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je de metro's inwil moet je wel door een poortje |
![]() |
||
Citaat:
Maar je krijgt dus stations met zo'n systeem, omdat de tunnel onder het station door ook een doorgangsfunctie heeft voor wandelaars.
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon er door lopen zodat ie open gaat, bij volgende inchecken en dan weet dat ding dat je weer verder gaat?, en bij het eindstation uitchecken en dan weet ie vanaf waar naar waar je bent gegaan, en dat haalt ie er af? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
OV-Chipkaart en Studenten OV vragentopic Verwijderd | 156 | 03-07-2015 16:10 | |
Verkeer & Vervoer |
OV chipkaart met voordeeluren abonnement brands | 13 | 18-09-2010 10:51 | |
Algemene schoolzaken |
Studenten ov chipkaart bullshit mooi_boy | 32 | 28-07-2010 11:04 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Verkeer & Vervoer |
studenten ov-chipkaart gebruiken als persoonlijke ov-chipkaart Koekje | 5 | 25-02-2010 11:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete OV-chipkaart Verwijderd | 11 | 02-03-2008 10:57 |